İmam Hatipli Olmak Ayrıcalıktır.
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------
Bilmiyorum kzılarla ilişki yönünde benim gibi asosyalseniz pek bi eksiklik yok yan yan baktı diye kavga da yok imam hatip istiyorum.
-----------------------------Aynen ben kız konusunda falan pek sıkıntı cekmedim.
Bide yan baktı kavgası yok doğru.Böle artist artist yürüyüp omuz atan tipler yok.Olsa bile hemen sindiriyorlar.
-
peki neden bu tip sorunlar hep bende çıkıyor.Millet nerde okuyosun diyince imam hatip diyorum herkesin aklına ilk gelen imam mı olucan sorusu :) meslek güzel meslek ama hiç kimse bilmiyor ki artık imam hatip mezunlarının bile bakan olucakları..
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
peki neden bu tip sorunlar hep bende çıkıyor.Millet nerde okuyosun diyince imam hatip diyorum herkesin aklına ilk gelen imam mı olucan sorusu :) meslek güzel meslek ama hiç kimse bilmiyor ki artık imam hatip mezunlarının bile bakan olucakları..
-----------------------------
heh isde bu yuzden son donemlerde yogunluk var bu okullarda :) bakdilar bakanda cikiyo alakasiz yerlere müdür olarakda ataniyo mezunlari miss. saka bi yana insanlarin ozgur iradeleri var isteyen istedigi okulu tercih eder ihl ve diger okullarin arasinda katsayi vs gibi adaletsizlikler var ama egitim sistemi basdan sona kokmus bi ulkede bukadari normal -
Sky bunu yazdı:
-----------------------------
Asıl yobaz sen ve senin gibi kendi dusuncesinden baskasini yoksayan ve kendi gibi olmayan hickimseye yasama hakkı tanimayanlardir!
-----------------------------Sana biraz bilimsel yaklasayim ;
Türkçe Vikipedi, Özgür Ansiklopedi •Yobaz SÖZLÜK ANLAMI Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse). Bir düşünceye, bir inanca aşırı ölçüde bağlı olan (kimse). Kaba saba, inceliksiz (kimse).Saygisiz diyebilirsin ama yobaz diyemezsin. Aslinda saygisiz bile diyemezsin. dinde bagnaz ve baskalarina bu konuda baski yapan insan zaten saygisizdir.
Insanin dogasina aykiridir kadini ve erkegi birbirinden uzak tutmak. Erkeklerin ibne, kizlarin lezbiyen olmasinda sorun yoksa devam edebilirsiniz.
Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)
Doganizin onune gecerseniz, yaradilis amacaniza karsi gelmis olursunuz ki bu da pek saglikli sonuclar dogurmaz.
-
@necroshine
alinti yapip laf sokayim derken komik + adaletsiz oluyosunuz yani yobaz denmez saygisiz hic denmez ama yobaz ibneler denir oylemi ?
-
Meslek liseleri için de aynı durum söz konusu, neden konuyu değiştirmeye çalışıyorsun ki?
İmam Hatip okullarına gelince, kardeşim tekrar Allah ın sana sabır ihsan eylemesini diliyorum.
Yani ne olursa olsun, bir düz, anadolu, meslek gibi değiller malesefg.
Bunun sebebi yobaz namussuzların ülkemizi eğitim öğretimden faydalanarak ele geçirmek istemeleridir.
İmam hatipli bir arkadaşımı hocaları abilere götürüyordu, zorla.
Zorla kur'an-ı Kerim okutturuyorlardı, dinde zorlama olmaz ki ya..
Dini zorla insanların kafasına sokmak ne kadar gerilik, ne sapkınlıktır yahu.
Bırakın artık hayatımızı sömürdünüz orospu çocukları!
Böyle eğitim sistemine sokayım ben, sizin gibi hükümetin ta amına koyayım.
Allah belanızı versin kararttınız lan, aklımda geleceğe dair hiç bir düşünce kalmadı, sizin yüzünüzden
Bana bölümüm olan bilgisayar yerine resim beden müzik öğrettiniz ALLAH belanızı versin..
Yeter artık çektiğimiz bu ülkede öğrenci olmak yerine hamal olmayı tercih ederim.
P.S:
Evet belki kendimce çelişiyor olabilirim ama imam hatipe katsayı ayrıcalığı tanıyan başbakanın meslek liselerine de aynı yaptırımı söz konusu.
Benim yararıma ( ki nasıl bir yarar onu bilemeyeceğim) olacak bir şeyi inkar edemem.
Yani imam hatip e din sıfatıyla ayrıcalık tanıyan meslek lisesine neden tanısın sorusunu aklınıza getirin.
