Haydi Ekip Kuralım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..


    -
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    SpermMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..


    -----------------------------

     

    3 yazar ve iki tanede fikir paylaşımı yapacak arkadaşa var ? ne kdr sürede çıkabilir sence ? 

    :) 


    I Love Software , Software is a life...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    network bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpermMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    başlamak için önce senaryonun çıkması lazım..


    -----------------------------

     

     

    3 yazar ve iki tanede fikir paylaşımı yapacak arkadaşa var ? ne kdr sürede çıkabilir sence ? 

    :) 


    -----------------------------

    valla ha deyince olacak iş değil zaman alır diye tahmin ediyorum...


    -
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nightmare07
    nightmare07's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2011
    Erkek

    network bunu yazdı:
    -----------------------------

    nightmare07 ==>  algoritma ve DB shema  (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim kendisi kabul ederse ) 



    -----------------------------

     

    seve seve yardımcı olurum c# çalışıyordum bir aralar tekrar çalışmaya başliyim belki orada da yardımım dokunur

    edit: yazar da gerekliymiş gerekirse yardımcı yazar oalrakta çalışabilriim

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    nightmare07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    network bunu yazdı:
    -----------------------------

    nightmare07 ==>  algoritma ve DB shema  (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim kendisi kabul ederse ) 



    -----------------------------

     

    seve seve yardımcı olurum c# çalışıyordum bir aralar tekrar çalışmaya başliyim belki orada da yardımım dokunur

    edit: yazar da gerekliymiş gerekirse yardımcı yazar oalrakta çalışabilriim

     


    -----------------------------

     

    iyi olunan alanda yardımlarını alırsak daha verimli olur . Yazar olarakta sni ekledim . Bilgin olsun . 

     


    I Love Software , Software is a life...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    yazarlık konusunda bende yardımcı olabilirim

    amatör tiyatrocuyum. hayal gücüm geniştir. ayrıca oynadığım çoğu oyunda ben yapsam daha iyisini yapardım demişşimdir.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    yazarlık konusunda bende yardımcı olabilirim

    amatör tiyatrocuyum. hayal gücüm geniştir. ayrıca oynadığım çoğu oyunda ben yapsam daha iyisini yapardım demişşimdir.


    -----------------------------

     

    elbetteki yazar kadrosuna eklendin . Yalnız yazar arkadaşların istişare edebilmesi  konuşup tartışması ve fikir fırtınası yapabilmeli . Kısaca ekip ile çalışabilmeli . 

    Bunun için MSN IRC veya başka bir toplu mesajlaşma sistemi kullanılmalıdır . 

     


    I Love Software , Software is a life...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bu iş icin bence msn grubu kur hocam.

    ordan haberleşsin bütün ekip.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ekip listesinde ismi geçenler mail adreslerini PM yolu ile paylaşabilirlermi acaba ? 

    mail grubu kuracağım . 

     


    I Love Software , Software is a life...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    3 kişi mail areslerini gönderdi. 

    Ekip üyelerinin diğerleride ivedi gönderebilir mi ? 

     


    I Love Software , Software is a life...
Toplam Hit: 16020 Toplam Mesaj: 109