folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!



İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ahmedinejad geçen amerikada konferansa katıldı konuşmasını dinlemişsinizdir umarım İrana karşı atıp tutmayın Amerikada bush'a şeytan diyecek kadar yürekli bi yönetimimiz yok ! ruslarla da çalışıyolar çinlilerle de bizden güçlüler kabullenmek lazım atalarımız da ortak ztn ;)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    __d_mode__
    __d_mode__'s avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Türkiye olası bir savaşta incirlik üssünü amerikalılara açar,iranda bu durumda incirlik üssünü vurmakta haklıdır, hatta vurursa çok sevinirim ,ama o füzeler sonuçta nokta atışı yampıyodur herhalde,Allah korusun olur ya füzelerden biri sapar ve bir yerleşim birimine düşerse işte o zaman kötü olur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    irana üs açan bir ülke , iran bu durumda üs açan o ülkeyi iyi gözle bakacak değil ya ? isterse islam ülkesi olsun isterse başka fark etmez. dediğiniz gibi bu durumdan türkiye etkilenir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    eğer üs açmak gibi aptallık yaparlarsa ülkede çok büyük bir isyan çıkar! ve bu isyanla uğraşırken iran saldırır ve bu da bizim sonumuz olur..

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    SpyßreaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    eğer üs açmak gibi aptallık yaparlarsa ülkede çok büyük bir isyan çıkar! ve bu isyanla uğraşırken iran saldırır ve bu da bizim sonumuz olur..
    -----------------------------
    olabilitesi en zayıf ihtimal...bende dahil öteriz öteriz ama yinede üs orda kalır...amerikan uçakları ıraga uçarken pkk'ya yadım paketlerini atar...herkes kayıtsız kalır...Allah o günleri göstermesin bana :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    saddamda çok attı tuttu sonunda ne oldu ?

    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Bana Ortadoğudaki liderlerin topu abd nin adamıymış gibi geliyo..Önce Afganistan,sonra Irak,şimdide İran...Saddam elinde fazla güç bulunmamasına rağmen abd ye meydan okudu..Şimdide İran aynı şeyi yapıyor..Daha nükleer bomba üretememişken bu konuda tüm dünyaya meydan okudu..Sanki bu bölgedeki liderler abd nin gelip kendilerini vurmaları için ortam hazırlıyolar...

    Her Hakkım Saklıdır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    türkiyeyi değilde incirlik üssünü vursa daha mantıklı olur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    prince bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaslar merak etmeyin ABD Turkiye de Iran i vurmak icin ust acamaz. Buna hic bir sekilde izin verilmez ve vermeyiz. Olasi bir durumda verilecek en guzel cevap sudur ABD ye

    Sizi destekliyoruz ama uzgunuz su yapacak islerimiz var ve cok yogunuz, simdilik yardimci olamayacagiz.

     Her iki tarafi da memnun etmemiz gerekir. 

    Iran bizim Kürt (devleti) davasinda en buyuk destekcimizdir... 


    -----------------------------
    ya safmısınız yoksa maksatlı mı?? Bugunku yonetim hergun vatan evlatlarını katleden teronun kokunu kazımak icin sınır otesi operasyon yapamıyor niye abisi/patronu/sahibi abd izin vermiyor die.Yok olemis yok bolemis akıllı konusun biraz

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    ne irandan köy kasaba olur nede herhangi bir ülke amerikanın karşısında durabilir amerikanın en büyük şansı diğer ülkelere uzak olmasıdır ayrıyetten en büyük güvenceside ingiltere ve israildir savaş ne zaman çıkar sorusuna gelincede amerikan ekonomisi ne zaman alarm verirse o zaman yeni bir savaş çıkar...

    l enfer c est les autres Sartre ...
Toplam Hit: 6663 Toplam Mesaj: 40