Happy Birthday My Life
-
güzel parça seçmişsin :D
-
SARI bunu yazdı
güzel parça seçmişsin :D
Teşekkür ederim hocam. Eskiler daha güzelmiş...
-
hocam o videodaki parçayı sen türkçe seslendirip atarmısın birde öyle beğenecekmiyiz ? bu arada yenge konusunda başarılar :)
-
ne kadar kartuş gitti bunlara
-
emek vermişsin. ama söylemeden edemiycem. böyle berbat birşeyi anca aşık adam kafasıyla yapabilirsin. şimdi sakin ol ve kendini toparla, zira aşkı ilk kez tadan insanın içi içine sığmadığı için saçma sapan şeyler yapar. dediğim gibi sakin ol ve her aklına geleni hayata geçirme. hadi bakalım. daha yaratıcı ve göze hoş gelen birşeyler bul. bu çok klişe olmuş.
Triumph tarafından 06/Şub/13 10:04 tarihinde düzenlenmiştir -
kız nereli
-
fena değil :) sondaki aytek logosunun ne olduğunu kız biliyomu?
Bide takıldığım nokta eko freshle arandaki benzerlik oldu :D
-
wasd bunu yazdı
fena değil :) sondaki aytek logosunun ne olduğunu kız biliyomu?
Bide takıldığım nokta eko freshle arandaki benzerlik oldu :D
Videodaki yazdığı sözlerin çevirsini burdaki arkadaşlar yaptı.
O da bu arkadaşlara teşekkür babında onu koymus :)
-
Videoya bişey demiyorum ama kağıt israfı olmuş. Arka taraflarını da kullansaydın keşke :/
Bu arada ingilizcede İ harfi yoktur, hatırlatayım.
-
video boşver şarkıyı söyleee banaaaa şarkıyı :D
MaxeL tarafından 06/Şub/13 12:20 tarihinde düzenlenmiştir
