Hitler Bir Katildi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    savaşı almanlar kaybetmeseydi şimdi bir katil olarak anılmazdı.


    -----------------------------

    Kesinlikle katılıyorum. Amerika 60 milyon kızılderiliyi öldürdü kimin sesi çıktı?


    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    KURN44AZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    savaşı almanlar kaybetmeseydi şimdi bir katil olarak anılmazdı.


    -----------------------------

     

    Kesinlikle katılıyorum. Amerika 60 milyon kızılderiliyi öldürdü kimin sesi çıktı?


    -----------------------------

    yok abisi o manda ve himaye şeysi kimse onu konuşup tartışamaz

    minareyi çalan kılıfını hazırlar :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Adolf Hİtler Irkçılığa karşı olan bir milletti yahudilere az bile yaptı..


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Zeki kişiliğine sokim. Yahudi bile olsa savunmasız sivilllerin fırınlara atılıp yakılması ne gibi bir sevgi oluşturur bizde ? En sonunda ülkesi olan almanyanın paramparça  edilmesi, kendisininde çaresiz bi şekilde mağarasında zehir içip gebermesi ne gibi bir zekilik ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zeki kişiliğine sokim. Yahudi bile olsa savunmasız sivilllerin fırınlara atılıp yakılması ne gibi bir sevgi oluşturur bizde ? En sonunda ülkesi olan almanyanın paramparça edilmesi, kendisininde çaresiz bi şekilde mağarasında zehir içip gebermesi ne gibi bir zekilik ?


    -----------------------------

    bu yahudi dediğimiz pis ırk filistinde savunmasız sebilerin üzerine misket bombaları vs. nice kimyasal ve biyolojik silahlar ile her türlü zulmü yapıyor. hitler bunları diri diri yaktı eyv. bunlar ne yapıyor? filistinde yaralı halde ele geçirdikleri bebek, çoluk çocuk vs. narkoz vermeden direk öldürüp organlarını çıkartıyorlar daha sonra bu organları pazarlıyorlar israil = terörizm, israil = organ mafyacılığı, israil = her türlü kumpas son olarak şunu da ilave edeyim pkk dediğimiz oluşumun şuan ki varlığını sürdürmesinde israil faktörü en az % 70'tir. ve en son şunu da ekliyeyim yahudilerde bir inanç vardır ALLAH onlara göre onları özel bir ırk olarak yaratmış geriye kalan tüm ırklar ve dinlere mensup insanları ise onlara kölelik etsinler diye yaratmışmış. yahudileri biraz araştırın pc başında kusmak garanti.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fotocu
    fotocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    bir çoğumuz dini kitaplarda,yahudilerin lanetlendiğini biliriz.ve bazı kitaplardada şu yazar.yahudiler tekrar katledilmeye başladığında,gün gelecek bir kaya parçası bile arkasına saklanan yahudiyi göstermek için dile gelecek denilmektedir.şuan dünyada dönen her hile ve dolanda yahudilerin imzası vardır.bu yüzden ben hitlere herzaman saygı duymuşumdur.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Asosyal bunu yazdı:
    ----------------------------- 

    bu yahudi dediğimiz pis ırk filistinde savunmasız sebilerin üzerine misket bombaları vs. nice kimyasal ve biyolojik silahlar ile her türlü zulmü yapıyor. hitler bunları diri diri yaktı eyv. bunlar ne yapıyor? filistinde yaralı halde ele geçirdikleri bebek, çoluk çocuk vs. narkoz vermeden direk öldürüp organlarını çıkartıyorlar daha sonra bu organları pazarlıyorlar israil = terörizm, israil = organ mafyacılığı, israil = her türlü kumpas son olarak şunu da ilave edeyim pkk dediğimiz oluşumun şuan ki varlığını sürdürmesinde israil faktörü en az % 70'tir. ve en son şunu da ekliyeyim yahudilerde bir inanç vardır ALLAH onlara göre onları özel bir ırk olarak yaratmış geriye kalan tüm ırklar ve dinlere mensup insanları ise onlara kölelik etsinler diye yaratmışmış. yahudileri biraz araştırın pc başında kusmak garanti.

    ----------------------------- 

    Yahudileri öldürme adına demiyorum insanı öldürme olayıyla bakın. Sadece kendi ülkesindeki azınlıkları değil komşu ülkelerini kuduz köpek gibi başı boş bi şekilde saldıran bir diktatörün övünülecek bir yanı yok. Avrupadan bu şekilde kovulmasalardı filistin topraklarında kan akmayacaktı. Gelip filistinin içine kadar girmelerin sebebi zamanındaki nazi katliamı ve oradaki siyasal otoritelerinin yok olması. Ne yahudilerin ne de nazilerin haklı bir tarafı olamaz. Tarihte yapılan her savaş geleceğin devamıdır. Şu andaki israil gibi..

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yahudileri öldürme adına demiyorum insanı öldürme olayıyla bakın. Sadece kendi ülkesindeki azınlıkları değil komşu ülkelerini kuduz köpek gibi başı boş bi şekilde saldıran bir diktatörün övünülecek bir yanı yok. Avrupadan bu şekilde kovulmasalardı filistin topraklarında kan akmayacaktı. Gelip filistinin içine kadar girmelerin sebebi zamanındaki nazi katliamı ve oradaki siyasal otoritelerinin yok olması. Ne yahudilerin ne de nazilerin haklı bir tarafı olamaz. Tarihte yapılan her savaş geleceğin devamıdır. Şu andaki israil gibi..

     

     

    -----------------------------

    Hocam yahudiler insan degil pislikten bile asagi olduklarindan tasalanma.

    Not: Yeryuzunde hicbir pislik yokturki altindan bir yahudi cikmasin.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    Yahudileri katletti diye Hitler fanı olmanın, yahudilikten hiçbir farkı yoktur. Kime karşı neye karşı olursa olsun, hiçbir işkence ve zulüm bir diğerinden daha "üstün, mantıklı, gerekli, masum" olamaz. Zaten aklı başında adam hiçbişeyin fanı olmaz, fanatiklikle cehalet doğru orantılıdır. Nerde bi ezik, aşağılık kompleksli, korkak, tırsak, korkaklığını şiddetle bastırmaya çalışan kalın kafalı ve ergen beyinli bi milliyetçi varsa kesin Hitler fanıdır zaten, istisnasını görmedim. Hatta bunlar genellikle babaları höt deyince altına sıçan ama internette falan kanlı kemikli kafa kesmeli videoları "woaa süper" diye paylaşan bebelerdir. Tamamen kompleks bastırma meselesi.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    kazanan taraf her zaman haklıdır. tarih her zaman kazananları yücelterek, kaybedenleriyse alçaltarak yazılır.


    enjoy i'm vaccinated
Toplam Hit: 8752 Toplam Mesaj: 54