folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Hakkari"De Kürtçe Yazılı Çöp Kutuları



Hakkari"De Kürtçe Yazılı Çöp Kutuları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    voodoo bunu yazdı:
    -----------------------------

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------


    polis ne yapsın, bişey dedilermi havlıyorlar it oğlu itler yok haklarımız yeniyor cart curt kendilerini bi bok zannediyorlar herkese dişlerini geçire bileceklerini zannediyorlar. hea gelelim yabancı müzik vs.. olaylara herkesin kendi keyifi ben bir apartmanda oturuyorsam böyle bi saygısızlık yapmam ama ev benimse ve apartmanda felanda oturmuyosam evimde istediğim giib müziğimide açarım istediğim gibide koparım(: ama kürtçe şarkılarla pkk probagandası yapılan şarkılarla bu olayı nasıl pekiştirdin Pes 2009 (:


    -----------------------------

    Arkadaşım apartmanda son ses dinlicek adamı S....m...  mesajımı iyi okursan : ozellikle Bu Setli Cihazlı araclar var sonses yabancı müzik dinleyipte bana rahatsız veren .... diye belirttim...


    -----------------------------

    o arabalarda çalan müzikler probaganda yapmıyor ama açmıyorlar sonses gerilla felan halay çekmiyorlar (:


    -----------------------------

    ama rahatsız ediyorlar o yetiyor.. Varsa imkanın gerilla diye halay cekeni yoket bukadar  basit ..

    edit: Bu tür konular son moda oldu Tbt de. haber sitelerine giriyom okuyorum morel 0 oluyor TBT geliyom C/p yı yapıştırmışlar.. 


    www.tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    voodoo bunu yazdı:
    -----------------------------

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------

    voodoo bunu yazdı:
    -----------------------------

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------


    polis ne yapsın, bişey dedilermi havlıyorlar it oğlu itler yok haklarımız yeniyor cart curt kendilerini bi bok zannediyorlar herkese dişlerini geçire bileceklerini zannediyorlar. hea gelelim yabancı müzik vs.. olaylara herkesin kendi keyifi ben bir apartmanda oturuyorsam böyle bi saygısızlık yapmam ama ev benimse ve apartmanda felanda oturmuyosam evimde istediğim giib müziğimide açarım istediğim gibide koparım(: ama kürtçe şarkılarla pkk probagandası yapılan şarkılarla bu olayı nasıl pekiştirdin Pes 2009 (:


    -----------------------------

    Arkadaşım apartmanda son ses dinlicek adamı S....m...  mesajımı iyi okursan : ozellikle Bu Setli Cihazlı araclar var sonses yabancı müzik dinleyipte bana rahatsız veren .... diye belirttim...


    -----------------------------

    o arabalarda çalan müzikler probaganda yapmıyor ama açmıyorlar sonses gerilla felan halay çekmiyorlar (:


    -----------------------------

    ama rahatsız ediyorlar o yetiyor.. Varsa imkanın gerilla diye halay cekeni yoket bukadar  basit ..


    -----------------------------

    yok işte onları cesaretlendirende bu,şuan TÜRK lerden daha rahatlar emin ol hiç bir tedirginlik hali içinde değiller niye olsunlarki? onlara hak tanıyıcaklarını düşündükleri pkk nın siyasi kolu olan dtp ile görüştürdükleri akpleri var başbakanları var bakanları var (: daha ne olsun Ülke bölünmeye müsait bölende var.


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    -----------------------------


    yok işte onları cesaretlendirende bu,şuan TÜRK lerden daha rahatlar emin ol hiç bir tedirginlik hali içinde değiller niye olsunlarki? onlara hak tanıyıcaklarını düşündükleri pkk nın siyasi kolu olan dtp ile görüştürdükleri akpleri var başbakanları var bakanları var (: daha ne olsun Ülke bölünmeye müsait bölende var.


    -----------------------------

    Tepemizdeki Adamlar Serefsiz.. biz ne yapalım ancak izler stress yapar çalışır kazanır yeriz ölüp gideriz.. 


    www.tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabagliturk
    karabagliturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2009
    Erkek

    voodoo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ayrım yapan ayrım bulur bukadar basit.. Bazı arkadaşları goruyorum Kürt dedikleri zaman küfür edicek gibi postlar kasıyor:) siz kürt lere Bu ulke icinde guven veridinizmiki onlar size guneverek adım atsın Hep ayrım ayrım ayrım yapıldı adamlar simdide bunları mazaret gosteriyor bu ulkede Kürt sorunu var diyorlar sebeb ayrımcılık gosteriliyor.. biraz düsünün neden boyle oluyor diye ama mmalesef düsünen yok gordugum kadarı ile ..

    not: burdaki mesajımda kürtleri ne koruyorum nede Kötülüyorum.. Sadece gorduklerimi Birazda olsa yansıtmak istedim..