Bence bunda pek bir çıkar yok.. Olmamasını dilerim
Ülkenin geleceği için.
-
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------@necroshine
alinti yapip laf sokayim derken komik + adaletsiz oluyosunuz yani yobaz denmez saygisiz hic denmez ama yobaz ibneler denir oylemi ?
-----------------------------laf sokmadim hoca. direk ibne demek geldi icimden lafi dolandirdim. Ben bu ibnelerin en heyheyli doneminde liseli yillarimi gecirdim.
Ninja kiliginda acizmendi develerinin sokaklarda cirit attigi zamanlar. Bu kisilere devletin bir cok organlari tarafindan destek verildi
tehlikenin farkina varinca tepelerine cullandilar. Simdi diyeceksin IH ile bunlarin arasinda ne tur bir iliski kuruyorsun.?
Bu gibi islerde, temel atilirken hersey halkin bir anda sindirebilecegi kadar hizli verilmez. Temele betonu pompa ile degil kurek ile
yavas yavas vereceksin. Her turlu oyunu birden fazla kez deniyeceksin. bazilarini illegal bazilarini legal yollardan sunacaksin.
Sizce liselerde Din Kulturu ve Ahlak bilgisi dersi , herhangi bir sosyal kultur veya ahlaki degerleri asilamak amaclimi yoksa
birseyleri daha gelismekte olan beyinlere empoze etmek amacli mi veriliyor.
o dersin kaynagini hatirlatayim. Amerikan menseili 12 Eylul darbesi ile birlikte Kenan Evren godoshunun mufredata soktugu derstir.
Bir generalin laiklige aykiri bir davranisi darbe sonrasi milli egitim mufredatina yerlestirmesi kolay hazmedilebilir zamanla degisik turevlerinin
yaratilabilecegi zekice bir davranistir.
Velhasil bir cok ornek vermek mumkun. IH lerin kisi veya kisilere verdigi zararlar da tartisilir. Ama okullardaki egitmenlerin ve onlarin
efendilerinin ergenlik cagina girmis genclere nasil yaklasmasi gerektigini cok iyi bilmesi lazimdir. Bize imamlardan cok bilim adamlari lazim.
-
herkes okuduğu okulu sövüşlüo nasıl bir memeleket hiç mi eğitimi,öğretimi,saygılıi sevgili bir okul yok..
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------Sky bunu yazdı:
-----------------------------
Asıl yobaz sen ve senin gibi kendi dusuncesinden baskasini yoksayan ve kendi gibi olmayan hickimseye yasama hakkı tanimayanlardir!
-----------------------------Sana biraz bilimsel yaklasayim ;
Türkçe Vikipedi, Özgür Ansiklopedi •Yobaz SÖZLÜK ANLAMI Dinde bağnazlığı aşırılığa vardıran, başkalarına baskı yapmaya yönelen (kimse). Bir düşünceye, bir inanca aşırı ölçüde bağlı olan (kimse). Kaba saba, inceliksiz (kimse).Saygisiz diyebilirsin ama yobaz diyemezsin. Aslinda saygisiz bile diyemezsin. dinde bagnaz ve baskalarina bu konuda baski yapan insan zaten saygisizdir.
Insanin dogasina aykiridir kadini ve erkegi birbirinden uzak tutmak. Erkeklerin ibne, kizlarin lezbiyen olmasinda sorun yoksa devam edebilirsiniz.
Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)
Doganizin onune gecerseniz, yaradilis amacaniza karsi gelmis olursunuz ki bu da pek saglikli sonuclar dogurmaz.
-----------------------------
insanın içinde ipnelik varsa her şartta yapar.bunun ülkeyle alakası ne onu anlamadım.
şimdi bu bildiğimiz ipneler kadınlardan uzak durdu diyemi ipne oldu?
ENES ! kardeş evdekiler neden seni imam hatip e yolladılar? yoksa senmi istedin imamhatip i?
vahşet demişsin imam hatipliler birbirinimi doğruyor? sorunsa her tür okulda var kendinde bahsetmişsin zaten.
oranında kuralları o.
-
necroshine bunu yazdı:
----------------------------Sana biraz bilimsel yaklasayim ; bu laftan sonrasını dikkatle okudum olaya bilimsel yaklaşanlara özel bir ilgim vardır
Arab ulkelerinde tecrubesi olan insanlara bir danisin en cok got veren hangi ulkede var diye :)bilimsel bişeyler beklerken arada yukarıdaki bu satırı okuyunca birden :)))))ülkemizde zaten yeterince yobaz varken birde üstüne bu entellektüel yobaz yaklaşımı ile aslında yobazlıgın sadece dincilerin tekelinde olmadıgı gösterir gibi bizlerede ayrı bir tad veriyorsunuz
