İETT Otobüsünde Öpüşme Eylemi
-
Yarr*k asanlıktan başka bir şey değil.
-
Bunlar musluman evladi mi diye soran arkadas, bilmem farkinda misin ama insanlar musluman olmak zorunda degil, her seyi dine getirmek zorunda da degilsiniz, fortcunun da amina koyayim ulu orta yiyisenin de, ama ben sevgilime kol atip yanagindan optugumde tepki gelirse bi sorun var demektir.
-
sadece öpüşmekle kalmışlarsa olmamış daha ileri gitmeleri gerekirdi hem daha fazla ses getirirdi böylece eylemleri
-
Tamam iett otobüs şöförünün yaptığı yalnıştı.Ancak bu eylemi yapanlar daha büyük bir yalnış yapmışlar.Böyle eylemmi olur a.q. Bokunu çıkarmışlar.
ii bana denk gelmemiş.Direkt olarak söylerdim "sikseydin bari" =))
-
iyi de iett şöförü hakkında işlem başlattılar. olay basına yansıdı vs daha neyin protestosu bu ? gerek mı var :|
-
Aferin lan..Ne olduğu önemli değil bütün gazatelere manşet oldumu oldu.Eylem amacına vardı mı vardı.
Birilerine zarar geldi mi hayır? On numara eylem tebrik ediyorum.Artık böyle şeylerin medyada çok kolay duyulacağını gören lavuklar ayaklarını denk alır. -
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
Aferin lan..Ne olduğu önemli değil bütün gazatelere manşet oldumu oldu.Eylem amacına vardı mı vardı.
Birilerine zarar geldi mi hayır? On numara eylem tebrik ediyorum.Artık böyle şeylerin medyada çok kolay duyulacağını gören lavuklar ayaklarını denk alır.
----------------------------- -
gidişat kötü arkadaşlar , bu şakirtlere inat otobüslerde zkişcez diyenlerde çıkıcak ykında sonra otobüste metroda fln alaaahmuafazaa ...
ampül yüzünden toplumsal cinnetin eşiğindeyz vallahi
