HTC Desire S - İphone 4 İkilemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    htc incredible s de bir bak bençe.


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    büyüme hızlarını araştır hocam. android 2 senede ios un 4 yıllık büyümesini 2 ye katladı. android markette aynı şekilde paralel büyüme gösteriyor. geleceğin işletim sistemi android ve windows phone 7 dir ki zaten gartner gibi istatistik tutan sitelerin geleceğe yönelik şablonlarını incelersen görürsün. ios ve rim yani blackberry her geçen gün düşüş yaşıyor. symbian ı artık saymıyorum bile o çoktan ölüp gitti çünkü.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaandurgut
    kaandurgut's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    Ben HTC diyorum çünkü androiddeki özgürlüğü ve açık yapıyı seviyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Quetzalcoatl bunu yazdı:
    -----------------------------

    büyüme hızlarını araştır hocam. android 2 senede ios un 4 yıllık büyümesini 2 ye katladı. android markette aynı şekilde paralel büyüme gösteriyor. geleceğin işletim sistemi android ve windows phone 7 dir ki zaten gartner gibi istatistik tutan sitelerin geleceğe yönelik şablonlarını incelersen görürsün. ios ve rim yani blackberry her geçen gün düşüş yaşıyor. symbian ı artık saymıyorum bile o çoktan ölüp gitti çünkü.


    -----------------------------

    tamamen doğru..


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Bak htc pilde sıkıntı çekersin. Ekran çözünürlüğü filan iphone 4 ü yakalayamaz. android işletim sisteminin güncellemeri telefonlara yansıması uzun sürüyor. apple nerdeyse her ay çıkartıyor yeni özellik ekliyor. açık varsa kapatyor. Ben ekranı için aldım mesela ekranı çok net zevk alıorum dokunmatiği istediğim gibi hassas.Androidde özgür olursun.  Htc desire s in alt kapak kısmı çok dandik yapılmış diye duydum. internnetten bir karşılaştırmalara bak. ona göre al.


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    HTC neymiş bence çöp ten ibaret. Iphone 4 al  ikisini karşılaştırman bile mantıksız bence...


    -----------------------------

    madalyasını verin müridimize


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    apple herşeyi paraya döken bir firma..android ise açık kaynak kodlu her an geliştiriliyor..gözünü para bürümüş firmaları zaten sevmem.apple bişi üretiyor klavyesi özel kasası özel.baska birşeyle yerini dolduramıyoruz.macbur pahalısından almak durumunda kalıyoruz


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    androidde var ios da var elimde(xperia x10,ipod 4g 32 gb)

    jailbreak yaptığında iosun önünde durabilecek bişi yok hertürlü uygulamayı bedava indirebiliyorsun..

    androide root çektim zorla kapatlarla boğuşmaktan yoruldum:Sindirdiğim 5 uygulamadan 1 inde en az ya açmıyor ya hata veriyor hiç kullanamıyorum 2 kere fabrika ayarı verdim komple rom 0 dan yükledim sony ericssonun sitesinden hala bile belli başlı uygulamarda ahata veriyor açmıyor.

    tercihim iphone 4 olurdu hocam..


    Almanya Fatihi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    android patladı gidiyor.Önünü tutamazlar.İStediğini yapmakta özgür olduğun bir platform mu yoksa , ne yapacağını söyleyen bir telefon mu tercih et.

    linux ve apple mantığı var arasında.Benim gibi adam linux ve açık kayak vs.. derken bir çoğu apple ve windows köleliğini seçiyor.Yazılımları daha iyi diye.

    Yani bu birazda yaşam felsefsi.FAkat android'in çok iyi geldiğini etrafımdan duyuyorum.Apple ve samsung kullananlar, androidi seviyor (çoğu)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    HTC neymiş bence çöp ten ibaret. Iphone 4 al  ikisini karşılaştırman bile mantıksız bence...


    -----------------------------
    oldu ozaman,bana müsade


    profesyonel kahveci?
Toplam Hit: 7359 Toplam Mesaj: 50