folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İmanımı Geri İstiyorum.



İmanımı Geri İstiyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    CasTeaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    @bigpower

    Hahaha Einstein'nın orada Allah dediğinimi sanıyorsun, Tanrı diyor.-ki bu tez ne kadar Einstein'nın ağzından alma tartışılır.

    Adam deist sende deist birinin sözleri ile müslümanlığı savunuyorsun.Siz müslümanların bilmeden konuştuğu daha çok konu var çok


    -----------------------------
    Doğru. Bilim adamı ALLAH vardır derse o söyledi die yalan atmıştırlar. O dememiştir. Bilim adamları sadece ALLAH yok (haşa) der. ALLAH var derse o bilim adamı olmaz ki einstein dememiştir onu yalandır o dimi CasTeaL?


    -----------------------------

    Yalandır demedim tartışılır yazdım.Benim sorunum Einstein'nın Tanrı var yada yok demesi değil-ki deist olduğuna göre var diyor.Deist birinin sözleri ile müslümanlığı karşılaştırıp haklılık payı çıkarmak


    -----------------------------
    Müslümanlığı değil ALLAH'ın varlığını savunuyor..


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------
    Müslümanlığı değil ALLAH'ın varlığını savunuyor..

    -----------------------------

     Onun Tanrısı ile sizin allah ınız aynı kavramlar değil. Deizm hakkında küçük bir bilgin olsa bilirdin


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Charles Milles; Kur'ân'ın üslubundaki zenginlik itibariyle benzerinin yapılamayacak ve tercüme edilmeyecek kadar yüksek bir edâya sahib olduğunu...

    Victor İmberdes; Kur'an'ın, bütün hukuk esaslarına kaynak olabilecek zengin bir muhtevaya sahib bulunduğunu...

    Ernest Renan; Kur'ân'ın dînî bir inkılâb kadar edebî bir inkılâb da yaptığını...

    Gustave Le Bon; Kurân'la gelen İslâm'ın en saf, en hâlis bir tevhid anlayışını dünyaya tebliğ ettiğini...

    CI. Huart; Kur'ân'ın Allah kelâmı olup, vahiy yoluyla Hz. Muhammed'e (sav) tebliğ edildiğini...

    H. Holman; Hz.Muhammed'in (sav) Allah'ın son peygamberi, İslâmiyet'in de vahy edilmiş dinlerin en sonuncusu bulunduğunu...

    Emile Dermenyhem; Kur'an'ın, Peygamber'in (as) birinci mucizesi olduğunu, edebî güzelliği itibariyle de erişilmez bir muamma olduğunu...

    Arthur Bellegri; Hz. Muhammed'in (sav) tebliğ ettiği Kur'ân'ın bizzat Allah'ın eseri olduğunu.,.

    Jean Paul Roux; Peygamberimizin en güçlü mucizesinin melek vasıtasıyla gönderilen Kur'ân-ı Kerim olduğunu...

    Raymond Charles; Kur'ân'ın, hükmü hâlâ devam eden ve Allah'ın bir elçi vasıtasıyla müminlere tebliğ ettiği beyanların en canlısı olduğunu...

    Dr. Maurice; Kur'an'ın her türlü itiraz ve eleştirinin üzerinde bir mucize, bir harika olduğunu hatta daha da ileri giderek, edebiyatla ilgilenenler için Kur'ân'ın bir edebî kaynak, dil uzmanları için lâfızlar hazinesi ve şairler için bir ilham membaı bulunduğunu...

    Manuel King; Kur'ân'ın, peygamberimizin peygamberliği süresince Allah'tan aldığı emirlerin mecmuu bulunduğunu...

    Mr. Rodwell; İnsanın Kur'ân'ı okudukça hayretler içinde kaldığını ifâde eder ve onu takdirlerle alkışlarlar.

    http://www.sorularlaislamiyet.com/subpage.php?s=article&aid=9371 Bu konudan alıntıdır ve lütfen ateist olan arkadaşlrında okumasını , önyargıyı kenara bırakıp okumasını rica ediyorum..


    Hayallerim ve Kendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    sen ford kamyonete 5 ton yükü sarmıssın rampa aşağı vites 5 te salmıssın sonra Kalbim imanla dolu Allahım sen beni koru diyosun :D Önce İnsan kendine mukayet olmanı davranıslarını ona göre ayarlamalı ondan sonra Allahtan medet ummalı hocam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    tamam hocam yanlış anlaşılmaya çok müsait yazmışım.

