HTC Desire S - İphone 4 İkilemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    romeo bunu yazdı:
    -----------------------------

    bütün telefonları kullandım iphone 4 laf atanlar eminim iphone kullanmayı bilmiyorlardır uygulamaları paralı oyu paralı buyu paralı deniyor iphone ile ne yapmak istesem yaptım yeni sürümü çıktı aynı gün güncelledim 1 gün sonrası jailbreak ledim aklıma gelecek tüm uygulamaları kurdum 20 gb lık uygulama ve oyun mevcut telefonumda sırf oyun oynuyorm o derece dokunmatigine hayranım kullanım kolaylığına donmamasına okadar programın açık olmasına ragmen hata vermemesine bir telefondan daha ne istiyebilirimki 10 numara şahsen elmayı bilen bilir ucuz etin yahniside yenmez :) 


    -----------------------------

    hocam şöyle söyliyim Samsung Wave sahibiyim ekran kalitesi olarak aynı gibiler fakat super amoled daha parlak ancak retina nın da çözünürlüğü daha yüksek 

    Nfs Shift i 2 telefonda da oynadım hiç bir farkını göremedim daha bir çok oyun var hem iOS hem Android hem BADA için zaten Badaya Android üzerinden derleniyor

     

    dokunmatik olarak yine 2 si aynı kalitede kapasitif dokunmatiğe sahip HTC yi bilmem ama ben hiç bir sorun yaşamıyorum ve fark hissetmedim 

    yani kullanmamayı bilmemek ile neyi kastediyorsun ben telefonumu aldıgım gün 100 uygulama yükledim ha bitirdiklerimi siliyorum sora yeni oyunları indiriyorum 

    5 -6 oyuna para verdim çoğunuda ücretsiz indirdim

    +++

    @Mc_cO_By

     

    benim kısaca demek istediklerim tamam siz iphone 4 sahibi olarak çok beğeniyor olabilirsiniz ben de kendi telimi beğeniyorum oldum olası tüm apple ürünlerine gıcıgım aynı donanıma (pc de ) 2 milyar 3 milyar hatta 4 milyar fark koyuyorlar, tek tip telefondan kastım sadece uygulama ile ilgili değil hem uygulama hemde tasarım ile ilgiliydi .

    telefon alacak arkadaşın yanlış ürün almaması temennisi ile :)

     

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    beyler milestone 2 nasıldır_? bu telefonlara göre; kullanan var mı_? tavsiye eden var mı_?

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler milestone 2 nasıldır_? bu telefonlara göre; kullanan var mı_? tavsiye eden var mı_?
    -----------------------------

    Hocam motorola değilmi o ?

    Benden sana tavsiye, motorolanın en iyisi olsa, bedavaya gelsede alma.Bu cihaz android kullanıyor.Ama android kullanan yüzlerce seçenek var.Başka firmalar var....HTC dururken, samsung dururken... hatta nokia bile daha iidir motoroladan.

    Motorola türkiyede tutunmadı.Piyasası da yok.Hatırlarsan Motorola cem uzan tarafından dolandırılan firmadır :D:D:D


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler milestone 2 nasıldır_? bu telefonlara göre; kullanan var mı_? tavsiye eden var mı_?
    -----------------------------

    Hocam motorola değilmi o ?

    Benden sana tavsiye, motorolanın en iyisi olsa, bedavaya gelsede alma.Bu cihaz android kullanıyor.Ama android kullanan yüzlerce seçenek var.Başka firmalar var....HTC dururken, samsung dururken... hatta nokia bile daha iidir motoroladan.

    Motorola türkiyede tutunmadı.Piyasası da yok.Hatırlarsan Motorola cem uzan tarafından dolandırılan firmadır :D:D:D


    -----------------------------

    baya övüldü milestone 1, 2 daha Tr ye gelmedi. amazon.de den baktım ucuzdu kardeşim getirsin dedim. desire hd düşünüyordumda pahalı.

    milestone 325 €, desire hd 400 €, milestone un eksiği yokmuş gibi görünüyor.


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler milestone 2 nasıldır_? bu telefonlara göre; kullanan var mı_? tavsiye eden var mı_?
    -----------------------------

    Hocam motorola değilmi o ?