    -----------------------------

     

    bana amerika afganistanda 2milyardolarlık uyusturucu var PKK yoluyla kacırcaz.Sizede kürdistan kurcaz demediler .Saddama kestirdiler vakti zamanında almanyada belçikada amerikada kürtler sokakları aleve verdiler monotof attılıar 3 hafta olaylar oldu.Sonra kürtlerin %70 ini türkiyeye aldık.Almasaydık ölceklerdi.Şimdi bakıyorumda o zaman bırakın ölsünler banane diyen belçikada almanyada fransada kürtler gayet sessiz sakin...Biz aldık bize çatıyorlar neden=????

     Şimdi dersinizki haklarını vermedik ezdik kaktık.Peki o zaman kürt milletvekilleri iş adamları tatlıses gibi sanatçılar hepsinin toplumda yeri vardı.Bugun ab ülkelerinin çoğunda türkçe radyo yok kürtçe radyo var.Trtnin toportajı var.Neden kürtçe radyo var.Kürt insanları temsil etmek için.Peki neden türkçe radyo yok.Kadın orda kaldı öylece ve yeteri kadar çoğunluk yok dedi.Türklerin sayısı kürtlerden fazla olan biyer.....

    Yani anlatmak istediğm.Kürtler Saddamın vahşetinde AB de yakmadıkları yer kalmadı.Başta almanya olmak üzere.Onlar bütün nufusu sorumlulukları tedaviyi egitimi türkiyeye yüklediler ve sıyrıldılar.Bugun Yurtdısında Devlet büyükleri bundan korkuyorlar ve ses cıkarmıyorlar türkiye ugrassın diye.ABD de bu açıktan yaararlanıp uyusturucu kaçırttırıyor.İhsan Arslan ve Mücahit Arslan AKP millet vekilleri ABD tarafından kasasını dolduruyor.Bunun karşılığında azersan diye şirket kurdular azerbeycanda ve Azeriler ile birbirimize düşürmeye çalıştılar.Baktılar olmuyor.Lazistan felan denediler yine olmuyor.Onlar oldu şimdi vekil.Projenin adı kürdistan.Şimdide bu yolu deniyorlar.Nedeni Doğal zenginliklerimiz.7 yıllık irak petrolu kaldı.ABD eger kaynak blamazsa iflas eder bunu türkiyeden sağlıyacak ve en ucuz yollarla.Bunun için once petrolleri tasıyacakları gemilerin kalacakları limallar özelleşti.Sonra anlaşma imzalandı ve karadenizi bogazları uluslar arası sular yaptılar.Sonra Doguda mayın bölgesini israile vermeye kalktılar.TAbi üstü kürdisan olcak. MAyın bölgesinin orda anlaşma var türkiye kendi topraklarında petrol arıyamıyor.Türklere akdenizi gösteriyorlar bizimkilerde tamam diyor.Busefer rum kesimi dava açıyor.Ortak alan oldugundan onlarında hakkı var.YAni %50 çıkarabiliriz.Peki %100 türkiyeden çıkarılcak yerden niye bizi kovuyorlar.izin vermiyorlar.Bizim salakların kafası basmadıgından.Onları o yolla garantiye aldılar.1,5 sene once Dünya sağlık örgütü bor zararlıdır diyor.Ve türkiyenin önünü kapıyor.Nedeni ondan 3 ay önce dünyanın diğer devi çin in borla çalışan araba yapması.Bununda önünü kapıyorlar.Gelecekte BOR için gelecekler.Şimdi ABD nin Kürdisana daha fazla ihtiyacıvar.6 yıl içinde borlara ulaşmaları ve işlerini şansa bırakmamaları lazım.Bunun için öncelikle altyapı sağlanacak.Türkiyenin çevresinde türkiye kuruldugundan beri yönetim şekli değişmeyen yer yok.SAdece türkiye.Türkiyedede değiştirmeye kalktılar ama TSK müdahalelerde bulundu.Şimdi TSK darbeci ülke mazlum gösterilip halk yönlendiriliyor.ERdogan seçilmeden önce ABD de helikopterler ile dolaşıyor.Obama gelmeden önce ermeni yasası geççek diyor.GElincede erdoganla olup bak biz ermeni yasasını geçirmicez sizde ses cıkarmıcaksınız diyor.Yasalar askıda kalıyor.Bekletiliyor.Elinde sonunda tutuşturacaklar elimize.TSK şimdi neden arşivleri açsın.Eger acarsa onlarda yok edilir önlemleri alınır.Benzerleri yapılır kısa değişikliklerle.Erdogan one munite degince israil generali ne dedi ermeni tasarısı.Gözünüzü açmanız dileğiyle.

