

Hadi Birazda Yaratıcılık - Reklam Üretimi
-
küçük çapta reklam filmi çekimi olursa seve seve oynarım
-
Kampanya adı belirlenirse; Reklam metin yazarlığını, Afiş çalışmasını, Tanıtım işini hatta kampanyanın tamamı ile ilgili çalışmalara katılırım
-
ben geçende boş su kabını yalamaya çalışan bi kedi gördüm, cidden içim cız etti
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------ben geçende boş su kabını yalamaya çalışan bi kedi gördüm, cidden içim cız etti
-----------------------------aslında çok iyi bir reklam olabilri burdan. İnsanların duygularına hitap etmek gerekiyor maalesef
-
Şöyle yapalım arkadaşlar güzel fikirler var.
Bir fikir üstünde çlaışırız yada katılım fazla olursa 4-5 kişilik gruplara ayrılırız. Farklı fikirlerde çalışırız. Ortaya çıkan materyalleri diğer gruplarla paylaşırız. Düzelmesi gereken falan yerler olursa halledip ; sonra resimli hale dönüştürebiliriz.
----
1-1.5 senedir reklamcılık, pazarlama ve marka oluşturma ile ilgileniyorum. Sanırım öğrendiklerimide güzelce kullanmaya çalışabilirim.
Muhtemelen facebook'ta bir sayfa açıp oraya afişleri atarız sloganlarla birlikte (ve twitter'da olur). Hatta sözlüklere, bobiler vs.. yada forumlara eklemeler yapabiliriz (hayvanlarla ilgiliyse, hayvan severler forumlarına vs..)
Milleti bilinçlendirmek, kendimizi geliştirmek ve boş zamanımızda yaratıcılığımızı geliştirmek için güzel birşeyler olabilir. Fakat forumdan zor olacak gibi.
Google groups vs..'ye geçmemiz gerekebilir proje zamanında. Nerede yapalım ? Birlikte üretip, birlikte pazarlarız. Muhtemelen CV'nize koyabileceğiniz hoş projeler olacaktır.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Şöyle yapalım arkadaşlar güzel fikirler var.
Bir fikir üstünde çlaışırız yada katılım fazla olursa 4-5 kişilik gruplara ayrılırız. Farklı fikirlerde çalışırız. Ortaya çıkan materyalleri diğer gruplarla paylaşırız. Düzelmesi gereken falan yerler olursa halledip ; sonra resimli hale dönüştürebiliriz.
----
1-1.5 senedir reklamcılık, pazarlama ve marka oluşturma ile ilgileniyorum. Sanırım öğrendiklerimide güzelce kullanmaya çalışabilirim.
Muhtemelen facebook'ta bir sayfa açıp oraya afişleri atarız sloganlarla birlikte (ve twitter'da olur). Hatta sözlüklere, bobiler vs.. yada forumlara eklemeler yapabiliriz (hayvanlarla ilgiliyse, hayvan severler forumlarına vs..)
Milleti bilinçlendirmek, kendimizi geliştirmek ve boş zamanımızda yaratıcılığımızı geliştirmek için güzel birşeyler olabilir. Fakat forumdan zor olacak gibi.
Google groups vs..'ye geçmemiz gerekebilir proje zamanında. Nerede yapalım ? Birlikte üretip, birlikte pazarlarız. Muhtemelen CV'nize koyabileceğiniz hoş projeler olacaktır.
-----------------------------Bana kalırsa (tabi kendi fikrim) bu hayvanlara su verelim tarzında reklam organizasyonu beklediğimiz frekansı vermeyebilir. Buna benzer çalışmalar yapıldı ve hedef buna doydu. Aynı pilavı farklı da pişirsek pilav aynı pilav. O yüzden daha farklı birşey bulabiliriz diye düşünüyorum. Bence herkesin kendisinden bir parça bulabileceği bir nokta olmalı.
Örneğin; gelir dağılımında ki adaletsizliği, trafik terörünü, işsizliği, sosyal medyanın hayatımızı istila edişini (ki bu fikirin üstünde durmak gerek) gibi fikirleri önce belirleyip sonra bu konuda anket yapalım. En çok arzulanan fikirin üstüne bir beyin tsunamisi yapmak daha kolay olur. Bireysel olarak veya 2-3 kişilik gruplar halinde konuya farklı açıdan bakan reklam fikirleri geliştirilir ve yine bu fikirler oylanarak en iyi seviyeye getirilebilir.
Saygılar
-
hocam işsizlik, gelir dağılımının adaletsizliği siyasete girer. O yüzden biraz uzak kalalım diyorum. Çünkü farklı farklı görüşlerden insanlar olabilir. Ama ;
- alkollü araba kullanımı,
- Organ bağışı,
- Trafik kurallarına uymanın önemi (ışıklarda geçiyorlar , korno vs..),
- Başkalarının haklarına saygı
yada özgürlük vs.. gibi bir çok konu bulunabilir.
-
Eeee konu belirlenebildi mi?
-

bu ülkede hala karnını doyuracak yemek ekmek bulamayanlar var kimsenin umrundada değiller herkesin söylediklerinden farklı olarak biz bunu duyurabiliriz.
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
bu ülkede hala karnını doyuracak yemek ekmek bulamayanlar var kimsenin umrundada değiller herkesin söylediklerinden farklı olarak biz bunu duyurabiliriz.
-----------------------------