folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!



İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    isterse niye yapamazsın, adamın okyasusları aşacak füzesi 10 tanedir tr ye ulaşacak füzesi 10000 tanedir. bizde abd müttefiği isek adam bizede sallar bi kaç füze.

    (kii ben olsam ahmedinejadın yerinde, tr abd ye üs filan verirse, walla vururum :)


    -----------------------------

    Katılıyorum herzaman savunduğum bişeydir.Popüler olan "türkiye girdiği savaşta herkesi yener" fikrine kapılırsanızda yeterlilik hissine kapılırsınız ve olduğunuzdan dahada ileri gidemezsiniz.Gelen füzeleri neyle durdurmayı düşünüyosunuz hem, askeri güçle mi? askeri üslerimize iki tomahawk(böledir heralde) salladıklarında askeri güç mü kalıyo bakın bakalım. 


    Abra Kadabra
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    redally116
    redally116's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    Bİ SEY YAPAMAZ

    oguz kağan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    bize bişe yapamazlar yaparlarsa sonuçlarına katlanamazlar zati bizimkilerde toprakları açmazlar bak ırağa açtık mı irana hiç açmayız

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    incirliği açarsak olan bize olur, ne kadar aç köpek varsa geçer karşımıza yine en akıllıca yapılacak davranış 'ben karışmam arkadaş git ırak a kur üssünü ordan vur' demek olur heralde abd geçici bi güç artık avrasya birliği kağıt üzerinde yok belki ama en ufak bi savaşta su üstüne çıkacak. rusyanın çinin iranın arasında abd yi şamar oğlanı yaparlar

    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    amerika türkiye ile müttefik olur ıranı vurursa  ıranında türkiyeyi vurma hakkı var bende olsam vururum

    iran türkiyeye böle bişe yapsa bizde onları vururduk


    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    türkiye ne kadar köklü bir devletse  ıranda en az türkiye kadar gecmişi olan bir ülke
    topraklarında büyük uygarlıklar  hüküm sürmüs asıl gücü ırak gibi olmaması iran aynı türkiye gibi birbirine baglı bir millete sahip bence en önemli silahları bu

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    bilmeyenler için , bugünkü iran dünkü persler dir. tarihe bakın türkler kadar eski bir millet

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    harddeath0070 bunu yazdı:
    -----------------------------

    not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
    -----------------------------
    sebep?
    vururlar abi çok rahat, bizim korkak politikamız sürdüğü sürece vurulma tehlikemiz artıyo çünkü ::


    -----------------------------

    kumesmi vuruyosun? politika ile ne alakası var bunun cumlelermi savasıyor. iranın fuzeleri neyi vurmaya yeter. daha istanbula kadar bile menzili olan fuzesi yok. hayır fuzesi olsa ne olacak. fuze nedir once bunu anlamak lazım. uzerinde nukleer veya biyolojik baslık olmadıktan sonra milyar tane fuzen olsa kac yazar. iran daha nukleer uretime gecebilmis degil. hala uranyum zenginlestirmeye calısıyo. bos bos fuzeleri atıcaklarsa atsınlar hatta ben kendimi dart tahtası gibi cizip cıkarım kafama dusmedigi surece ölmem. iranın konustugunun %1 i kadar gotu varsa bırak fuzeyi tas atsa yeter. ondan sonrası türk hava kuvvetleri tarafından gosterilir. gunumuzde hava gucu olmayan bir devlet hicbir savasta basarı saglayamaz. savaş demek illa piyadelerin çarpışması demek degildir. havadan girersin dumduz eder cıkarsın olur biter.


    -----------------------------
    nerden biliyosun gördünmü? bana kaynak göster bu adam İran ın gücünü biliyor diyeyim?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberJihad
    CyberJihad's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    ABD'yi yöneten güçler Silah satıcıları ve Evangalistler olduğuna göre, hem ABD'nin hem İran'ın dört gözle beklediği büyük savaş yakındır..2 sene içinde falan... İran'ı Irak gibi görmeyin.. Çil yavrusu gibi dağılmazlar.. Gözleri pektir ve gerçekten güçlüler...


    Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz//Sen kıvrıl ben gideyim son Peygamber kılavuz...
Toplam Hit: 6662 Toplam Mesaj: 40