folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İmam Hatipli Olmak Ayrıcalıktır.



İmam Hatipli Olmak Ayrıcalıktır.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    yobaz ibneler

    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Asıl yobaz sen ve senin gibi kendi dusuncesinden baskasini yoksayan ve kendi gibi olmayan hickimseye yasama hakkı tanimayanlardir!

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Arkadasım biraz yazmışsın abartma :)

     Biliyorsun bende imam hatipde okudum.Ve bizim okulda kızlar erkeklerle arada bir konusurken görünüyordu hocalar pek bişey demiyordu yani uydurma yapma boşuna kızla konusana anında tastikname falan diye bişey yok.

     Hatta nöbetci kız oluyordu gelip bizim sınıfdan defter alıyordu yine kız nöbetci gerekli bir iş için isimlerimizi falan alıyordu.

      Yani burda insanları boşu boşuna imam hatip hakkında doldurma.Söylediklerinin yarısı doğru yarısı yalan.

     

      Edit: Bide imam hatip ortamı demişsin ortamda ne varmıs ?

      E tabi Allah yolunda olmak her zaman doğru olmak zevkli değildir.İçinde haytalık olan adamlar dayanamaz.İmam hatip ortamındaki ortamda hic bir yerde yok.Bunu da yazın kenara.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadasım biraz yazmışsın abartma :)

    Biliyorsun bende imam hatipde okudum.Ve bizim okulda kızlar erkeklerle arada bir konusurken görünüyordu hocalar pek bişey demiyordu yani uydurma yapma boşuna kızla konusana anında tastikname falan diye bişey yok.

    Hatta nöbetci kız oluyordu gelip bizim sınıfdan defter alıyordu yine kız nöbetci gerekli bir iş için isimlerimizi falan alıyordu.

    Yani burda insanları boşu boşuna imam hatip hakkında doldurma.Söylediklerinin yarısı doğru yarısı yalan.

     

    Edit: Bide imam hatip ortamı demişsin ortamda ne varmıs ?

    E tabi Allah yolunda olmak her zaman doğru olmak zevkli değildir.İçinde haytalık olan adamlar dayanamaz.İmam hatip ortamındaki ortamda hic bir yerde yok.Bunu da yazın kenara.

    -----------------------------

    imam hatip ile abiler denilen olay nerdeyse aynıdır.

    bi ara sınıf arkadaşım gidiyodu abilere felan.

    kız arkadası buna günlüğünü hediye etmiş saklamaya çalışıyodu.

    nabıyosun felan dedim.abilerde kız arkadaş olması yasak görürlerse kızarlar dedi. ayrıca kumaştan başka pantolon giymekte yasakmış. bak sen :)

    imam hatipli kızların 80%i diğer okullardaki kızlardan daha kaşar. kendi istatistiklerime dayanarak söylüyorum.

    + olarak katsayı olayını dert etmeyin. tayyip amca seçim öncesi dinci kesimin oylarını toplamak icin ona da cözüm buldu.muhtemelen katsayı problemi kalmıycak cok yakında :) hadi yine iyisiniz.oylar tayyipe. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadasım biraz yazmışsın abartma :)

    Biliyorsun bende imam hatipde okudum.Ve bizim okulda kızlar erkeklerle arada bir konusurken görünüyordu hocalar pek bişey demiyordu yani uydurma yapma boşuna kızla konusana anında tastikname falan diye bişey yok.

    Hatta nöbetci kız oluyordu gelip bizim sınıfdan defter alıyordu yine kız nöbetci gerekli bir iş için isimlerimizi falan alıyordu.

    Yani burda insanları boşu boşuna imam hatip hakkında doldurma.Söylediklerinin yarısı doğru yarısı yalan.

     

    Edit: Bide imam hatip ortamı demişsin ortamda ne varmıs ?

    E tabi Allah yolunda olmak her zaman doğru olmak zevkli değildir.İçinde haytalık olan adamlar dayanamaz.İmam hatip ortamındaki ortamda hic bir yerde yok.Bunu da yazın kenara.

