folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İller Hakkında Yorumlarınız



İller Hakkında Yorumlarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar pomem atamam varda yarın 20 ilden indirdiğim iller var  bunlar;Karabük,kastamonu,zonguldak,çankırı,tokat,yozgat bu illerde yaşayan bilen varmı acabaya çok kararsızımda yorumlarınızı bekliyorum


    krebs
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    hostluk yaptım yozgata gittim sakın gitme

     


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam yazdığın illerde aydın yok ama gelebilirsin buraya herşey ucuz bir tek çok fazla gece hayatı yok,,

    Bir de en son alımlarda pomem en düşük kaçla aldı yedek ve asil olarak bir bilgin varsa yazar mısın  ,Kpss 65 alırsak bu sene inş bende düşünüyrm

     

    ben olsam yazdıklarının içinde kastamonu ve ya karabük  düşünürdüm.. zonguldak çok nemli diğeerleri de ufak sanki gelişmemiş gibi 


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ewt arkdaşlar başka yorumlarınız lütfen


    krebs
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    yazmadysan bileciği

    askerlerle de sorun olmaz dersen bilecik rahat küçüktür. gezip dolaşamazsın ama rahat olur


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    hocam aydın 2 tane geldi onuda derecedekiler pışpışlanmışlar gidicek anlıyıcağın:) 65 sınırdı kppde sanırsam ben 2010dan başvurdum 2 yıl geçti :)


    krebs
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Yozgat'a sakın ola sakın ayak basma kardeş. Karabük, Kastamonu, Zonguldak iyidir.


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    krebs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam aydın 2 tane geldi onuda derecedekiler pışpışlanmışlar gidicek anlıyıcağın:) 65 sınırdı kppde sanırsam ben 2010dan başvurdum 2 yıl geçti :)


    -----------------------------

    hayırlısı olsun hocam hakkında aydın kaçmış anlaşılan :D


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    özellikle karabük,kastamonu ve zonguldak illeri hakkında acil bilgi lazım geçim nasıldır kiralar ne kadardır güvenlik falan hakkında bilgi verebilicek olan?


    krebs
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krebs
    krebs's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    kaçtı hocam valla :)


    krebs
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    suan aydın'dayım memlekette bi gram esinti yok. gezilip görülecek cok tarihi bölge var. genel anlamda aydın'a memur torpille gelir kanısı var, bende memurum. aslen karabüklüyüm, memleketim güzeldir. bende 1-2 ay icinde tayin alip gidiyorum nasip olursa. kiralara gelince biraz pahali, üniv. ögrencileri sayesinde 25ooo ögrenci oldugu hakkında rivayetler var karabük'te. buda kiralari tavan yaptırmıs durumda, gezilip görülecek pek bi yer yok safranbolu haric ama kardesim sunu bil karabük insanından türemistir ''insan'' kelimesi. hakkında hayırlısı olsun.


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
Toplam Hit: 3118 Toplam Mesaj: 37