HTC Desire S - İphone 4 İkilemi
-
htc incredible s de bir bak bençe.
-
büyüme hızlarını araştır hocam. android 2 senede ios un 4 yıllık büyümesini 2 ye katladı. android markette aynı şekilde paralel büyüme gösteriyor. geleceğin işletim sistemi android ve windows phone 7 dir ki zaten gartner gibi istatistik tutan sitelerin geleceğe yönelik şablonlarını incelersen görürsün. ios ve rim yani blackberry her geçen gün düşüş yaşıyor. symbian ı artık saymıyorum bile o çoktan ölüp gitti çünkü.
-
Ben HTC diyorum çünkü androiddeki özgürlüğü ve açık yapıyı seviyorum.
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
büyüme hızlarını araştır hocam. android 2 senede ios un 4 yıllık büyümesini 2 ye katladı. android markette aynı şekilde paralel büyüme gösteriyor. geleceğin işletim sistemi android ve windows phone 7 dir ki zaten gartner gibi istatistik tutan sitelerin geleceğe yönelik şablonlarını incelersen görürsün. ios ve rim yani blackberry her geçen gün düşüş yaşıyor. symbian ı artık saymıyorum bile o çoktan ölüp gitti çünkü.
-----------------------------tamamen doğru..
-
Bak htc pilde sıkıntı çekersin. Ekran çözünürlüğü filan iphone 4 ü yakalayamaz. android işletim sisteminin güncellemeri telefonlara yansıması uzun sürüyor. apple nerdeyse her ay çıkartıyor yeni özellik ekliyor. açık varsa kapatyor. Ben ekranı için aldım mesela ekranı çok net zevk alıorum dokunmatiği istediğim gibi hassas.Androidde özgür olursun. Htc desire s in alt kapak kısmı çok dandik yapılmış diye duydum. internnetten bir karşılaştırmalara bak. ona göre al.
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
HTC neymiş bence çöp ten ibaret. Iphone 4 al ikisini karşılaştırman bile mantıksız bence...
-----------------------------madalyasını verin müridimize
-
apple herşeyi paraya döken bir firma..android ise açık kaynak kodlu her an geliştiriliyor..gözünü para bürümüş firmaları zaten sevmem.apple bişi üretiyor klavyesi özel kasası özel.baska birşeyle yerini dolduramıyoruz.macbur pahalısından almak durumunda kalıyoruz
-
androidde var ios da var elimde(xperia x10,ipod 4g 32 gb)
jailbreak yaptığında iosun önünde durabilecek bişi yok hertürlü uygulamayı bedava indirebiliyorsun..
androide root çektim zorla kapatlarla boğuşmaktan yoruldum:Sindirdiğim 5 uygulamadan 1 inde en az ya açmıyor ya hata veriyor hiç kullanamıyorum 2 kere fabrika ayarı verdim komple rom 0 dan yükledim sony ericssonun sitesinden hala bile belli başlı uygulamarda ahata veriyor açmıyor.
tercihim iphone 4 olurdu hocam..
-
android patladı gidiyor.Önünü tutamazlar.İStediğini yapmakta özgür olduğun bir platform mu yoksa , ne yapacağını söyleyen bir telefon mu tercih et.
linux ve apple mantığı var arasında.Benim gibi adam linux ve açık kayak vs.. derken bir çoğu apple ve windows köleliğini seçiyor.Yazılımları daha iyi diye.
Yani bu birazda yaşam felsefsi.FAkat android'in çok iyi geldiğini etrafımdan duyuyorum.Apple ve samsung kullananlar, androidi seviyor (çoğu)
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
HTC neymiş bence çöp ten ibaret. Iphone 4 al ikisini karşılaştırman bile mantıksız bence...
-----------------------------
oldu ozaman,bana müsade
