İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!
-
arkadaşlar dün haberlerde izledim iran cumhurbakanı ahmedi necat abdeyle olası bir savaşta abdye topraklarını açan ülkeleride vururuz dedi..
not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
-
ee cevabıda vermişin not kısmında :D
-
isterse niye yapamazsın, adamın okyasusları aşacak füzesi 10 tanedir tr ye ulaşacak füzesi 10000 tanedir. bizde abd müttefiği isek adam bizede sallar bi kaç füze.
(kii ben olsam ahmedinejadın yerinde, tr abd ye üs filan verirse, walla vururum :)
-
irana açılan bi savaşta amerikaya yardım eden bi hükümeti veya müslüman bi ülkeyi asla affedemem (türkiye,suriye ,hindistan vs)
-
tr abdye bir daha üs versin direk ben gidip vurucam ankarayı a.Q !!!!!!!!!!
-
Türkiye zaten üs verdiği zaman direk savaşa girdi demektir ki üs falan vermez..
en azından vermemeli.
-
ne dionuz siz bea üs deil götünü bile verir.. bakarsınız yarın öbürgün manitanızı almış tenha bi yerde yiyişirken amerikan askeri gelip kimlk sorar, belli mi olur :/
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
-----------------------------
sebep?
vururlar abi çok rahat, bizim korkak politikamız sürdüğü sürece vurulma tehlikemiz artıyo çünkü :: -
undergraund bunu yazdı:
-----------------------------
ABİ BİZ APO DAN KORKUYORUZ ONLAR TURKIYE İÇİN BUYUK BİR DEWLET
-----------------------------
ne diyosun la sen? kim devlet? apomu devlet? -
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
undergraund bunu yazdı:
-----------------------------
ABİ BİZ APO DAN KORKUYORUZ ONLAR TURKIYE İÇİN BUYUK BİR DEWLET
-----------------------------
ne diyosun la sen? kim devlet? apomu devlet?
-----------------------------
arkadaş 10 yaşında anlatmak istedigini anlatamadı :D ben çevirim :Ddiyorki biz daha apodan korkuyorken iran bize büyük gelir :D ama saçmalıyo boşver yaşına ver :D 10 yaşında...
-
Ya agzi olan konusuyor derler ya, iran da ole iste, agiz var konusuo, gotu var sikilmek istiyor. Kisacasi kendini ne saniyor. Yarrak kafali kime laf atiyor. Bi gotten sikmek lazim keratalari da napcan iste, tr de bole yonetim olduktan sonra anca kendi kicini parmaklar!!!!!!!!!!!!!