    -----------------------------

    imam hatip ile abiler denilen olay nerdeyse aynıdır.

    bi ara sınıf arkadaşım gidiyodu abilere felan.

    kız arkadası buna günlüğünü hediye etmiş saklamaya çalışıyodu.

    nabıyosun felan dedim.abilerde kız arkadaş olması yasak görürlerse kızarlar dedi. ayrıca kumaştan başka pantolon giymekte yasakmış. bak sen :)

    imam hatipli kızların 80%i diğer okullardaki kızlardan daha kaşar. kendi istatistiklerime dayanarak söylüyorum.

    + olarak katsayı olayını dert etmeyin. tayyip amca seçim öncesi dinci kesimin oylarını toplamak icin ona da cözüm buldu.muhtemelen katsayı problemi kalmıycak cok yakında :) hadi yine iyisiniz.oylar tayyipe. 


    -----------------------------

     

     Arkadasın uydurmuş.Kumaşdan baska pantolon giymek yasakmıs he :)

     Nese ...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam sölediklerim yalan değil biliosun imam hatipde her okula her hocaya göre değişir bizde cidden öle hocalar kızlarla konuştuğumuzu gördüğünde direk odalarına çekiyorlar imam hatiplerde bazı sınıflar erkek ve kız ayrı oldukları çin erkek sınıfına erkek öğrenci kız sınıfına kız öğrenci gönderirler.Abiler denen i.pneleride hiç sevmeme zaten okulda ayrı bir rejon keserler dışarıya çıktıklarında hepsi birbirinden süt...


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    s***şmeyemi gidiyosunuz okula mı hay allahım ya konu olduğu gibi kız erkek ilişkisi üzerinde dönüp durmuş.. hayatta ampüllerden daha önemli şeylerde vardır .. hala komedi bölümünde kalmışsınız gençler..

    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Düz lisede okumadığım için  oraları yermek yada övmek haddime düşmez ama insan içinden kötüye meğilliyse pekala her b.ku yiyebilir. Yani yapacak adam fen lisesinde de yapar. İmam hatip liselerine gelince fonksiyonlarını hala anlamış değilim. Memleketin dr. a öğretmene, mühendise, mimara ihtiyacı var imama yobaza değil. Biri şimdi çıkıp (bknz yukarıda olduğu gibi) sensin yobaz diyebilir. Saygı duyarım. Bu işi yapmak isteyen tabiki yapacak ama bu kadar abartmaya gerek yok değil mi. Bir bardak süt için inek almaya benziyor bu durum. Daha önceleri bu kadar imam hatip problemleri yoktu da ne yapıyodu bu toplum merak ediyorum. Heralde dönemden en iyi istifade etme şekli diye düşünüyorum...

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------
    s***şmeyemi gidiyosunuz okula mı hay allahım ya konu olduğu gibi kız erkek ilişkisi üzerinde dönüp durmuş.. hayatta ampüllerden daha önemli şeylerde vardır .. hala komedi bölümünde kalmışsınız gençler..
    -----------------------------
    hocam konun ilk mesajındada yazdım her türlü eleştiriye açığım diye sende kendine göre eleştirmişsin o ayrı ama okula s... yapmaya değil okuyup adam olmaya gidiyoruz benim tek istediğim neden her okul aynı saygıyı,eğitimi göstermiyor madem bu millete doktor,avukat,mühendis lazım ozaman kaldırsınlar önümüzdeki engelleri yaksınlar veya söndürsünlr ampülleri bak bakalım ilerde kim avukat,kim doktor,kim mühendis oluyor....

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Bilmiyorum kzılarla ilişki yönünde benim gibi asosyalseniz pek bi eksiklik yok yan yan baktı diye kavga da yok imam hatip istiyorum.

    Konumu silenlere inat kürdüm
Toplam Hit: 8844 Toplam Mesaj: 67