    Benden sana tavsiye, motorolanın en iyisi olsa, bedavaya gelsede alma.Bu cihaz android kullanıyor.Ama android kullanan yüzlerce seçenek var.Başka firmalar var....HTC dururken, samsung dururken... hatta nokia bile daha iidir motoroladan.

    Motorola türkiyede tutunmadı.Piyasası da yok.Hatırlarsan Motorola cem uzan tarafından dolandırılan firmadır :D:D:D


    -----------------------------

    baya övüldü milestone 1, 2 daha Tr ye gelmedi. amazon.de den baktım ucuzdu kardeşim getirsin dedim. desire hd düşünüyordumda pahalı.

    milestone 325 €, desire hd 400 €, milestone un eksiği yokmuş gibi görünüyor.


    -----------------------------
    motorola dünyanın en büyük 2 telefon üreticisinden biridir (kadı ki diğeri samsung) türkiyeye gelmemesinin sebeplerindne biridir cem uzan olayı. ve aklının alamayacağı kalitede cihazlar üretir.

    nokia diye türkiyede yok satan marka sadece az gelişmiş orta doğu ülkelerinde sattığını da unutmayalım.. ;)


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    İphone 4 ün cihazı daha iyi Desire s nin işletim sistemi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    VisualBoy bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler milestone 2 nasıldır_? bu telefonlara göre; kullanan var mı_? tavsiye eden var mı_?
    -----------------------------

    Hocam motorola değilmi o ?

    Benden sana tavsiye, motorolanın en iyisi olsa, bedavaya gelsede alma.Bu cihaz android kullanıyor.Ama android kullanan yüzlerce seçenek var.Başka firmalar var....HTC dururken, samsung dururken... hatta nokia bile daha iidir motoroladan.

    Motorola türkiyede tutunmadı.Piyasası da yok.Hatırlarsan Motorola cem uzan tarafından dolandırılan firmadır :D:D:D


    -----------------------------

    baya övüldü milestone 1, 2 daha Tr ye gelmedi. amazon.de den baktım ucuzdu kardeşim getirsin dedim. desire hd düşünüyordumda pahalı.

    milestone 325 €, desire hd 400 €, milestone un eksiği yokmuş gibi görünüyor.


    -----------------------------
    motorola dünyanın en büyük 2 telefon üreticisinden biridir (kadı ki diğeri samsung) türkiyeye gelmemesinin sebeplerindne biridir cem uzan olayı. ve aklının alamayacağı kalitede cihazlar üretir.

     

    nokia diye türkiyede yok satan marka sadece az gelişmiş orta doğu ülkelerinde sattığını da unutmayalım.. ;)


    -----------------------------

    Evet motorola büyük bir şirket.Telefonları abarttığın kadar kaliteli değil.Herşyin en iyisi bile olsa Türkiyede piyasası yok.Türkiyede az görülen bir telefon.Servis-Destek olayında sorun yaşaman olasıdır.2.el olarak satmak istesen bedavaya vermen gerekir.Alıcısı yok.Ben satmam hep kullanırım dersen tamirde özellikle parça değişikliği gereken durumlarda sorunlar olur.Ya parça bulunmaz.Yada bulursun, yaptırırsın ama telefonun fiyatı kadar masraf yaparsın.Bu açıdan düşünürsek motorola Türkiyede uzak durulması gereken bir telefondur.Ha Amerikada yaşıyorum dersen Motorola iidir.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek

    anladığım kadarıyla kimse konuşacağım yada sms atacağım derdinde değil, o zaman yurtdışından ipod touch 4 getirttirin, maksimum 350 liraya mal olur, türkiyede de sanırım 700 lira civarında, ne htc ne iphone o kadar para dökmeyin, iphone 4 ten eksiği sim kart takamıyorsunuz (ki telefon değil zaten) bide gps yok.


    jack daniels 160 yaşında
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    youtube dan cihaz katsilastirmalarina bak. hangi cihazın daha iyi olduğunu gözlerinle gör. "htc desire hd vs. iphone" "samsung galaxy s II vs. iphone" "lg 2x vs. iphone" bu şekilde arama yap karsilastirma videolari çok faydalı oluyor.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
Toplam Hit: 7361 Toplam Mesaj: 50