Hasarlı Laptop Satışı
-
100 tl veririm istiosan iletişime geç
-
bu mesajdan sonra satmaktan vazgeçtim monitör takar kullanırım yeterki saçma tekliflerde bulunmayın mod felan görüosa bu mesajımı silsin konuyu..
-
hocam ekranı mı çarptın yumruk işide değil makina yerinden oynamış belli. Alanada zararlı olurdu sorun cıkartacak tipe benziyor lakin görülmeden bişi denilemez.
sen kullan en iyisi (= laf almazsın arkandan hiç değilse.
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------bu mesajdan sonra satmaktan vazgeçtim monitör takar kullanırım yeterki saçma tekliflerde bulunmayın mod felan görüosa bu mesajımı silsin konuyu..
-----------------------------
bise sorucam hocam. Bende acer var. Bunun parcalarini ona taksam olmaz mi ? Komple icini ona taksam ? Parcalar arasi uyumsuzluk olur mu ki acaba ? -
Usta suan bu pc yı bır bılgısayarcıya satmaya kalksan adam tahmın ettıgın rakamın yarısını anca verır.Tabı adam karını dusuncek ne kadar kakarsa artık.
Ben bunu kardesım ıcın alırım ne kadar masraf edılcek tam tahmınım yok ama parcaları orjınal taktırırsam yanı eskı halıne gerı getırmek ıcın senden aldıgım fıyatın 2-3 katı para verırım belkıde....
Eger cıdden satmak ıstıyorsan,ve bılgısayarın sorunsuz calıstıgına da emınsen benımle ıletısıme gec.
Suan verebılecek oldugum fıyatına soyleyeyım herseyı soylemısken 200 Cıvardır Maxımum.
Istersen yarın bı bılgısayarcıya gıt ılk sor sonra benle ıletısıme gec tekrar konusalım.
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
bu mesajdan sonra satmaktan vazgeçtim monitör takar kullanırım yeterki saçma tekliflerde bulunmayın mod felan görüosa bu mesajımı silsin konuyu..
-----------------------------
bise sorucam hocam. Bende acer var. Bunun parcalarini ona taksam olmaz mi ? Komple icini ona taksam ? Parcalar arasi uyumsuzluk olur mu ki acaba ?
-----------------------------uyum saglaması ımkansız gıbı bırsey.
-
Eline para geçince yaptırırsın 150 TL ekran...
-
yarın pc yi parçalayıp parça parça elden dükkanlara satıcam birisi var zaten kasa komple 200-250 veririm dedi.. geri kalanları da netten yavaş yavaş satarım haydin iyi geceler
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
bu mesajdan sonra satmaktan vazgeçtim monitör takar kullanırım yeterki saçma tekliflerde bulunmayın mod felan görüosa bu mesajımı silsin konuyu..
-----------------------------
bise sorucam hocam. Bende acer var. Bunun parcalarini ona taksam olmaz mi ? Komple icini ona taksam ? Parcalar arasi uyumsuzluk olur mu ki acaba ?
-----------------------------uyum saglaması ımkansız gıbı bırsey.
-----------------------------
neden ? Tam olarak hersey olmasada hdd, ram, islemci, ekran karti felan uyumsuzluk sorunu cikarir mi ? -
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
bu mesajdan sonra satmaktan vazgeçtim monitör takar kullanırım yeterki saçma tekliflerde bulunmayın mod felan görüosa bu mesajımı silsin konuyu..
-----------------------------
bise sorucam hocam. Bende acer var. Bunun parcalarini ona taksam olmaz mi ? Komple icini ona taksam ? Parcalar arasi uyumsuzluk olur mu ki acaba ?
-----------------------------uyum saglaması ımkansız gıbı bırsey.
-----------------------------
neden ? Tam olarak hersey olmasada hdd, ram, islemci, ekran karti felan uyumsuzluk sorunu cikarir mi ?
-----------------------------Hoca bunu masaustu bılgısayar gıbı dusunme.
Benımde ole asırı bılgım yok ama bende laptobumun ozellıklerını yukseltmek ıstedım hatta,uyumlu parcalar alalım takalım dedım!
Ole bı sansım yokmus.En fazla Ram attırabılıyorsun bıldıgım kadarıyla,Dıger bır parca degıstgınde tum parcalar degısmelıymıs anakarta baglı oldugundan.
Daha bılgılı arkadaslar konuya el atarlarsa eger,onlar cok daha yardımcı olacaklardır
