folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İETT Otobüsünde Öpüşme Eylemi



İETT Otobüsünde Öpüşme Eylemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Yarr*k asanlıktan başka bir şey değil.


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek
    Bunlar musluman evladi mi diye soran arkadas, bilmem farkinda misin ama insanlar musluman olmak zorunda degil, her seyi dine getirmek zorunda da degilsiniz, fortcunun da amina koyayim ulu orta yiyisenin de, ama ben sevgilime kol atip yanagindan optugumde tepki gelirse bi sorun var demektir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    sadece öpüşmekle kalmışlarsa olmamış daha ileri gitmeleri gerekirdi hem daha fazla ses getirirdi böylece eylemleri

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Tamam iett otobüs şöförünün yaptığı yalnıştı.Ancak bu eylemi yapanlar daha büyük bir yalnış yapmışlar.Böyle eylemmi olur a.q. Bokunu çıkarmışlar.

    ii bana denk gelmemiş.Direkt olarak söylerdim "sikseydin bari" =))


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    iyi de iett şöförü hakkında işlem başlattılar. olay basına yansıdı vs daha neyin protestosu bu ? gerek mı var :|

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Aferin lan..Ne olduğu önemli değil bütün gazatelere manşet oldumu oldu.Eylem amacına vardı mı vardı.
    Birilerine zarar geldi mi hayır? On numara eylem tebrik ediyorum.Artık böyle şeylerin medyada çok kolay duyulacağını gören lavuklar ayaklarını denk alır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zfc
    zfc's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aferin lan..Ne olduğu önemli değil bütün gazatelere manşet oldumu oldu.Eylem amacına vardı mı vardı.
    Birilerine zarar geldi mi hayır? On numara eylem tebrik ediyorum.Artık böyle şeylerin medyada çok kolay duyulacağını gören lavuklar ayaklarını denk alır.


    -----------------------------

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    gidişat kötü arkadaşlar , bu şakirtlere inat otobüslerde zkişcez diyenlerde çıkıcak ykında sonra otobüste metroda fln alaaahmuafazaa ... 

    ampül yüzünden toplumsal cinnetin eşiğindeyz vallahi


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 9302 Toplam Mesaj: 69