folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İnanç, Önce Allah Sonra Vatan Sevgisi



İnanç, Önce Allah Sonra Vatan Sevgisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Bir insan Allah'a inanmazsa, şehit olmayacağına da inanmaz.

    Ama Mehmet Allah'a inandı.

    Şehit olmak onun için bir onurdu; ama Allah'ın vereceği ödülü tek bir an düşünmedi. Tek amacı onurlu bir ölümdü. Ve bu onurlu ölüm, torunlarının onurlu bir şekilde yaşaması için belki bir karış daha toprak demekti.

    İşte sarıkamış; http://www.youtube.com/watch?v=-cbOyJF9KGY

    Onlar onurlu bir şekilde Allah'a iman ederek öldüler. Peki onların torunları, gelecek bir daha ki nesil için onurlu bir mücadele veriyor mu?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Tabiki vermiyor.Hatta atalarını tanımak istemiyor,gücünü kabul etmek bile istemiyor torunları.Sonumuz hayır olur inşallah.


    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    tartışılır...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    sarı kamışta ölen askerlerimizin neden öldüğünü bilmiyo musun? 

    demek ki neymiş allah a inanmak her zaman yeterli olmuyomuş. zeki olmak gerek herşeyden önce. zeki olamayan bazı insanlar yüzünden öldü binlerce askerimiz.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Allah'a inanmak zeki olmayı gerektiriyor..

    Deveni bağla ondan sonra tevekkül et demişler...

    http://www.ayrintidergisi.com/arastirma/destanlasan-sarikamis-ve-aksarayli-sehitlerimiz.html

    Askerlere yardım götüren gemileri ruslar batırmış.Demek ki neymiş her zaman kazanamayabiliyor muşuz...

    Pek konuşulmayan konulardan birisi de Enver Paşayı karalama kampanyalarıdır...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.

    Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...

    Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.

    Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...

    Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.


    -----------------------------
    bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç?


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    olivetti bunu yazdı:
    -----------------------------

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.

    Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...

    Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.


    -----------------------------
    bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç?


    -----------------------------

    Orda hezimet. Çanakkale de Zafer...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    şehit..

    neye göre  kime göre? nedir şehitliğin tanımı? kim şehit?

    genel haliyle vatan savunma,din yayma amaçlı ölme

    hmmm.. durup bi düşünmek lazım o zaman,

    1071 den önce anadoluda yunanlılar vardı,onlarında dini var,inandıkları allah aynı allah, biz gelmişiz ortaasyadan adamları burdan sepetlemişiz,yani o zaman ölenlere biz şehidimiz diyourz,peki onlar anadoluyu alıp dinlerini yaymışlar,ibadethaneler kurmuslar, onlarınki şehit değilmi?

    yıl 1920..adamlar geri almak için geliyor,ortada savaş var, 2 tarafta ölüsüne şehit diyor..

    evet kilit nokta bu, 2 tarafta ölüsüne şehit diyor.

    din yaymak için diyelim, kim haklı? 2nizinkide aynı allah. onların ayasofyası var senin sultanahmetin.Niye bu ölümler?

    Vatan için diyelim..kimin vatanı? 1000 yıldır burdayız, anadoluydayız, milattan önceki ege şehir devletlerinden beride onlar burada? ee kim haklı simdi? olympos,efes,ayasofya,meryem ana gibi bi çok kendilerine ait şey var, adamlar girdi izmirden ben şehit düştüm,birini vurdum o da şehit düştü, ee noldu şimdi??

    Kısacası,şehitlik insanlara savaştan kaçmamaları için vakti zamanında liderler tarafından aşılanmış:''olum burda öleceniz ama varya sonra kral olacanız kral'' gazlarından başka bişey değildir,bok yoluna gitmektir.

    hadi alıntılar başlasın,hakaretler başlasın,kansız,vatansız diye yaftalamaya başlayın,ama önce şu yazdıklarımı iyi okuyun ve mantık cercevesinde bi daha düşünün,tabular olmadan.


    Amphetamine Logic.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    olivetti bunu yazdı:
    -----------------------------


    bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç?


    -----------------------------

    Bu sadece şehitlerimizden bir kısmı. Bunların kat kat fazlası çanakkalede vardı. Ve daha nice yerlerde...

    Sonucu istiyorsun. Sonuç ne biliyor musun? Sonuç kadınlarımızın rus ingiliz ve yunan piçlerini dünyaya getirmemesi.

    Tabii Allah'a inanmayan adamlar için bu sonucun bir önemi yok. Çünkü onlarda onur da olmaz. Çünkü onlar için kutsla birşey yok.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    aslanım sen kimin tarafındasın ?

Toplam Hit: 8816 Toplam Mesaj: 73