Haydi Ekip Kuralım ?
-
network bunu yazdı:
-----------------------------
VBdream in dedikleri doğru son dedikleri ...
Gelelim son posta ; sunucu bn sağlayacağım demiştim okumamışsın. Maddiyat kelimesi geçmedi hiç okumamışsın ... Topic e bakarak yorum yazmışsın ...
Bilinmesi gerekenler ;
.NET platformu üzerinde ;
C# , ASP.NET , JQuery , JS , CSS , Flash intro VBDream de :) rica edersek te ufak tefek XML beslemeli bir flashta yapar sanırım .
TFS Server ı bn sağlayacağım herkez ewinden bağlanıp çalışabilecek ...
Yukardakileri herkezin bilmesi gerekmiyor ;) Biri JQ da iyi olsun yeter diğeri HTML CSS de iyi olsun yeter .
yanıma bir yada 2 kişide programlamada gerekli .
Projenin source kodu ekibin herbir elemanında olacak ... Yalnız Warez e düşürmemek şartı ile ( yazılı sözleşme imza )
Bunun dışında şahsi olarak bu projeyi geliştiriciler kullanabilecek .
Oyun free olacak ...
Kullanılacak 3.party componentler de tarafımdan temin edilecek .
Amaç ;
Referans sağlayabilecek , ses getirebilecek bir proje ;)
olur olmazı bırakın mantıklı konuşalım .
Oluruna inanmayanlar elensin post atmasın bile !
Oluruna inananlar da neler yapabileceğini paylaşırsa sevinirim .
Kısaca bize lazım olan eleman nitelikleri ;
flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET
birde dürüst inanılır güvenilir biri gerekli ...
Ayrıca birde yazar ;) senorya tipinde kısa hikayeler yazabilecek veya bir konudan hikaye üretebilecek ...
-----------------------------flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET
bilmem.
ama kesinlikle ''
dürüst inanılır güvenilir biri'' bu benim.. :D
-
işinize yararmıyım bilmiyorum ama c-c++ ve qt bilirim .
-
C/C++, C# isinize yararsa ekleyin beni de. :)
-
bana bir arkadaş blog tan msj atmıştı ilgili biriydi burda ise kim olduğunu belirtebili,r mi katılacak ciddi arkadaşları listelicem birazdan .
Ve gerçekten ciddi arkadaşlar olsun boşa zaman kaybetmek istemiyorum . Maddiyat da var işin içinde sizden bir beklentim talebim yok ama şahsıma zarar olur gayriciddi kişilerden ... Anlatabildim sanırım ?
-
risk53 bunu yazdı:
-----------------------------
network bunu yazdı:
-----------------------------
VBdream in dedikleri doğru son dedikleri ...
Gelelim son posta ; sunucu bn sağlayacağım demiştim okumamışsın. Maddiyat kelimesi geçmedi hiç okumamışsın ... Topic e bakarak yorum yazmışsın ...
Bilinmesi gerekenler ;
.NET platformu üzerinde ;
C# , ASP.NET , JQuery , JS , CSS , Flash intro VBDream de :) rica edersek te ufak tefek XML beslemeli bir flashta yapar sanırım .
TFS Server ı bn sağlayacağım herkez ewinden bağlanıp çalışabilecek ...
Yukardakileri herkezin bilmesi gerekmiyor ;) Biri JQ da iyi olsun yeter diğeri HTML CSS de iyi olsun yeter .
yanıma bir yada 2 kişide programlamada gerekli .
Projenin source kodu ekibin herbir elemanında olacak ... Yalnız Warez e düşürmemek şartı ile ( yazılı sözleşme imza )
Bunun dışında şahsi olarak bu projeyi geliştiriciler kullanabilecek .
Oyun free olacak ...
Kullanılacak 3.party componentler de tarafımdan temin edilecek .
Amaç ;
Referans sağlayabilecek , ses getirebilecek bir proje ;)
olur olmazı bırakın mantıklı konuşalım .
Oluruna inanmayanlar elensin post atmasın bile !
Oluruna inananlar da neler yapabileceğini paylaşırsa sevinirim .
Kısaca bize lazım olan eleman nitelikleri ;
flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET
birde dürüst inanılır güvenilir biri gerekli ...
Ayrıca birde yazar ;) senorya tipinde kısa hikayeler yazabilecek veya bir konudan hikaye üretebilecek ...
-----------------------------flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET
bilmem.
ama kesinlikle ''
dürüst inanılır güvenilir biri'' bu benim.. :D
-----------------------------Dürüst insan her zaman yanımda işimde organizasyonumda yer bulur yeri hazırdır ...
Teşekkür ederim ;) Senide değerlendirecem fikirlerin çevren ile ;)
-
Asp.net'ciyim ama manksat birlikte olmaksa her türlü dille öğrenir yazarız.
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
Asp.net'ciyim ama manksat birlikte olmaksa her türlü dille öğrenir yazarız.
-----------------------------
mülayimleri almıyolarmış hacı.bu arada bende vb.net çiyim =)
-
asp net ve sql konusunda elinden gelen destek verilir
-
asp, asp,net c#, vb, jquey, sql, js :D
ben de varım....
-
bende varım benide yazın listeye
PHP
XHTML
CSS
JQUERY
dillerine hakimim
