Haydi Ekip Kuralım ?
-
başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..
-
SpermMan bunu yazdı:
-----------------------------
başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..
-----------------------------3 yazar ve iki tanede fikir paylaşımı yapacak arkadaşa var ? ne kdr sürede çıkabilir sence ?
:)
-
network bunu yazdı:
-----------------------------
SpermMan bunu yazdı:
-----------------------------
başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..
-----------------------------3 yazar ve iki tanede fikir paylaşımı yapacak arkadaşa var ? ne kdr sürede çıkabilir sence ?
:)
-----------------------------valla ha deyince olacak iş değil zaman alır diye tahmin ediyorum...
-
network bunu yazdı:
-----------------------------nightmare07 ==> algoritma ve DB shema (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim kendisi kabul ederse )
-----------------------------seve seve yardımcı olurum c# çalışıyordum bir aralar tekrar çalışmaya başliyim belki orada da yardımım dokunur
edit: yazar da gerekliymiş gerekirse yardımcı yazar oalrakta çalışabilriim
-
nightmare07 bunu yazdı:
-----------------------------
network bunu yazdı:
-----------------------------nightmare07 ==> algoritma ve DB shema (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim kendisi kabul ederse )
-----------------------------seve seve yardımcı olurum c# çalışıyordum bir aralar tekrar çalışmaya başliyim belki orada da yardımım dokunur
edit: yazar da gerekliymiş gerekirse yardımcı yazar oalrakta çalışabilriim
-----------------------------iyi olunan alanda yardımlarını alırsak daha verimli olur . Yazar olarakta sni ekledim . Bilgin olsun .
-
yazarlık konusunda bende yardımcı olabilirim
amatör tiyatrocuyum. hayal gücüm geniştir. ayrıca oynadığım çoğu oyunda ben yapsam daha iyisini yapardım demişşimdir.
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
yazarlık konusunda bende yardımcı olabilirim
amatör tiyatrocuyum. hayal gücüm geniştir. ayrıca oynadığım çoğu oyunda ben yapsam daha iyisini yapardım demişşimdir.
-----------------------------elbetteki yazar kadrosuna eklendin . Yalnız yazar arkadaşların istişare edebilmesi konuşup tartışması ve fikir fırtınası yapabilmeli . Kısaca ekip ile çalışabilmeli .
Bunun için MSN IRC veya başka bir toplu mesajlaşma sistemi kullanılmalıdır .
-
bu iş icin bence msn grubu kur hocam.
ordan haberleşsin bütün ekip.
-
ekip listesinde ismi geçenler mail adreslerini PM yolu ile paylaşabilirlermi acaba ?
mail grubu kuracağım .
-
3 kişi mail areslerini gönderdi.
Ekip üyelerinin diğerleride ivedi gönderebilir mi ?
