

Hosting Sirketi Kuracagim. Tavsiye
-
Arkadaslar baslikta belirttigim gibi. Kesin kafaya koymus vaziyetteyim.
Hosting sirketi kurmayi planliyorum. Suan icin hali hazirda yaklasik 20-30 tane musterim hazir.
Aslinda reseller falan dusunuyordum ama istedigim ozelliklerde reseller bulamadim.
Kullanacagim host sirketi Osaka merkezli olacak. Japonya olunca tahmin ettiginiz gibi cok yuksek hizda internet baglantisi mevcut(Kendi evimde 1gbps var).
Windows hostinge girmeyi hic dusunmuyorum sadece linux.
Hosting icin nasil bir makine tavsiye edersiniz? OS(linux) hangisini kullanmaliyim? Japonya'da elektrik kesintisi diye bir muhabbet yok 9 yildir buradayim, 9milisaniye dahi kesildigini gormedim.
Lutfen fikirlerinizi yaziniz.
-
müşterilerin nerden japonyadan mı ?
Ben hiç girmeni tavsiye etmem, ilk başlarda tatlı gelir sonra nerden girdim lan bu işe dersin.
illa giriceksen os için
centos yada debian kullan. Herhangi bir problem ile karşılaşırsan bu ikisi için sorunları internetten rahatlıkla bulursun
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
müşterilerin nerden japonyadan mı ?
Ben hiç girmeni tavsiye etmem, ilk başlarda tatlı gelir sonra nerden girdim lan bu işe dersin.
-----------------------------Hali hazirdakiler Japonyadan. Ama daha sonralari Turkiye'den olur. Abd'den olur...vs.
-
hocam windowsta kuraydın iyi olurdu yaw
-
Bende centOS u dusunuyordum.
peki 32bit/64 bit hangisi?
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam windowsta kuraydın iyi olurdu yaw
-----------------------------Yok baba, simdi ben lisans isine falan giremem. Yok server lisansi, yok, frontpage i yok falan... windows cok uzun ve pahali is.
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
müşterilerin nerden japonyadan mı ?
Ben hiç girmeni tavsiye etmem, ilk başlarda tatlı gelir sonra nerden girdim lan bu işe dersin.
-----------------------------Hali hazirdakiler Japonyadan. Ama daha sonralari Turkiye'den olur. Abd'den olur...vs.
-----------------------------japonyadakiler için iyi olur, ancak Türkiyeden japonya bağlantılı bir hosting alacak kişi çok zor çıkar. Hat bağlantılarının yüksek olmasından ziyade aradaki mesafe hayvani boyutta ms ve geçikme verecektir.
Tavsiyem hollanda veya almanya lokasyonlu sunucu alman(fransada olabilir)
-
Host işi bok işi demedi deme :)
Saldırı olur, hdd yanar, işletim sisteminde sorun çıkar, mysql server çöker... 100+ müşteri olunca her boku sormalar mail şifreleri istemeler.
Problemlerle uğraşıp, herkese yetişmek çok zor oluyor.
-
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------
Host işi bok işi demedi deme :)
Saldırı olur, hdd yanar, işletim sisteminde sorun çıkar, mysql server çöker... 100+ müşteri olunca her boku sormalar mail şifreleri istemeler.
Problemlerle uğraşıp, herkese yetişmek çok zor oluyor.
-----------------------------@Genki: Iyi dostum ben japonya'da yasiyorum. Simdi hosting kuracam diye buradaki kurulu duzeni birakip orayami gideyim. Hadi diyelim gidemedik. Mecburen orada yer bulmak sorun, kira var, elektrik var. Flemenkce bilmiyorum. Orada calistiracak personel falan... zor o is.
@SPY-CX5: ustad japonyada adult hosting pek yok. Olanda cok pahali aylik 50.000 yen(yaklasik 950tl). Simdi ben 100+ musterim olsa zaten paranin a... komus oluyorum.
30.000 yen(ki, ben yaklasik bu fiyati dusunuyorum) x 100 = 3.000.000 yen oda eder sana yakalsik 28.000dolar.
-
WAREZ-HOST gibi adult warez site null script izin verip gelen makam isteklerini kulaklarını tıkarsan bu iş olur
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
WAREZ-HOST gibi adult warez site null script izin verip gelen makam isteklerini kulaklarını tıkarsan bu iş olur
-----------------------------Iste Alper bende onu demeye calisiyorum.
Bir yere gidiyorsun. Yok birader adult olmaz. Diger yer adult olur ama warez olmaz. Istedigim kim ne istiyorsa onu koysun yani birseyleri sinirlamak zaten benim mizacima ters.