     Ortada bir oyun var.Amaç türkiyedeki Bor ve Petrol.Boru herkez biliyor zaten petrolde var bilmiyenler varsa söyleyeyim.Nerdenmi çıkartıyorum.Petrol nerden çıkar? ben ölürüm kemiklerim fosil olur aradan 1000 yıl geçer ve al sana petrol.DÜNYADA ANADOLUDAN BOL SAVAS YAPILAN YER YOK.Yani kemik.Yani fosil.Yani petrol.Şimdi gelelim yapılaşmaya belirttigim gibi limanlar nufus Medya gücü herşey sağlandı.Üstüne insanların duygusuya (Din yoluyla)oynuyacak  bir devlet düzeni  kurdu.Bundan sonraki aşama etrafındaki devletlerden yardım alamayacaklarından dolayı sağlam kuruluş olan TSK TBMM POLİS YARGI düzenlerini alt etmek.Tbmm de şuan 344 dokunulmazlık kalkması bekleyen dosyalar.ABD ile iş yapan vekiller var.Polis cemmate dogru kayıyor.Yargı siyasal denetimin altnda.Tek güç kalan TSK yasama yoluyla(nasıl oldugunu soylemeyim:D ) ilk eskiler temizlenecek.Sonra yasama yolu acılıp suan gorev yapanlar susturulacak.En son aşama yeni yetişcek nesli(harp akademilerini) o zihniyette birine devredip.Hiçbişey olmadan tsknın gücünü kesecekler.İşte TSK burda napar onu bende merak ediyorum.Emekli olmasaydım bilirdim ama sizle paylaşamazdım.


    Laik Türkiye Cumhuriyeti Devleti Şahsıyım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    temiz çevre için el eleymiş yesinler sizin çevre temizliğinizi..bre cahil o kadar aptal mısın ki o dili bilmesen bile bir kutu nun cop kutusu olup olmadıgını anlayamayacaksın..

     burası turkiye dili turkce dir..buna göz yumarsak yarın tabelaları da değiştirmeye çalışacaksınız..

    istediğnize ulaşamayacaksınız kapımızda köpek oldugunuz zamanlarıda göreceğiz..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    ONEMINUTE bunu yazdı:
    ----------------------------------------------------------

     Hakkari'nin DTP'li Belediyesi, Kürt açılımının tartışıldığı şu günlerde kendi bünyesinde bir açılım yaptı. Şehir merkezine konulmak üzere yaptırılan çöp kutularının üzerine Kürtçe olarak Şaredariya Colemerge (Hakkari Belediyesi) yazdırıldı.

    ----------------------------------------------------------

    Dünyanın hiçbir yerinde hiçbir özel isim bu kadar değiştirilemez.Anasını siktiklerimin ibinelerinin bununla ne demek istedikleri gayet açık...

    türk-kürt 1000 yıldır bu topraklarda kardeşleşmiştir.ama hiç kusura bakılmasın o çöp tenekelerini görüpte dokunmayan türkünde kürdünde ben ta a.q.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FTH
    FTH's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Prizma bunu yazdı:
    -----------------------------

    sivil_padisah bunu yazdı:
    -----------------------------
    başkanını izledinizmi tv'de allahım tam kro ya bu kadar olur, adam çatpat türkçe konuşuyor, birde bu şehrin %100'ü kürt diyordu
    -----------------------------
    kronun acılımı biliyormusun kardeş ?  google sorda wersin cevabını.

    türkce yi düzgün konusamayan herkes kromu oluyor  ? ozaman ülkedekilerin %80 si kro  lazı cerkezi arabı gürcüsü göcmeni..

    sadece sizin gibi düşünen ler çağdaş oluyor öylemi.

    kroluk barbarlıktan gecer. barbar lık ta ise ırkcı, asla kendinden başkasını kabulenemeyen zorbalara denir. 

    şimdi düşün bakalım, kro luk hangi tarafa ağır basıyor.

    senin gibi düşünenleremi yoksa anadili türkce olmayan bir kürdün türkce aksanı bozuk olanamı

    herkes türtür.. türkten türkün türkten başkar kardeşi yoktur.. ne mutlu türküm diye ...    yıllardan beridir bu ırcı sözleri tururmuş gidiyorsunuz..

    ....

    ırkıçılığın her türlüsü lanetlenmiştir.  türküde kürdüde kim olursa olsun.  ben kürdüm we kendi milletimden dahi biri kalkıp kürdün kürten başka kardeşi yoktur derse.. yüzüne türkürürüm..

