Haydi Ekip Kuralım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    network bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    VBdream in dedikleri doğru son dedikleri ... 

    Gelelim son posta ; sunucu bn sağlayacağım demiştim okumamışsın. Maddiyat kelimesi geçmedi hiç okumamışsın ... Topic e bakarak yorum yazmışsın ...

    Bilinmesi gerekenler ; 

    .NET platformu üzerinde ; 

    C# , ASP.NET , JQuery , JS , CSS , Flash intro VBDream de :) rica edersek te ufak tefek XML beslemeli bir flashta yapar sanırım . 

    TFS Server ı bn sağlayacağım herkez ewinden bağlanıp çalışabilecek ... 

    Yukardakileri herkezin bilmesi gerekmiyor ;) Biri JQ da iyi olsun yeter diğeri HTML CSS de iyi olsun yeter .

    yanıma bir yada 2 kişide programlamada gerekli . 

    Projenin source kodu ekibin herbir elemanında olacak ... Yalnız Warez e düşürmemek şartı ile ( yazılı sözleşme imza ) 

    Bunun dışında şahsi olarak bu projeyi geliştiriciler kullanabilecek . 

    Oyun free olacak ...

    Kullanılacak 3.party componentler de tarafımdan temin edilecek . 

    Amaç ; 

    Referans sağlayabilecek , ses getirebilecek bir proje ;) 

    olur olmazı bırakın mantıklı konuşalım . 

    Oluruna inanmayanlar elensin post atmasın bile ! 

    Oluruna inananlar da neler yapabileceğini paylaşırsa sevinirim . 

     

    Kısaca bize lazım olan eleman nitelikleri ; 

    flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET  

    birde dürüst inanılır güvenilir biri gerekli ... 

    Ayrıca birde yazar ;) senorya tipinde kısa hikayeler yazabilecek veya bir konudan hikaye üretebilecek ... 

     


    -----------------------------

     

     

     

    flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET  

    bilmem.

    ama kesinlikle ''

    dürüst inanılır güvenilir biri'' bu benim.. :D

     


    #....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nightmare07
    nightmare07's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2011
    Erkek

    işinize yararmıyım bilmiyorum ama c-c++ ve qt bilirim .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mindfog
    mindfog's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2011
    Erkek

    C/C++, C# isinize yararsa ekleyin beni de. :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bana bir arkadaş blog tan msj atmıştı ilgili biriydi burda ise kim olduğunu belirtebili,r mi katılacak ciddi arkadaşları listelicem birazdan . 

    Ve gerçekten ciddi arkadaşlar olsun boşa zaman kaybetmek istemiyorum . Maddiyat da var işin içinde sizden bir beklentim talebim yok ama şahsıma zarar olur gayriciddi kişilerden ... Anlatabildim sanırım ? 

     


    I Love Software , Software is a life...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    risk53 bunu yazdı:
    -----------------------------

    network bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    VBdream in dedikleri doğru son dedikleri ... 

    Gelelim son posta ; sunucu bn sağlayacağım demiştim okumamışsın. Maddiyat kelimesi geçmedi hiç okumamışsın ... Topic e bakarak yorum yazmışsın ...

    Bilinmesi gerekenler ; 

    .NET platformu üzerinde ; 

    C# , ASP.NET , JQuery , JS , CSS , Flash intro VBDream de :) rica edersek te ufak tefek XML beslemeli bir flashta yapar sanırım . 

    TFS Server ı bn sağlayacağım herkez ewinden bağlanıp çalışabilecek ... 

    Yukardakileri herkezin bilmesi gerekmiyor ;) Biri JQ da iyi olsun yeter diğeri HTML CSS de iyi olsun yeter .

    yanıma bir yada 2 kişide programlamada gerekli . 

    Projenin source kodu ekibin herbir elemanında olacak ... Yalnız Warez e düşürmemek şartı ile ( yazılı sözleşme imza ) 

    Bunun dışında şahsi olarak bu projeyi geliştiriciler kullanabilecek . 

    Oyun free olacak ...

    Kullanılacak 3.party componentler de tarafımdan temin edilecek . 

    Amaç ; 

    Referans sağlayabilecek , ses getirebilecek bir proje ;) 

    olur olmazı bırakın mantıklı konuşalım . 

    Oluruna inanmayanlar elensin post atmasın bile ! 

    Oluruna inananlar da neler yapabileceğini paylaşırsa sevinirim . 

     

    Kısaca bize lazım olan eleman nitelikleri ; 

    flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET  

    birde dürüst inanılır güvenilir biri gerekli ... 

    Ayrıca birde yazar ;) senorya tipinde kısa hikayeler yazabilecek veya bir konudan hikaye üretebilecek ... 

     


    -----------------------------

     

     

     

     

    flash , xHTML , CSS , JS , Jquery , C# , ASP.NET  

    bilmem.

    ama kesinlikle ''

    dürüst inanılır güvenilir biri'' bu benim.. :D

     

     


    -----------------------------

    Dürüst insan her zaman yanımda işimde organizasyonumda yer bulur yeri hazırdır ... 

    Teşekkür ederim ;) Senide değerlendirecem fikirlerin çevren ile ;) 

     


    I Love Software , Software is a life...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Asp.net'ciyim ama manksat birlikte olmaksa her türlü dille öğrenir yazarız.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Asp.net'ciyim ama manksat birlikte olmaksa her türlü dille öğrenir yazarız.
    -----------------------------
    mülayimleri almıyolarmış hacı.

    bu arada bende vb.net çiyim =)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    asp net ve sql konusunda elinden gelen destek verilir


    www.yesilgrow.com - Growshop
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    asp, asp,net c#, vb, jquey, sql, js :D

     

    ben de varım....


    -
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netwalker
    netwalker's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2011
    Erkek

    bende varım benide yazın listeye

    PHP

    XHTML

    CSS

    JQUERY

    dillerine hakimim


    2. dünya savaşı sıralarında faşist diktatörler mussolini ve hitler tüm işyerlerinde resimlerinin asılmasını emretmişlerdi.bunu içine sinmeden yapan bir kitapçının aklına müthiş bir fikir gelmişti ve beklemeden bunu yaptı.kitap vitrinine koyduğu bu iki diktatörün resimlerinin arasına dünya edebiyat tarihinin önemli isimlerinden victor hugo"nun önemli bir eserini koymuştu: "SEFİLLER".
Toplam Hit: 16023 Toplam Mesaj: 109