Haydi Ekip Kuralım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    h2so4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    e ben hiçbir halt bilmiyorum ama bende katılmak istiyorum nasıl olacak :D en azından bilen adamlar gibi yarı yolda koymam . ama isterseniz öğrenip yardımcı olabilirim . nerden ve nasıl başlayacağımı söyleyin yeter :D


    -----------------------------

     

    fikir bağlamında bize katkı sağlayabilirsin . Ne dersin ? 

     


    I Love Software , Software is a life...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    tasslehoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    gerçekten çok güzel bir oyun projem var, bir kaç aydır düşünüyorum çok güzel bana göre browser oyunlarında çığır açabilecek bir oyun özellikle savaş oyunlarında.

    savaş oyunlarından birşey olmaz demeyin çok farklı birşey. Güvenilir insanlar arıyorum bulursam onlara açıklayacağım.


    -----------------------------

     

    ekip kuraLIMDA fikirlere açığım . 

     


    I Love Software , Software is a life...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hoca ne ayapacağınızı bilmem bir tane browser oyunu yapın

    kastırın premiumlardan köşe olursunuz :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şöyle bir baktığımızda genel olarak Web Programlamacılar gönüllü gözüküyor. Bunlar arasındada Asp.net'ciler açık ara farkla önde (galiba yada benim gözüme hep o denk geldi :D). Bu bağlamda yapmayı planadığımız şey web tabanlı bir oyun mu olucak yoksa başka birşeymi olucak? (forum, portal zart zurt herhangi birşey) Bu konuda fikirler yazarsak oda belirlensin ona göre devam edelim. Ben TikkyHunter'in browser oyunun eğlenceli olacağını düşünüyorum.
    -----------------------------

     

    olabilir geliştirip devam edebilriiz . HolyOne da destek verir sanırım ? 


    I Love Software , Software is a life...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    sermaye ne kadar lazım?


    -----------------------------

     

    :)) TFS server ı hosting i ben sağlayacağım . Sermaya talebimiz yok . Emek talebimiz var tecrübe ve emek ...


    I Love Software , Software is a life...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Son Olarak derledim ; 

    Aşağıda liste ve görevleri veriyorum . İtiraz eden , iptal isteyen , vazgeçen , yada yeni katılmak isteyenler yapabileceklerini belirtirse sevinirim.

    Şuan ki duruma göre flash / Grafik 2D artist ( tasarımcı diyebiliriz. ) gerekli . Sitenin grafikleri tasarımları görsellerini üstlenebilecek ' yaratıcı ' olması şart ... ( template çalıntı hazır  kesinlikle kabul edilmez ) 

    Son hali ile liste ; 

     

    network ==> C# , ASP.NET , JS , MSSQL , HTML , TFS hosting

    edit: Sunucu yönetimi , IIS yönetimi 

     

    XanTos  yazar çevirmen 

     

    h2so4 ==> fikir alışverişi  ( joker yazar ) tester(oyun ve yazılım testi (beta tester) )  . 

     

    tasslehoff ==>  aklında savaş oyun fikri var sanırım yazılım geliştirici ?? 

     

    onbasi_yamtar  ==>  yazılımcı 

     

    musdawdaf ==> algoritma ve DB shema  (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim kendisi kabul ederse ) 

     

    nightmare07 ==> yazar ve  algoritma ve DB shema  (.NET bilinmediği için yazılım bilgisini ortak paydada değerlendirmek istedim  )   

     

    mindfog ==> yazılımcı C# 

     

    risk53 ==> fikir alışverişi 

     

    TeRRoR ==> asp.NET 

     

    Sharp  ==> ASP.NET DB MSSQL

     

    SpermMan ==> asp, asp,net c#, vb, jquey, sql, js 

     

    batuhangoksu ==>  XHTML CSS JQUERY

     

    XanTos ==> yazar /senarist çevirmen 

     

    Nurky ==> Joker(arada sırada destek )  Yazılımcı 

    edit ; 

     

     

    GebesH  ==> online oyun dinamikleri ile ilgili fikir alışverişi . 

     

    VBDream ==> flash developer . 

     

    BlacKShelD ==> Sosyal medya , Online Marketing , Reklam . 

     

    Google ==> Asp.net,mssql ve jquery 

     

    SyspioniC  ==> yazar , senarist 

     

     

     


    I Love Software , Software is a life...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hemen başlarsak flash olayını ben yaparım, 3-4 ağustosa kadar vaktim çünkü.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    hemen başlarsak flash olayını ben yaparım, 3-4 ağustosa kadar vaktim çünkü.


    -----------------------------

     

    muhtemelen bu hafta sonu ekip kesinleşir ve başlanır . Şimdiden katkından dolayı treşekkürler . Listeye ekledi,m snide . 

     


    I Love Software , Software is a life...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Asp.net,mssql ve jquery olarak bende katılabilirim hocam.


    Abra Kadabra
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Google bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asp.net,mssql ve jquery olarak bende katılabilirim hocam.


    -----------------------------

     

    Listeye ekledim . 

    Bilgin olsun . 

     


    I Love Software , Software is a life...
Toplam Hit: 16024 Toplam Mesaj: 109