     


    -----------------------------

    turk kurt ayrimi her zmn oldu, turkler hep ustte, kurtler hep altda..

    su forumdada bi ayirim vardir, comez yazisini tasimayanlar turkdur, tasiyanlarsa kurttur, boyle bi seviye var, sadece bi karsilastirma bu..

    elhamdulillah ne mutluyumki türküm, boyle bi irkdanim... 

    ama bazi turkler vardirki, bi kurttende daha asagilanmasi gerekirken uste durur... bende turk kurt ayirimi yoktur, ama su vardir pkklilari sevmem onlarinda Allah belalarini versin... ama kurtler vardirki bi turkden dahada turkdur... kurt vardirki vatanini bi turkden daha cok sever, bazi turkler vardirki pkklilardan daha hayindir, vatanini 5 kurusa satar...

    NOT: kürt derken pkk karistirmiyom, sadece bizim gibi insan turk gibi...


    İslamiyet’i ele alıp Türklüğü inkâr etmek ihanettir. Bunun tersi de aynı derecede gaflet ve ihanettir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    sabrımızı taşırmasınlar.

    kürtsen kürt nolmuş yani, işkembenizde kalsın etnik kimlik, Türkiye vatandaşı değilim derler mi derler...onlar uşak uşak.köle.

    cahile sormak gerek Misaki milli sınırları neyle çizildi, kanla. 7düvele ağzının payını vermişiz. haddinizi bilin.


    -----------------------------
    benim kanımla  artistlikmi taslıyon

    pek  kaygusuz  bi  adama  benzemiyon  gerçi  adamada  benzetemedim

    böle  ilk  seferden  kırıcı  aşağılayıcı  yorumlar yapma

    fikrini  söle  kim  tutmuş  seni   halktan ne istiyonn  kürtten ne istiyon    git  yapabiliyosan  asıl   başlarına  yap  artistliğini 

    burda  meydanı  boş  bulup  konuşmakla  olmaz 

    konu  hakkında ki  görüşüm  zararsız  bi   durumdur 

    almanyada   çimlere   basmayın yazısının     türkçe  yazılması  gibi  bişey

    ne  yani  şimdi  almanlar   türk  nufusu  fazla    çimlere  basmayın yazısıda  türkçe  yazıldı  diye   türkleree  tuvalet   temizlikçileri    köleler   falan  filan   gibi hakerettemi  bulunacaklar 

       sürçü  lisan  ettiysem  affola

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ahh Turgut Özal ahhh. zamanında saddam bunlara acımazken aldın içeri.. şimdi senin yüzünden benim verdiğim vergilerle benim ülkemde adamlar gerizekalı işlerle uğraşıyorlar...
    bunları yapan oranın yerli kürtleri değil ha.. zamanında saddamın bombalarından kurtulmak için ülkeye giren şerefsizlerin birçoğu..
    sana ne kardeşim sen niye acırsın bırak yaksın adam...

    -----------------------------
    buda   ayrı havada   

      o kadar  araştırmacısın madem iyi  araştır 

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    FTH bunu yazdı:
    -----------------------------
    Prizma bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    turk kurt ayrimi her zmn oldu, turkler hep ustte, kurtler hep altda..

    su forumdada bi ayirim vardir, comez yazisini tasimayanlar turkdur, tasiyanlarsa kurttur, boyle bi seviye var, sadece bi karsilastirma bu..

     


    -----------------------------

     

    ne alaka hoca? yeni gelipte test edilen kişiler çömez.Türk'ü kürdü yok bu işin.Sana altında çömez yazmayan bildiğim onlarca kürt mürid sayayım.

    kıçınızdan uydurmayın anasını satiim. 

    ne demek kürtler hep altta? gelir doğuda 1 milyar maaşla 2-3 ay geçinirim.geçin bakalım istanbulda o kadar parayla geçinebiliyor musun?

    bi araştır bakalım kaç tane kürt iş adamı var? kimin kim önünü kesiyor? saçma sapan akla sığmayan fikirleri nerde ediniyorsunuz bilmem... 

    bi ibrahim tatlısese, mahsun kırmızıgüle bakın.eğer kürt-türk ayrımı olsaydı onların kasedi ve filmleri rekorlar kırmazdı.

    tunceli'den örnek vermek gerekirse sırf "pkk baskısı yiyor" adı altında kalan yerlerde ki köylerin alayına elektrikte suda bilmemne de bedava veriliyor.onlar ise pkk lılara peynir-ekmek veriyor.kimsenin altta kaldığı yok.varsa bir örnek göster ?

Toplam Hit: 11083 Toplam Mesaj: 65