    ANA FİKİR:

    -----ateist adamlara  kızacağımıza onların Allahsızlığı anlattığının yarısı kadar hakkı anlatsak bu kadar ateist olmazdı. -------

    adamlara kızmak doğru değil bence. çok iyi bi insan olabilir bu sallayıp södüğümüz ateist.

    sadece senin benimde sorduğu sorulara ya cevap bulamamış yada yanlış cevaplar bulmuş


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    siz gerçekten dindarmısınız? sorusuna Einstein'ın cevabı.

    Şayet sınırlı ve kısıtlı imkanlarımızla tabiatın sırlarının içine girmeye çalışırsanız bulacağınız şey bütün fark edilebilen kanun ve bağlantıların arkasında son derece subtil, dokunulamayan ve izah edilemeyen bir şey olduğunu anlarsınız. İşte bu anladığımız her şeyin ötesindeki güce saygı duymak benim dinim olarak anlaşılabilir. Bu kapsamda düşününce ben gerçekten dindarim 

                                                                                                                                                              Albert Einstein



    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    Thomas Carlyle:’İnsanlar her şeyden daha fazla Muhammed’e kulak vermelidir. Diğer bütün sözler, onun karşısında boş sözlerdir.’

     
    Prof.Dr.H. Mones:’O’nun her sözü bir vecizedir.’


    Jane Pelo:’O’nun davasında heyecanı asildi.’


    Aleksi Lovazon:’O Allah tarafından gönderilmiş bir hak peygamberdir.’


    G’la Faytt:’Ey şanlı arap!Aşk olsun sana....Adaletin ta kendisini bulmuşsun.’


    Raymons Leronge:’14 asır geçmesine rağmen Hz. Muhammed bu zamanın tek rehberi,tek hidayet resulüdür.’


    Sosyolog V.D.Eratsen:’Ben şahsen Hz. Muhammed’in hayranıyım.’


    Prof.Jules Masserman:’Bütün zamanların en büyük lideri Muhammed idi.’


    Prof.Dr. Michael Hart:Muhammed tarihte dini ve dünyevi açılandan en üstün başarıya ulaşmış tek kişidir.’


    Tolstoy: Muhammed, hürmet ve saygıya fazlasıyla lâyıktır.


    Gibson: Hz. Muhammed’i sevmeyenler onu yeterince tanımayanlardır.


    Dostyoyevski: Büyük İslâm Peygamberi yüce yaratıcının katına çıkıp onunla buluşmuştur. Ben Mirac’a bütün kalbimle inanıyorum.


    B. Smith: Büyük liderlerin hayat ve karakterleri ile yapılan eleştiriler İslâm Peygamberi için yapılamaz.


    Prens Bismark: Senin asrında yaşayamadığımdan dolayı çok üzgünüm Ey Muhammed.

    Kur’an Allah’ın kitabıdır. İnsanlık senin gibi bir kabiliyeti bir defa görmüş bir daha göremeyecektir. Ben senin önünde hürmet ve saygı ile eğilirim.


    Geothe: Hiç kimse Muhammed’in kurallarından daha ileri bir adım atamaz. Biz Avrupa Milletleri medeni imkânlarımıza rağmen Hz. Muhammed’in son basamağına varmış olduğu merdivenin daha ilk basamağındayız. Şüphe yok ki bu yarışmada kimse onu geçemeyecektir.


    Shebol: Hz. Muhammed insan olması itibari ile bütün insanlık onunla övünür. Biz Avrupa’lılar 2000 sene sonra onun kıymetine ve hakikatine yetişsek en mesut ve en bahtiyar nesiller oluruz.


    Bernard Shaw: Ben bu hayret uyandırıcı insanın hayatını inceledim. Benim görüşüme göre onu insanlığın kurtarıcısı olarak tanımamız lâzımdır.


    Voltaire: Türk kardeşime diyeceğim ki; senin dinin bana çok saygı değer bir din görünüyor... senin dinin çok asil.


    Lamartine: İnsan büyüklüğü hangi ölçüyle ölçülürse ölçülsün acaba ondan daha büyük bir insan bulunur mu?


    Knematirul: Herkesin itiraf etmekten çekindiği şeyi ben haykırıyorum. Hz. Muhammed hiç kimse ile kıyaslanamayacak kadar büyük bir devrimcidir.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iman yaz 4242 ye gönder


    -----------------------------

     

    Yuhh be. ulan ne pislik adamsın sen.Gösterirler sana şimdi imanı tumanı.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iman yaz 4242 ye gönder


    -----------------------------

    admin yaz 4455 e yolla konu kitlensin.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
Toplam Hit: 16038 Toplam Mesaj: 122