Hakkari"De Kürtçe Yazılı Çöp Kutuları
-
kürtleri severim pkklilarii sevmem eedebiyati islemiyor artik. anlasilan zaten bu edebiyati yapa yapa bu hale geldiler... ülkeyi bok götürüyo egitim ekonomi nanayi yemis.. bunlar kürt acilimindalar hala.. ulen disaridaki ülkeler kiciyla gülüyo bize a.q. bu işi Türk silahli kuvvetlerine birakin.. en güzel acilimi onlar yapacaktir.. sen git önce ülkenin ekonomisine egitimini bilmem nesini düzelt. biktim ya yemin billah. varsa yoksa kürt varsa yoksa kürt acilimi.. adam iyicene soyutladilar artik iyicene ayirdilar.. herifler kendilerini önemli hissetmeye basladi.. bu ülkenin has be has evladi bir gün sana kükrerse o zaman görürüm bu hükümetlerin acilimlaarini.. milletin sah damarina basmasinlar kardesim.. yapmadik etmedik sustuk susuyoz. bre köpegin götüne sokup cikardiniz türk milletini yeter artik. bi kere gurur duyacagimiz güncel bi siyasi olay olsun yahu.. ohh bee diyebilecegimiz bi tane birsey yok.. hergün kürt çalıştayı.. apo ne dedi? kürtce acilimi? hergün bu haberler ya.. türkiyede yasiyoruz.. ama hic türkiye ile ilgili bi pok yok.. kürtler alinacak bu yazilara belki ama kusura bakma benim ülkem senden daha degerli daha can verilesidir.. pok götüren bi türkiyede birde onlarla ugrasiyoz havasi yaratildigin acaip uyuz oluyorum ya.
bugün abdullah gül konusuyodu. yemin ederim sinirimden aglicaktim ya.. laf var icraat yok..
-
sa kolay gelsin arkadaşlar neyi paylaşamıyorsunuz memleket hepimizin istemeyen ceksın gıtsın .dahamı kötü konuşşaydım ?
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------ONEMINUTE bunu yazdı:
----------------------------------------------------------Hakkari'nin DTP'li Belediyesi, Kürt açılımının tartışıldığı şu günlerde kendi bünyesinde bir açılım yaptı. Şehir merkezine konulmak üzere yaptırılan çöp kutularının üzerine Kürtçe olarak Şaredariya Colemerge (Hakkari Belediyesi) yazdırıldı.
----------------------------------------------------------
Dünyanın hiçbir yerinde hiçbir özel isim bu kadar değiştirilemez.Anasını siktiklerimin ibinelerinin bununla ne demek istedikleri gayet açık...
türk-kürt 1000 yıldır bu topraklarda kardeşleşmiştir.ama hiç kusura bakılmasın o çöp tenekelerini görüpte dokunmayan türkünde kürdünde ben ta a.q.
-----------------------------bende sana destek veriyorum :) yürü be.. kim tutar seni..
-
karabagliturk bunu yazdı:
-----------------------------voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Ayrım yapan ayrım bulur bukadar basit.. Bazı arkadaşları goruyorum Kürt dedikleri zaman küfür edicek gibi postlar kasıyor:) siz kürt lere Bu ulke icinde guven veridinizmiki onlar size guneverek adım atsın Hep ayrım ayrım ayrım yapıldı adamlar simdide bunları mazaret gosteriyor bu ulkede Kürt sorunu var diyorlar sebeb ayrımcılık gosteriliyor.. biraz düsünün neden boyle oluyor diye ama mmalesef düsünen yok gordugum kadarı ile ..
not: burdaki mesajımda kürtleri ne koruyorum nede Kötülüyorum.. Sadece gorduklerimi Birazda olsa yansıtmak istedim..
-----------------------------bana amerika afganistanda 2milyardolarlık uyusturucu var PKK yoluyla kacırcaz.Sizede kürdistan kurcaz demediler .Saddama kestirdiler vakti zamanında almanyada belçikada amerikada kürtler sokakları aleve verdiler monotof attılıar 3 hafta olaylar oldu.Sonra kürtlerin %70 ini türkiyeye aldık.Almasaydık ölceklerdi.Şimdi bakıyorumda o zaman bırakın ölsünler banane diyen belçikada almanyada fransada kürtler gayet sessiz sakin...Biz aldık bize çatıyorlar neden=????
