İnanç, Önce Allah Sonra Vatan Sevgisi
-
Bir insan Allah'a inanmazsa, şehit olmayacağına da inanmaz.
Ama Mehmet Allah'a inandı.
Şehit olmak onun için bir onurdu; ama Allah'ın vereceği ödülü tek bir an düşünmedi. Tek amacı onurlu bir ölümdü. Ve bu onurlu ölüm, torunlarının onurlu bir şekilde yaşaması için belki bir karış daha toprak demekti.
İşte sarıkamış; http://www.youtube.com/watch?v=-cbOyJF9KGY
Onlar onurlu bir şekilde Allah'a iman ederek öldüler. Peki onların torunları, gelecek bir daha ki nesil için onurlu bir mücadele veriyor mu?
-
Tabiki vermiyor.Hatta atalarını tanımak istemiyor,gücünü kabul etmek bile istemiyor torunları.Sonumuz hayır olur inşallah.
-
tartışılır...
-
sarı kamışta ölen askerlerimizin neden öldüğünü bilmiyo musun?
demek ki neymiş allah a inanmak her zaman yeterli olmuyomuş. zeki olmak gerek herşeyden önce. zeki olamayan bazı insanlar yüzünden öldü binlerce askerimiz.
-
Allah'a inanmak zeki olmayı gerektiriyor..
Deveni bağla ondan sonra tevekkül et demişler...
http://www.ayrintidergisi.com/arastirma/destanlasan-sarikamis-ve-aksarayli-sehitlerimiz.html
Askerlere yardım götüren gemileri ruslar batırmış.Demek ki neymiş her zaman kazanamayabiliyor muşuz...
Pek konuşulmayan konulardan birisi de Enver Paşayı karalama kampanyalarıdır...
-
Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.
Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...
Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.
Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...
Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.
-----------------------------
bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç? -
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Ben sana neden öldüğünü sormuyorum.
Sende o donanımla o kışın ortasında o dağa çıkacak g.t var mı onu anlatmak istiyorum...
Bu cesaretin getirisi sadece ve sadece Allah'a olan inançtır.
-----------------------------
bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç?
-----------------------------Orda hezimet. Çanakkale de Zafer...
-
şehit..
neye göre kime göre? nedir şehitliğin tanımı? kim şehit?
genel haliyle vatan savunma,din yayma amaçlı ölme
hmmm.. durup bi düşünmek lazım o zaman,
1071 den önce anadoluda yunanlılar vardı,onlarında dini var,inandıkları allah aynı allah, biz gelmişiz ortaasyadan adamları burdan sepetlemişiz,yani o zaman ölenlere biz şehidimiz diyourz,peki onlar anadoluyu alıp dinlerini yaymışlar,ibadethaneler kurmuslar, onlarınki şehit değilmi?
yıl 1920..adamlar geri almak için geliyor,ortada savaş var, 2 tarafta ölüsüne şehit diyor..
evet kilit nokta bu, 2 tarafta ölüsüne şehit diyor.
din yaymak için diyelim, kim haklı? 2nizinkide aynı allah. onların ayasofyası var senin sultanahmetin.Niye bu ölümler?
Vatan için diyelim..kimin vatanı? 1000 yıldır burdayız, anadoluydayız, milattan önceki ege şehir devletlerinden beride onlar burada? ee kim haklı simdi? olympos,efes,ayasofya,meryem ana gibi bi çok kendilerine ait şey var, adamlar girdi izmirden ben şehit düştüm,birini vurdum o da şehit düştü, ee noldu şimdi??
Kısacası,şehitlik insanlara savaştan kaçmamaları için vakti zamanında liderler tarafından aşılanmış:''olum burda öleceniz ama varya sonra kral olacanız kral'' gazlarından başka bişey değildir,bok yoluna gitmektir.
hadi alıntılar başlasın,hakaretler başlasın,kansız,vatansız diye yaftalamaya başlayın,ama önce şu yazdıklarımı iyi okuyun ve mantık cercevesinde bi daha düşünün,tabular olmadan.
-
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------
bunun sebepini sen kendin söylüyorsun cesaretin nedeni Allah'a olan inançtan dolayı peki sonuç?
-----------------------------Bu sadece şehitlerimizden bir kısmı. Bunların kat kat fazlası çanakkalede vardı. Ve daha nice yerlerde...
Sonucu istiyorsun. Sonuç ne biliyor musun? Sonuç kadınlarımızın rus ingiliz ve yunan piçlerini dünyaya getirmemesi.
Tabii Allah'a inanmayan adamlar için bu sonucun bir önemi yok. Çünkü onlarda onur da olmaz. Çünkü onlar için kutsla birşey yok.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
aslanım sen kimin tarafındasın ?
