folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İmam Hatipli Olmak Ayrıcalıktır.



İmam Hatipli Olmak Ayrıcalıktır.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bilmiyorum kzılarla ilişki yönünde benim gibi asosyalseniz pek bi eksiklik yok yan yan baktı diye kavga da yok imam hatip istiyorum.
    -----------------------------

    Aynen ben kız konusunda falan pek sıkıntı cekmedim.

    Bide yan baktı kavgası yok doğru.Böle artist artist yürüyüp omuz atan tipler yok.Olsa bile hemen sindiriyorlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    peki neden bu tip sorunlar hep bende çıkıyor.Millet nerde okuyosun diyince imam hatip diyorum herkesin aklına ilk gelen imam mı olucan sorusu :) meslek güzel meslek ama  hiç kimse bilmiyor ki artık imam hatip mezunlarının bile bakan olucakları..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    enes bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki neden bu tip sorunlar hep bende çıkıyor.Millet nerde okuyosun diyince imam hatip diyorum herkesin aklına ilk gelen imam mı olucan sorusu :) meslek güzel meslek ama  hiç kimse bilmiyor ki artık imam hatip mezunlarının bile bakan olucakları..
    -----------------------------
     heh isde bu yuzden son donemlerde yogunluk var  bu okullarda :) bakdilar bakanda cikiyo alakasiz yerlere müdür olarakda ataniyo mezunlari miss. saka bi yana insanlarin ozgur iradeleri var isteyen istedigi okulu tercih eder ihl ve diger okullarin arasinda katsayi vs gibi adaletsizlikler var ama egitim sistemi basdan sona kokmus bi ulkede bukadari normal

    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Sky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Asıl yobaz sen ve senin gibi kendi dusuncesinden baskasini yoksayan ve kendi gibi olmayan hickimseye yasama hakkı tanimayanlardir!
    -----------------------------

     

    Sana biraz bilimsel yaklasayim ;

     

     

    Türkçe Vikipedi, Özgür Ansiklopedi  
    Yobaz 
    SÖZLÜK ANLAMI Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse). Bir düşünceye, bir inanca aşırı ölçüde bağlı olan (kimse). Kaba saba, inceliksiz (kimse).

     

    Saygisiz diyebilirsin ama yobaz diyemezsin. Aslinda saygisiz bile diyemezsin. dinde bagnaz ve baskalarina bu konuda baski yapan insan zaten saygisizdir.

     

    Insanin dogasina aykiridir kadini ve erkegi birbirinden uzak tutmak. Erkeklerin ibne, kizlarin lezbiyen olmasinda sorun yoksa devam edebilirsiniz.

    Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)

    Doganizin onune gecerseniz, yaradilis amacaniza karsi gelmis olursunuz ki bu da pek saglikli sonuclar dogurmaz.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    @necroshine

    alinti yapip laf sokayim derken komik + adaletsiz oluyosunuz yani yobaz denmez saygisiz hic denmez ama yobaz ibneler denir oylemi ?


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Meslek liseleri için de aynı durum söz konusu, neden konuyu değiştirmeye çalışıyorsun ki?

    İmam Hatip okullarına gelince, kardeşim tekrar Allah ın sana sabır ihsan eylemesini diliyorum.

    Yani ne olursa olsun, bir düz, anadolu, meslek gibi değiller malesefg.

    Bunun sebebi yobaz namussuzların ülkemizi eğitim öğretimden faydalanarak ele geçirmek istemeleridir.

    İmam hatipli bir arkadaşımı hocaları abilere götürüyordu, zorla.

    Zorla kur'an-ı Kerim okutturuyorlardı, dinde zorlama olmaz ki ya..

    Dini zorla insanların kafasına sokmak ne kadar gerilik, ne sapkınlıktır yahu.

    Bırakın artık hayatımızı sömürdünüz orospu çocukları!

    Böyle eğitim sistemine sokayım ben, sizin gibi hükümetin ta amına koyayım.

    Allah belanızı versin kararttınız lan, aklımda geleceğe dair hiç bir düşünce kalmadı, sizin yüzünüzden

    Bana bölümüm olan bilgisayar yerine resim beden müzik öğrettiniz ALLAH belanızı versin..

    Yeter artık çektiğimiz bu ülkede öğrenci olmak yerine hamal olmayı tercih ederim. 

    P.S:

    Evet belki kendimce çelişiyor olabilirim ama imam hatipe katsayı ayrıcalığı tanıyan başbakanın meslek liselerine de aynı yaptırımı söz konusu.

    Benim yararıma ( ki nasıl bir yarar onu bilemeyeceğim) olacak bir şeyi inkar edemem. 

    Yani imam hatip e din sıfatıyla ayrıcalık tanıyan meslek lisesine neden tanısın sorusunu aklınıza getirin.