Şimdi dersinizki haklarını vermedik ezdik kaktık.Peki o zaman kürt milletvekilleri iş adamları tatlıses gibi sanatçılar hepsinin toplumda yeri vardı.Bugun ab ülkelerinin çoğunda türkçe radyo yok kürtçe radyo var.Trtnin toportajı var.Neden kürtçe radyo var.Kürt insanları temsil etmek için.Peki neden türkçe radyo yok.Kadın orda kaldı öylece ve yeteri kadar çoğunluk yok dedi.Türklerin sayısı kürtlerden fazla olan biyer.....
Yani anlatmak istediğm.Kürtler Saddamın vahşetinde AB de yakmadıkları yer kalmadı.Başta almanya olmak üzere.Onlar bütün nufusu sorumlulukları tedaviyi egitimi türkiyeye yüklediler ve sıyrıldılar.Bugun Yurtdısında Devlet büyükleri bundan korkuyorlar ve ses cıkarmıyorlar türkiye ugrassın diye.ABD de bu açıktan yaararlanıp uyusturucu kaçırttırıyor.İhsan Arslan ve Mücahit Arslan AKP millet vekilleri ABD tarafından kasasını dolduruyor.Bunun karşılığında azersan diye şirket kurdular azerbeycanda ve Azeriler ile birbirimize düşürmeye çalıştılar.Baktılar olmuyor.Lazistan felan denediler yine olmuyor.Onlar oldu şimdi vekil.Projenin adı kürdistan.Şimdide bu yolu deniyorlar.Nedeni Doğal zenginliklerimiz.7 yıllık irak petrolu kaldı.ABD eger kaynak blamazsa iflas eder bunu türkiyeden sağlıyacak ve en ucuz yollarla.Bunun için once petrolleri tasıyacakları gemilerin kalacakları limallar özelleşti.Sonra anlaşma imzalandı ve karadenizi bogazları uluslar arası sular yaptılar.Sonra Doguda mayın bölgesini israile vermeye kalktılar.TAbi üstü kürdisan olcak. MAyın bölgesinin orda anlaşma var türkiye kendi topraklarında petrol arıyamıyor.Türklere akdenizi gösteriyorlar bizimkilerde tamam diyor.Busefer rum kesimi dava açıyor.Ortak alan oldugundan onlarında hakkı var.YAni %50 çıkarabiliriz.Peki %100 türkiyeden çıkarılcak yerden niye bizi kovuyorlar.izin vermiyorlar.Bizim salakların kafası basmadıgından.Onları o yolla garantiye aldılar.1,5 sene once Dünya sağlık örgütü bor zararlıdır diyor.Ve türkiyenin önünü kapıyor.Nedeni ondan 3 ay önce dünyanın diğer devi çin in borla çalışan araba yapması.Bununda önünü kapıyorlar.Gelecekte BOR için gelecekler.Şimdi ABD nin Kürdisana daha fazla ihtiyacıvar.6 yıl içinde borlara ulaşmaları ve işlerini şansa bırakmamaları lazım.Bunun için öncelikle altyapı sağlanacak.Türkiyenin çevresinde türkiye kuruldugundan beri yönetim şekli değişmeyen yer yok.SAdece türkiye.Türkiyedede değiştirmeye kalktılar ama TSK müdahalelerde bulundu.Şimdi TSK darbeci ülke mazlum gösterilip halk yönlendiriliyor.ERdogan seçilmeden önce ABD de helikopterler ile dolaşıyor.Obama gelmeden önce ermeni yasası geççek diyor.GElincede erdoganla olup bak biz ermeni yasasını geçirmicez sizde ses cıkarmıcaksınız diyor.Yasalar askıda kalıyor.Bekletiliyor.Elinde sonunda tutuşturacaklar elimize.TSK şimdi neden arşivleri açsın.Eger acarsa onlarda yok edilir önlemleri alınır.Benzerleri yapılır kısa değişikliklerle.Erdogan one munite degince israil generali ne dedi ermeni tasarısı.Gözünüzü açmanız dileğiyle.
