folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İphone’A, İthal Laptop’A, Lcd Tv’Ye Vergi Geliyor



İphone’A, İthal Laptop’A, Lcd Tv’Ye Vergi Geliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Türkiye’ye gelen cep telefonu, bilgisayar (PC) ve elektronik aletlere anti-damping vergisi getireceklerini açıkladı. Böylesine bir ek vergi uygulaması yerli üreticilerin pazar payını ciddi oranda artırabilir. Cep telefonu, PC, TV ve ev elektroniği işi yapan ithal markalar ise yerli ürüne karşı artacak fiyat hareketi sonrası pazar kaybı yaşayabilir. “Türkiye çok başarılı bir şekilde mobil telefon üretebiliyor, tablet üretebiliyor, laptop üretebiliyor” diyen Bakan Nihat Zeybekci, şöyle devam etti: “Yaptığımız çalışmalarda Türkiye’ye gönderilen bir telefon üzerinde, ‘5 dolar veya 2.5 dolarlık iki kişilik montaj ve diğer maliyetler’ diyor. İnandırıcı bulmuyorum.

    Bunun üzerinde başka damping destek var. Gizli teşvik ve destekler var. Bunları araştırıyoruz. İçeride sanayicimizi korumak üzere yakında cep telefonuna tablet ve bilgisayarlara anti damping vergisi gelecek gibi görünüyor. Şu anda soruşturmalarda öyle bir gelişme var. Biz koyacağız. Soruşturmalarda somut verilere ulaşıldı. Dünya Ticaret Örgütüne tabi olan bir ülke olarak el aletlerinde ev aletlerine, elektronik ev aletleri cihazlarında inanılmaz haksız rekabet yaratıcı başka ülkelerin teşvikler var, destekleri var. Bunlarla ilgili bize düşen görev sektörlerimizi korumak.

    http://www.milliyet.com.tr/iphone-a-ithal-laptop-a-lcd-tv-ye/ekonomi/detay/1988946/default.htm 

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    vestel ebeni zikiyim


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Türkiye çok başarılı bir şekilde mobil telefon üretebiliyor, tablet üretebiliyor, laptop üretebiliyor


    Resmen taşak geçmişler amk. Sonra kaçak ürünlere yönelince ağlıyorlar. Bu arada Vestel senin taaaa ;) Anladın sen onu. Bundan sonra eve üstünde Vestel yazan çöp sokturmam. Vergilerle bir şeyleri çözebilecekleri sanıyorlar. Gidipte 2 sene öncesinin teknolojisiyle Çin'den telefon getirtip burada Samsung'un amiral gemilerinin fiyatına satarsan elinde kalır böyle.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Türkiye çok başarılı bir şekilde mobil telefon üretebiliyor, tablet üretebiliyor, laptop üretebiliyor

    bu ney lan. Bunu söyleyen kişi vestelin "akıllı" telefonunu görmüş mü acaba ASDFGHJKLŞ.

    amınakoyim inadına gidip ithal alıcam. adam gibi tel yaptınız da almadık mı. bak oppa ya vesair bir sürü çin menşei telefonlara. yapın alalım. sırf yerli malı(!) - artık nasıl yerli malı onu da anlamadım- diye vestel mi alayım. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    Valla artık dalge geçiyorlar


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plusmira
    plusmira's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Lenovo,xiaomi,meizu gibi markaların tam da ülkemize geleceği zaman

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Haber-Vestel-Mobil-Telefon-Ithalatina-Karsi-Korunma-Onlemi-Talep-Etti-8288/

     


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    lan ithal laptop almayacamda hangi laptopu alacam ? türk marka laptop mu var ? casper laptop mu ?

    Ekerci tarafından 24/Ara/14 13:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    3 ay sonra Venüs'te zamlanır, 1000 liraya alınan karmanın karması Casper masaüstü bilgisayarlar da 1500 liraya çıkartılır. Nasılsa devlet yürü ya kulum diyor neden daha iyisini daha ucuza sunalım ki? 2 yılda bir güncelleme yaparız nasılsa Türk malı diye alacak enayi çok. Görün bakın bu olaydan sonra satışlar doğrudan artacak, ne kadar iyi bir iş yaptık diye övünülecek. Ama bir gıdım ilerleme olmayacak. Keşke yanıltsa da birkaç yıl içinde firmalarımız patlama yapabilse ama nerede burası Türkiye bunu hiçbir zaman unutmadan yorumlamak lazım.

    Türkiye'de kaliteli üretim yapılıyor diyen bir ekonomi bakanımız olması ne güzel değil mi? Ülke idaresi işte bu muazzam bilgili insanların elinde. Ne şanslıyız, yüce rabbim bizlere bu alimleri gönderdi bizi kutsadı. Olmasalardı ne yapardık, iPhone sırası yerine tüp sırasında beklerdik: :/

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Slothere bunu yazdı

    3 ay sonra Venüs'te zamlanır, 1000 liraya alınan karmanın karması Casper masaüstü bilgisayarlar da 1500 liraya çıkartılır. Nasılsa devlet yürü ya kulum diyor neden daha iyisini daha ucuza sunalım ki? 2 yılda bir güncelleme yaparız nasılsa Türk malı diye alacak enayi çok. Görün bakın bu olaydan sonra satışlar doğrudan artacak, ne kadar iyi bir iş yaptık diye övünülecek. Ama bir gıdım ilerleme olmayacak. Keşke yanıltsa da birkaç yıl içinde firmalarımız patlama yapabilse ama nerede burası Türkiye bunu hiçbir zaman unutmadan yorumlamak lazım.

    Türkiye'de kaliteli üretim yapılıyor diyen bir ekonomi bakanımız olması ne güzel değil mi? Ülke idaresi işte bu muazzam bilgili insanların elinde. Ne şanslıyız, yüce rabbim bizlere bu alimleri gönderdi bizi kutsadı. Olmasalardı ne yapardık, iPhone sırası yerine tüp sırasında beklerdik: :/

    o değil de şu elektronik ve bilişimden dolayı devlete düşman edecekler adamı. her hatayı affederim ama bilişime dokunmucan aga. orda duracan agaa..

Toplam Hit: 8771 Toplam Mesaj: 78