Haydi Ekip Kuralım ?
-
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-
Cosplay bunu yazdı:
-----------------------------
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-----------------------------adam haklı :)
-
Carbure bunu yazdı:
-----------------------------
Cosplay bunu yazdı:
-----------------------------
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-----------------------------adam haklı :)
-----------------------------kategori? Asp.Net - C#.Net - J#.Net - Vb.Net
-
bence oyun ekibi kurulmalı güzel bir proje oluşturulursa bu herkezi şaşırtır!! işte ozaman dikkat çekeriz
-
e ben hiçbir halt bilmiyorum ama bende katılmak istiyorum nasıl olacak :D en azından bilen adamlar gibi yarı yolda koymam . ama isterseniz öğrenip yardımcı olabilirim . nerden ve nasıl başlayacağımı söyleyin yeter :D
-
Yazarım, çevirmenim.
Hikayelerini yazabilir ve İngilizce'ye çevirebilirim :)
-
Uzun zamandır bende bu konu üzerinde düşünüyordum. Mud'u bilenler vardır aranızda yoksada biraz araştırırsa bulurlar Onu bir browser oyununa getirmek istiyorum gerçek zamanlı olacak
-
Cosplay bunu yazdı:
-----------------------------
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-----------------------------Sen git oyununa devam et, bunlar seni aşar :)
-
coLin bunu yazdı:
-----------------------------
Cosplay bunu yazdı:
-----------------------------
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-----------------------------Sen git oyununa devam et, bunlar seni aşar :)
-----------------------------Ekip başkanı gerekiyor. Görevlendirme yapacak Herkese ihtiyaç vardır senaryo yazacak karakter tasarlayacak yazılım grafik.
Ama üste yazdıgı gibi sen kumda oyna olayı olursa bi b*k yapamazsınız. Bakıyorum o kapasite yok....
-
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------
coLin bunu yazdı:
-----------------------------
Cosplay bunu yazdı:
-----------------------------
katılacakların ne bilmesi gerekiyo?
-----------------------------Sen git oyununa devam et, bunlar seni aşar :)
-----------------------------Ekip başkanı gerekiyor. Görevlendirme yapacak Herkese ihtiyaç vardır senaryo yazacak karakter tasarlayacak yazılım grafik.
Ama üste yazdıgı gibi sen kumda oyna olayı olursa bi b*k yapamazsınız. Bakıyorum o kapasite yok....
-----------------------------Ya hocam bu arıza benim kardeşim, yan odada 7/24 oyun oynuyor :) bir cacık yapmaz bu takıldım öylesine buna
