folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İmanımı Geri İstiyorum.



İmanımı Geri İstiyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek

    Biz, ateistlerin inanmadığı o dine inanıyoruz < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> .

    Sırf anlayabilmek için 10^20 sayıda beyin hücresini verdiği için herşeyi borçluyum ve öldükten sonrasını genç yaşta düşünmek zorundayım. o çarpacak değil diye değil. nefes alabildiğim ve düşünebildiğim duyabildiğim için, sevdiklerimin güzel hareketlerinin bana verdiği hazzı yaşayabildiğim için. Çünkü hepsinin bilimsel olarak bir reaksiyonla beden-beyin ve sonrasında ruha yansıması var ve hepsini en başından yarattığı için şükran duyuyoruz. 

     

    Allah bilerek zalimlik yapan topluluğa hidayet etmez

    Allah inanmayan topluma hidayet etmez

     

    Bu iki ayetteki grup başka. Kuantum fiziğinde kişinin kabul etmediği şeylerle bağının kesildiği bilimsel bir kanıt olduğu gibi, inanmadığınız Allah'ta sizinle iletişime geçecek değil demekki biz bunu anlıyoruz.

     

    inanç her sözle başlamaz, düşünerek ve gerektirdiklerini yaparak başlıyor, buna inanıyoruz


    Düşünüyorum, o halde varım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chass
    Chass's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2008
    Erkek

    Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken  birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf

    allah islah etsin ve yardımcınız olsun

     


    Sanat için soyunana alkış tutan eller allah için kapanana neden zulmeder...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    fazla ciddiye aldınız gibi geldi bana.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    fazla ciddiye aldınız gibi geldi bana.


    -----------------------------

    Ciddiye almak degilde her insanin icinde yatan gizli dusunceleri var bir kisi bu dusuncen hakkinda konusunca o gizli dusunce kafani baya karistiriyor..Allah
    herkeze irade dusunme yetenegi vermis sonucta..


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Z-Chan'ı müslüman edicezde çekiniyo


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Y_O_H
    Y_O_H's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Homo

    Chass bunu yazdı:
    -----------------------------

    Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken  birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf

    allah islah etsin ve yardımcınız olsun

     


    -----------------------------

    anlamadığım şey savunan kadar yeren şey de yok mu yani ?


    People should not be afraid of their governments.Governments should be afraid of their people.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Y_O_H bunu yazdı:
    -----------------------------

    Chass bunu yazdı:
    -----------------------------

    Size cidden hayret ediyorum din adına onca kitaplar onca dökümanlar ve gözle görülen onca sey varken  birtane yüüzünü görmediğiniz kim olduğunu bilmediğiniz niyetinin amacının ve inancının ne olduğunu bilmediğiniz birinin iki satıs yazısıyla süpheye düşüyorsanız sizin dininizde imanınızda bence cok zayıf

    allah islah etsin ve yardımcınız olsun

    ----------------------------

    anlamadığım şey savunan kadar yeren şey de yok mu yani ?

    -----------------------------

    Kuran-ı Kerim'de bunlardan söz ediyo tabiki. Ne yazıkki ahir zamanda olduğumuz için yeren şeylerde var...


    Cigu bigule :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM

    ŞÖYLEKİ;

    MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.

    OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN"  DEDİRTECEK ŞEYLER.

    sözümona iman davası güden arkadaslar

    mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz 

    HAK DAVANIZA veriyormusunuz

    bi düşünün


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    66albay bunu yazdı:
    -----------------------------

    BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM

    ŞÖYLEKİ;

    MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.

    OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN"  DEDİRTECEK ŞEYLER.

    sözümona iman davası güden arkadaslar

    mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz 

    HAK DAVANIZA veriyormusunuz

    bi düşünün


    -----------------------------
    Yoktan var olman...


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    66albay bunu yazdı:
    -----------------------------

    BEN EN ÇOK AÇ KUR'AN OKU DİYENLERE işte iki rekat kıl bişey olmaz VEya Z-CHAN GİBİ SORGULAYAN ARKADAŞLARA LAF ATANLARA HAYRET EDİYORUM

    ŞÖYLEKİ;

    MADEM İMANINIZ SAĞLAM VE ATEİST ARKADASLARA KIZIYORSUNUZ SİZDE ALLAH'IN VARLIĞINI İSPAT EDECEK ŞEYLER YAZIN.

    OKUYUNCA "HAKKATEN DOĞRU LAN"  DEDİRTECEK ŞEYLER.

    sözümona iman davası güden arkadaslar

    mesela bir ateistin batıl davasına verdiği emeği siz 

    HAK DAVANIZA veriyormusunuz

    bi düşünün


    -----------------------------
    Yoktan var olman...


    -----------------------------

    'bilim şunu söyler: hiç bir şey yoktan var olmaz, var olan da yok olmaz.


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
Toplam Hit: 16045 Toplam Mesaj: 122