İmanımı Geri İstiyorum.
-
Biz, ateistlerin inanmadığı o dine inanıyoruz < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> .
Sırf anlayabilmek için 10^20 sayıda beyin hücresini verdiği için herşeyi borçluyum ve öldükten sonrasını genç yaşta düşünmek zorundayım. o çarpacak değil diye değil. nefes alabildiğim ve düşünebildiğim duyabildiğim için, sevdiklerimin güzel hareketlerinin bana verdiği hazzı yaşayabildiğim için. Çünkü hepsinin bilimsel olarak bir reaksiyonla beden-beyin ve sonrasında ruha yansıması var ve hepsini en başından yarattığı için şükran duyuyoruz.
Allah bilerek zalimlik yapan topluluğa hidayet etmez
Allah inanmayan topluma hidayet etmez
Bu iki ayetteki grup başka. Kuantum fiziğinde kişinin kabul etmediği şeylerle bağının kesildiği bilimsel bir kanıt olduğu gibi, inanmadığınız Allah'ta sizinle iletişime geçecek değil demekki biz bunu anlıyoruz.
inanç her sözle başlamaz, düşünerek ve gerektirdiklerini yaparak başlıyor, buna inanıyoruz
-
Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf
allah islah etsin ve yardımcınız olsun
-
fazla ciddiye aldınız gibi geldi bana.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
fazla ciddiye aldınız gibi geldi bana.
-----------------------------Ciddiye almak degilde her insanin icinde yatan gizli dusunceleri var bir kisi bu dusuncen hakkinda konusunca o gizli dusunce kafani baya karistiriyor..Allah
herkeze irade dusunme yetenegi vermis sonucta.. -
Z-Chan'ı müslüman edicezde çekiniyo
-
Chass bunu yazdı:
-----------------------------
Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf
allah islah etsin ve yardımcınız olsun
-----------------------------anlamadığım şey savunan kadar yeren şey de yok mu yani ?
-
Y_O_H bunu yazdı:
-----------------------------
Chass bunu yazdı:
-----------------------------
Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf
allah islah etsin ve yardımcınız olsun
----------------------------anlamadığım şey savunan kadar yeren şey de yok mu yani ?
-----------------------------Kuran-ı Kerim'de bunlardan söz ediyo tabiki. Ne yazıkki ahir zamanda olduğumuz için yeren şeylerde var...
-
BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM
ŞÖYLEKİ;
MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.
OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN" DEDİRTECEK ŞEYLER.
sözümona iman davası güden arkadaslar
mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz
HAK DAVANIZA veriyormusunuz
bi düşünün
-
66albay bunu yazdı:
-----------------------------
BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM
ŞÖYLEKİ;
MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.
OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN" DEDİRTECEK ŞEYLER.
sözümona iman davası güden arkadaslar
mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz
HAK DAVANIZA veriyormusunuz
bi düşünün
-----------------------------
Yoktan var olman... -
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
66albay bunu yazdı:
-----------------------------
BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM
ŞÖYLEKİ;
MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.
OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN" DEDİRTECEK ŞEYLER.
sözümona iman davası güden arkadaslar
mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz
HAK DAVANIZA veriyormusunuz
bi düşünün
-----------------------------
Yoktan var olman...
-----------------------------'bilim şunu söyler: hiç bir şey yoktan var olmaz, var olan da yok olmaz.
