İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------isterse niye yapamazsın, adamın okyasusları aşacak füzesi 10 tanedir tr ye ulaşacak füzesi 10000 tanedir. bizde abd müttefiği isek adam bizede sallar bi kaç füze.
(kii ben olsam ahmedinejadın yerinde, tr abd ye üs filan verirse, walla vururum :)
-----------------------------Katılıyorum herzaman savunduğum bişeydir.Popüler olan "türkiye girdiği savaşta herkesi yener" fikrine kapılırsanızda yeterlilik hissine kapılırsınız ve olduğunuzdan dahada ileri gidemezsiniz.Gelen füzeleri neyle durdurmayı düşünüyosunuz hem, askeri güçle mi? askeri üslerimize iki tomahawk(böledir heralde) salladıklarında askeri güç mü kalıyo bakın bakalım.
-
Bİ SEY YAPAMAZ
-
bize bişe yapamazlar yaparlarsa sonuçlarına katlanamazlar zati bizimkilerde toprakları açmazlar bak ırağa açtık mı irana hiç açmayız
-
incirliği açarsak olan bize olur, ne kadar aç köpek varsa geçer karşımıza yine en akıllıca yapılacak davranış 'ben karışmam arkadaş git ırak a kur üssünü ordan vur' demek olur heralde abd geçici bi güç artık avrasya birliği kağıt üzerinde yok belki ama en ufak bi savaşta su üstüne çıkacak. rusyanın çinin iranın arasında abd yi şamar oğlanı yaparlar
-
amerika türkiye ile müttefik olur ıranı vurursa ıranında türkiyeyi vurma hakkı var bende olsam vururum
iran türkiyeye böle bişe yapsa bizde onları vururduk -
türkiye ne kadar köklü bir devletse ıranda en az türkiye kadar gecmişi olan bir ülke
topraklarında büyük uygarlıklar hüküm sürmüs asıl gücü ırak gibi olmaması iran aynı türkiye gibi birbirine baglı bir millete sahip bence en önemli silahları bu -
bilmeyenler için , bugünkü iran dünkü persler dir. tarihe bakın türkler kadar eski bir millet
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
-----------------------------
sebep?
vururlar abi çok rahat, bizim korkak politikamız sürdüğü sürece vurulma tehlikemiz artıyo çünkü ::
-----------------------------kumesmi vuruyosun? politika ile ne alakası var bunun cumlelermi savasıyor. iranın fuzeleri neyi vurmaya yeter. daha istanbula kadar bile menzili olan fuzesi yok. hayır fuzesi olsa ne olacak. fuze nedir once bunu anlamak lazım. uzerinde nukleer veya biyolojik baslık olmadıktan sonra milyar tane fuzen olsa kac yazar. iran daha nukleer uretime gecebilmis degil. hala uranyum zenginlestirmeye calısıyo. bos bos fuzeleri atıcaklarsa atsınlar hatta ben kendimi dart tahtası gibi cizip cıkarım kafama dusmedigi surece ölmem. iranın konustugunun %1 i kadar gotu varsa bırak fuzeyi tas atsa yeter. ondan sonrası türk hava kuvvetleri tarafından gosterilir. gunumuzde hava gucu olmayan bir devlet hicbir savasta basarı saglayamaz. savaş demek illa piyadelerin çarpışması demek degildir. havadan girersin dumduz eder cıkarsın olur biter.
-----------------------------
nerden biliyosun gördünmü? bana kaynak göster bu adam İran ın gücünü biliyor diyeyim? -
ABD'yi yöneten güçler Silah satıcıları ve Evangalistler olduğuna göre, hem ABD'nin hem İran'ın dört gözle beklediği büyük savaş yakındır..2 sene içinde falan... İran'ı Irak gibi görmeyin.. Çil yavrusu gibi dağılmazlar.. Gözleri pektir ve gerçekten güçlüler...