    Bence bunda pek bir çıkar yok.. Olmamasını dilerim

    Ülkenin geleceği için.

     


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------

    @necroshine

    alinti yapip laf sokayim derken komik + adaletsiz oluyosunuz yani yobaz denmez saygisiz hic denmez ama yobaz ibneler denir oylemi ?


    -----------------------------

     

     

    laf sokmadim hoca. direk ibne demek geldi icimden lafi dolandirdim. Ben bu ibnelerin en heyheyli doneminde liseli yillarimi gecirdim.

    Ninja kiliginda acizmendi develerinin sokaklarda cirit attigi zamanlar. Bu kisilere devletin bir cok organlari tarafindan destek verildi 

    tehlikenin farkina varinca tepelerine cullandilar. Simdi diyeceksin IH ile bunlarin arasinda ne tur bir iliski kuruyorsun.?

     

    Bu gibi islerde, temel atilirken hersey halkin bir anda sindirebilecegi kadar hizli verilmez. Temele betonu pompa ile degil kurek ile 

    yavas yavas vereceksin. Her turlu oyunu birden fazla kez deniyeceksin.  bazilarini illegal bazilarini legal yollardan sunacaksin.

    Sizce liselerde Din Kulturu ve Ahlak bilgisi dersi , herhangi bir sosyal kultur veya ahlaki degerleri asilamak amaclimi yoksa 

    birseyleri daha gelismekte olan beyinlere empoze etmek amacli mi veriliyor.

     

    o dersin kaynagini hatirlatayim. Amerikan menseili 12 Eylul darbesi ile birlikte Kenan Evren godoshunun mufredata soktugu derstir. 

    Bir generalin laiklige aykiri bir davranisi darbe sonrasi milli egitim mufredatina yerlestirmesi kolay hazmedilebilir zamanla degisik turevlerinin 

    yaratilabilecegi zekice bir davranistir.

     

    Velhasil bir cok ornek vermek mumkun. IH lerin kisi veya kisilere verdigi zararlar da tartisilir. Ama okullardaki egitmenlerin ve onlarin

    efendilerinin ergenlik cagina girmis genclere  nasil yaklasmasi gerektigini cok iyi bilmesi lazimdir. Bize imamlardan cok bilim adamlari lazim.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    herkes okuduğu okulu sövüşlüo nasıl bir memeleket hiç mi eğitimi,öğretimi,saygılıi sevgili bir okul yok..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Asıl yobaz sen ve senin gibi kendi dusuncesinden baskasini yoksayan ve kendi gibi olmayan hickimseye yasama hakkı tanimayanlardir!
    -----------------------------

     

    Sana biraz bilimsel yaklasayim ;

     

     

    Türkçe Vikipedi, Özgür Ansiklopedi  
    Yobaz 
    SÖZLÜK ANLAMI Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse). Bir düşünceye, bir inanca aşırı ölçüde bağlı olan (kimse). Kaba saba, inceliksiz (kimse).

     

    Saygisiz diyebilirsin ama yobaz diyemezsin. Aslinda saygisiz bile diyemezsin. dinde bagnaz ve baskalarina bu konuda baski yapan insan zaten saygisizdir.

     

    Insanin dogasina aykiridir kadini ve erkegi birbirinden uzak tutmak. Erkeklerin ibne, kizlarin lezbiyen olmasinda sorun yoksa devam edebilirsiniz.

    Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)

    Doganizin onune gecerseniz, yaradilis amacaniza karsi gelmis olursunuz ki bu da pek saglikli sonuclar dogurmaz.

     


    -----------------------------
    insanın içinde ipnelik varsa her şartta  yapar.

    bunun ülkeyle alakası ne onu anlamadım.

     şimdi bu bildiğimiz ipneler kadınlardan uzak durdu diyemi ipne oldu?

     

    ENES ! kardeş evdekiler neden seni imam hatip e yolladılar? yoksa senmi istedin imamhatip i?

    vahşet demişsin imam hatipliler birbirinimi doğruyor? sorunsa her tür okulda var kendinde bahsetmişsin zaten.

    oranında kuralları o.

     

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    ----------------------------

    Sana biraz bilimsel yaklasayim ;    bu laftan sonrasını  dikkatle okudum olaya bilimsel yaklaşanlara özel bir ilgim vardır

     
    Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)
     
    bilimsel bişeyler beklerken  arada yukarıdaki bu satırı okuyunca birden :)))))
    ülkemizde zaten yeterince yobaz varken birde üstüne bu entellektüel yobaz yaklaşımı  ile aslında yobazlıgın sadece dincilerin tekelinde olmadıgı gösterir  gibi bizlerede ayrı bir tad veriyorsunuz


    :) mutluyum, huzurluyum
Toplam Hit: 8845 Toplam Mesaj: 67