Ortada bir oyun var.Amaç türkiyedeki Bor ve Petrol.Boru herkez biliyor zaten petrolde var bilmiyenler varsa söyleyeyim.Nerdenmi çıkartıyorum.Petrol nerden çıkar? ben ölürüm kemiklerim fosil olur aradan 1000 yıl geçer ve al sana petrol.DÜNYADA ANADOLUDAN BOL SAVAS YAPILAN YER YOK.Yani kemik.Yani fosil.Yani petrol.Şimdi gelelim yapılaşmaya belirttigim gibi limanlar nufus Medya gücü herşey sağlandı.Üstüne insanların duygusuya (Din yoluyla)oynuyacak bir devlet düzeni kurdu.Bundan sonraki aşama etrafındaki devletlerden yardım alamayacaklarından dolayı sağlam kuruluş olan TSK TBMM POLİS YARGI düzenlerini alt etmek.Tbmm de şuan 344 dokunulmazlık kalkması bekleyen dosyalar.ABD ile iş yapan vekiller var.Polis cemmate dogru kayıyor.Yargı siyasal denetimin altnda.Tek güç kalan TSK yasama yoluyla(nasıl oldugunu soylemeyim:D ) ilk eskiler temizlenecek.Sonra yasama yolu acılıp suan gorev yapanlar susturulacak.En son aşama yeni yetişcek nesli(harp akademilerini) o zihniyette birine devredip.Hiçbişey olmadan tsknın gücünü kesecekler.İşte TSK burda napar onu bende merak ediyorum.Emekli olmasaydım bilirdim ama sizle paylaşamazdım.
-----------------------------ben bunca yıldır ülke üzerinde oynanan oyunlara bazı kesimlerin sessiz kaldıgını/kalabilecegini düşünmüyorum hocam.kesinlikle el altından sağlam tedbirler alınmıstır.o kadar kolay olacagını,ülkenin rejimini veya toprak bütünlüğünü sarsacak,ciddi yara alacak bir konuma düşürülüp kalenin düşecegini sanmıyorum. dengeler var.içte de,dışta da...
çok uyardılar hocam.bagıra bagıra o kadar profesörlerimiz,araştırmacı yazarlar,ülkenin en iyi şekilde yetişmiş mühendisleri...her alanda gerekli mercileri aydınlatmaya çalıştılar ve hala da çalışıyorlar... 2 yıldır nükleer enerji için start verilemedi.ya da verdirmediler... ama bu iş için seçilmiş alanlarında son derece uzman mühendislerin tüm hazırlıkları tamam adamlar 2 yıldır hazır bekliyorlar...
bu millet akıllanmaz... köy enstitülerini kapatmayacaklardı.sürekli geliştirilip, iş alanlarına uygun hale getireceklerdi...Aynı Java gibi...tüm ortamda en iyi şekilde çalışabilecekti...her alanda 10 numara verim... bunlar olmadı ve çeşitli toplumsal,ekonomik baskılarla insanlar isyanın eşiğine getiriliyor...
bu benim analizlerim sonucu beynimde canlanmış bir ingiliz kültür psikolojisi çöküntüsü.yaklaşık 50 yıldır bu ülkenin üzerinde birebir deneniyor.
bilinen bir sey diyecegim.bu toprakları yasanmaz hale getirmeye calısıyorlar...su an da bile yakın tanıdıklarımdan olan insanlar,veya arkadaslarımdan bazıları ulkeden gitmek istiyor.artık yasanmaz buralar diyorlar.alternatif yasam kosulları olan biraz da saglam gordukleri Rusya,İngiltere ...gibi ulkere gidip calısmak istiyorlar.aksamları buralarda saat 22:00 dan sonra dısarıya cıkılamıyor.işsiz genc cok fazla.bunların %80 i üniversite ye veya istedigi yasam kosullarına sahip olamamaları sonucu aileleriyle arası bozulmus ve bircogu evden uzaklasmıs kisiler.artık isyanın esigine gelmis ve bulundugu ortama da zarar veren yapıdaki bireyler...
