Hitler Bir Katildi
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
savaşı almanlar kaybetmeseydi şimdi bir katil olarak anılmazdı.
-----------------------------Kesinlikle katılıyorum. Amerika 60 milyon kızılderiliyi öldürdü kimin sesi çıktı?
-
KURN44AZ bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
savaşı almanlar kaybetmeseydi şimdi bir katil olarak anılmazdı.
-----------------------------Kesinlikle katılıyorum. Amerika 60 milyon kızılderiliyi öldürdü kimin sesi çıktı?
-----------------------------yok abisi o manda ve himaye şeysi kimse onu konuşup tartışamaz
minareyi çalan kılıfını hazırlar :W
-
Adolf Hİtler Irkçılığa karşı olan bir milletti yahudilere az bile yaptı..
-
Zeki kişiliğine sokim. Yahudi bile olsa savunmasız sivilllerin fırınlara atılıp yakılması ne gibi bir sevgi oluşturur bizde ? En sonunda ülkesi olan almanyanın paramparça edilmesi, kendisininde çaresiz bi şekilde mağarasında zehir içip gebermesi ne gibi bir zekilik ?
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Zeki kişiliğine sokim. Yahudi bile olsa savunmasız sivilllerin fırınlara atılıp yakılması ne gibi bir sevgi oluşturur bizde ? En sonunda ülkesi olan almanyanın paramparça edilmesi, kendisininde çaresiz bi şekilde mağarasında zehir içip gebermesi ne gibi bir zekilik ?
-----------------------------bu yahudi dediğimiz pis ırk filistinde savunmasız sebilerin üzerine misket bombaları vs. nice kimyasal ve biyolojik silahlar ile her türlü zulmü yapıyor. hitler bunları diri diri yaktı eyv. bunlar ne yapıyor? filistinde yaralı halde ele geçirdikleri bebek, çoluk çocuk vs. narkoz vermeden direk öldürüp organlarını çıkartıyorlar daha sonra bu organları pazarlıyorlar israil = terörizm, israil = organ mafyacılığı, israil = her türlü kumpas son olarak şunu da ilave edeyim pkk dediğimiz oluşumun şuan ki varlığını sürdürmesinde israil faktörü en az % 70'tir. ve en son şunu da ekliyeyim yahudilerde bir inanç vardır ALLAH onlara göre onları özel bir ırk olarak yaratmış geriye kalan tüm ırklar ve dinlere mensup insanları ise onlara kölelik etsinler diye yaratmışmış. yahudileri biraz araştırın pc başında kusmak garanti.
-
bir çoğumuz dini kitaplarda,yahudilerin lanetlendiğini biliriz.ve bazı kitaplardada şu yazar.yahudiler tekrar katledilmeye başladığında,gün gelecek bir kaya parçası bile arkasına saklanan yahudiyi göstermek için dile gelecek denilmektedir.şuan dünyada dönen her hile ve dolanda yahudilerin imzası vardır.bu yüzden ben hitlere herzaman saygı duymuşumdur.
-
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------bu yahudi dediğimiz pis ırk filistinde savunmasız sebilerin üzerine misket bombaları vs. nice kimyasal ve biyolojik silahlar ile her türlü zulmü yapıyor. hitler bunları diri diri yaktı eyv. bunlar ne yapıyor? filistinde yaralı halde ele geçirdikleri bebek, çoluk çocuk vs. narkoz vermeden direk öldürüp organlarını çıkartıyorlar daha sonra bu organları pazarlıyorlar israil = terörizm, israil = organ mafyacılığı, israil = her türlü kumpas son olarak şunu da ilave edeyim pkk dediğimiz oluşumun şuan ki varlığını sürdürmesinde israil faktörü en az % 70'tir. ve en son şunu da ekliyeyim yahudilerde bir inanç vardır ALLAH onlara göre onları özel bir ırk olarak yaratmış geriye kalan tüm ırklar ve dinlere mensup insanları ise onlara kölelik etsinler diye yaratmışmış. yahudileri biraz araştırın pc başında kusmak garanti.
-----------------------------
Yahudileri öldürme adına demiyorum insanı öldürme olayıyla bakın. Sadece kendi ülkesindeki azınlıkları değil komşu ülkelerini kuduz köpek gibi başı boş bi şekilde saldıran bir diktatörün övünülecek bir yanı yok. Avrupadan bu şekilde kovulmasalardı filistin topraklarında kan akmayacaktı. Gelip filistinin içine kadar girmelerin sebebi zamanındaki nazi katliamı ve oradaki siyasal otoritelerinin yok olması. Ne yahudilerin ne de nazilerin haklı bir tarafı olamaz. Tarihte yapılan her savaş geleceğin devamıdır. Şu andaki israil gibi..
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Yahudileri öldürme adına demiyorum insanı öldürme olayıyla bakın. Sadece kendi ülkesindeki azınlıkları değil komşu ülkelerini kuduz köpek gibi başı boş bi şekilde saldıran bir diktatörün övünülecek bir yanı yok. Avrupadan bu şekilde kovulmasalardı filistin topraklarında kan akmayacaktı. Gelip filistinin içine kadar girmelerin sebebi zamanındaki nazi katliamı ve oradaki siyasal otoritelerinin yok olması. Ne yahudilerin ne de nazilerin haklı bir tarafı olamaz. Tarihte yapılan her savaş geleceğin devamıdır. Şu andaki israil gibi..
-----------------------------Hocam yahudiler insan degil pislikten bile asagi olduklarindan tasalanma.
Not: Yeryuzunde hicbir pislik yokturki altindan bir yahudi cikmasin.
-
Yahudileri katletti diye Hitler fanı olmanın, yahudilikten hiçbir farkı yoktur. Kime karşı neye karşı olursa olsun, hiçbir işkence ve zulüm bir diğerinden daha "üstün, mantıklı, gerekli, masum" olamaz. Zaten aklı başında adam hiçbişeyin fanı olmaz, fanatiklikle cehalet doğru orantılıdır. Nerde bi ezik, aşağılık kompleksli, korkak, tırsak, korkaklığını şiddetle bastırmaya çalışan kalın kafalı ve ergen beyinli bi milliyetçi varsa kesin Hitler fanıdır zaten, istisnasını görmedim. Hatta bunlar genellikle babaları höt deyince altına sıçan ama internette falan kanlı kemikli kafa kesmeli videoları "woaa süper" diye paylaşan bebelerdir. Tamamen kompleks bastırma meselesi.
-
kazanan taraf her zaman haklıdır. tarih her zaman kazananları yücelterek, kaybedenleriyse alçaltarak yazılır.