iç savaş çıkabilir...mesela gecenki hakkari olayı nedir peki? ben farklı bir açıdan yaklasmak istiyorum.bu insanları kucumsemek icin soylemeyecegim...ama egitim seviyeleri ortada...yüksekova da kaymakamlıgın onunde bircok koylu ve yuksekova halkı protesto icin toplanmıslar...sebep de koylunun cobanları daga cıkıp koyun otlatacakmıs, bizim askerler de izin vermemis.keyiflerinden yapmadılar heralde.orada bir güvenlik önlemi sözkonusu oldugu acık ve net...işinasıl boyutu oradaki insanlara kaymakamlıgı protesto etmelerini soyleyen,onları bir nevi isyankarvari tutumlara surukleyen zihniyet.Ankara ya mesaj ulastırımaya calısıyorlar.isyanın ilk kıvılcımlarını cıkarmak amacları.ordaki masum insanlaın bu protesto gibi bir seyi koyden oradan buradan gelip de Yüksekova kaymakamlıgının onunde yapmaları tartısılacak bir durum.Anormal!
Ama her oyunu bozan bir degil bircok "Oyunbozan" vardır bence bu ülkede.Olmasaydı geçen 20-30 yıl once yapılan darbe,kriz vss..gibi nabız yoklama eylemlerinden sonra Irak'tan önce sıra bize gelirdi.Buraları aldıklarında gerisini zaten getirirlerdi diye düşünüyorum.Görecez bakalım.
-
YAzık...!!! Kürt açılımı dediler ya ben size onu açıklıym kendimce... İyi dinleyin ha... Önce Ergenekon terör örgütü diye
birşeyler çıkardılar. Bunca yıldır vatanı için gazi olmuş emekli olmuş paşalarımızı komutanlarımızı 2 3 tane kanı 5 krş etmez
terörist yüzünden içeri aldılar günlerce sorguladılar halende devam ediyor zaten... Pkk adlı örgütün yaptığı tüm eylemleri bu
örgüt (Sözde örgüt) yaptırmıştır dediler. İçeriye aldıkları hakkında ellerinde tek belge yokken pkk terör örgütüne karşı
zaten ilk açılımlarını böyle yaptılar. Şimdide geriye kalan adımı atcaklar apo isimli köpeği muhattap alcaklar ve bunca yıldır
verdiğimiz şehitlerimizin kanı boş yere akmış olcak...!!! Bumudur adalet ??? Ben ozaman diyorumki bize ırkçı diyenler kürt
milliyetçilği yapan taeyyipede bişiler sölesinler lütfennnnnnnnnnnnnnnn.............
-
svs bunu yazdı:
-----------------------------
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------sabrımızı taşırmasınlar.
kürtsen kürt nolmuş yani, işkembenizde kalsın etnik kimlik, Türkiye vatandaşı değilim derler mi derler...onlar uşak uşak.köle.
cahile sormak gerek Misaki milli sınırları neyle çizildi, kanla. 7düvele ağzının payını vermişiz. haddinizi bilin.
-----------------------------
benim kanımla artistlikmi taslıyon
pek kaygusuz bi adama benzemiyon gerçi adamada benzetemedim
böle ilk seferden kırıcı aşağılayıcı yorumlar yapma
fikrini söle kim tutmuş seni halktan ne istiyonn kürtten ne istiyon git yapabiliyosan asıl başlarına yap artistliğini
burda meydanı boş bulup konuşmakla olmaz
konu hakkında ki görüşüm zararsız bi durumdur
almanyada çimlere basmayın yazısının türkçe yazılması gibi bişey
ne yani şimdi almanlar türk nufusu fazla çimlere basmayın yazısıda türkçe yazıldı diye türkleree tuvalet temizlikçileri köleler falan filan gibi hakerettemi bulunacaklar
sürçü lisan ettiysem affola
-----------------------------kimsenin kanıyla artislik yaptığımız yok ! Bu ülkeyi kuran büyük önderin kurduğu ülke ilelebet yaşayacaktır diyorum.
Adam olup olmadığım sana mı kaldı ?
kürtten istediğimiz bişey yok. tek istediğimiz bu ülkede 25 yıldır bölücülük yapan pkk soysuzlarına destek vermemeleri.
Bu ülke hepimizin bölücülük yapıyorsan bu ülkenin ekmeğini yiyorsa hala bir gün ihaneti yiyeceklerdir bi yerden.
Başbakan İnönü saat 18.00 sularında Florya Köşkü'nde Atatürk'ü ziyaret etmiş:
Başbakan İnönü saat 18.00 sularında Florya Köşkü'nde Atatürk'ü ziyaret etmiş:
- Hayırdır İsmet... Habersiz geldin.
- Paşam, azınlıklar meselesi... Konuyu Meclis'e getireceğiz... Ne diyorsunuz?
- İsmet bugün geç oldu... Yarın sabah erkenden gel, konuşalım.
İnönü çıkınca Atatürk "bütün görevlileri" toplamış:
- Sadece laleler kalsın... Bahçedeki diğer bütün çiçekleri sökün, atın... Derhal.
İsmet Paşa sabah gelmiş, bahçenin "halini" görmüş ve "görevlilere" sormuş:
- Ne oldu böyle?
- Gazi Paşa Hazretleri emrettiler, söktük.
Başbakan İnönü, Cumhurbaşkanı Atatürk'ün odasına girmiş:
- Paşam, bahçenin durumu nedir?
- Azınlıkları söküp attım İsmet.
İnönü "anladım" dercesine başını öne eğmiş:
Atatürk:
- İsmet, ben "Ne Mutlu Türküm Diyene" sözünü boş yere söylemedim... Kendini Türk hisseden herkes bu vatanın öz evladı... Ben hayatta olduğum sürece bu böyle bilinsin... Ve sakın azınlıklar ile ilgili bir kanun çıkarılmasın.
Anlamayanlara ve Anlamak istemeyen Zeka Özürlülere inat!!!
NE MUTLU TÜRK'üm DİYENE !!!!
-
Prizma bunu yazdı:
-----------------------------sivil_padisah bunu yazdı:
-----------------------------
başkanını izledinizmi tv'de allahım tam kro ya bu kadar olur, adam çatpat türkçe konuşuyor, birde bu şehrin %100'ü kürt diyordu
-----------------------------
kronun acılımı biliyormusun kardeş ? google sorda wersin cevabını.türkce yi düzgün konusamayan herkes kromu oluyor ? ozaman ülkedekilerin %80 si kro lazı cerkezi arabı gürcüsü göcmeni..
................
-----------------------------Göçmenim,
Ailem, akrabalarım Türkçe'nin farklı bir ağızı denilebilecek bir Türkçe konuşur.
Ben etrafımdaki hemen herkesden daha iyi Türkçe konuşuyorum.
Birçok arkadaşım cümlelerindeki anlatım bozukluklarını yakalamamdan bıktı.
Belediye başkanı değilim, sadece öğrenciyim.
Diğer yandan Bulgaristan'da doğmuş bir Türküm.
Vatan dedik hiç görmediğimiz Türkiyemize geldik. Annem - babam 26 ben 4 yaş.
Türkiye'yi beğenmeyen varsa buyursun kendi dilinin konuşulduğu yere gitsin.
Bulgaristan'da kalan Türk soydaşlarımız aşağılanıyor. Zaman geliyor otobüslerimiz taşlanıyor.
Ama orada hiçbir Türk silah alıp terörist olmadı. Devlete baş kaldırmadı.
Ki çok zaman olmadı Bulgaristan bir zamanlar Türk vatanıydı. Yine de orada hiçbir Türk terörist olmadı.
Bin yıl Türk devleti içinde yaşayan Kürtlere ne oluyor?
Ki Türk tarihi nere Kürt tarihi nere?
"Ben önce Türküm" diyen Kürt gördüm ben. Öldürdüğü teröristleri (pkklıları) keyifle anlatan Kürt de gördüm.
-
adamlara resmi olarak 7/24 kürtçe yayın yapan kanal açtılar. siz çöpün üzerindeki iki kelime yazının peşine düştünüz:D
-
bunlar güzel günler bundan 15-20 yıl sonra kürt nüfusu felaket çoğalcak 10 tane doğuruyolar
o zaman naabcaz türkler azınlık olcak..
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------bunlar güzel günler bundan 15-20 yıl sonra kürt nüfusu felaket çoğalcak 10 tane doğuruyolar
o zaman naabcaz türkler azınlık olcak..
-----------------------------doğumdan sonra bile karıları lousa dönemini yaşıyamadan hamile kalıyoD: bu şöyledine katılmamak elde deil :/ it bile 8-9 tane çıkartıyo bunlar 10-15 karı menepoza girene kadar :D
