folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!



İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    iran vurma gibi bir hareket yapacağını sanmıyorum müttefikiz sonuçta.

    e biz salaklık edip incirlik üssünü açtırırsak iranı vurması için abd ye....büyük yanlış yaparız abd ye yem atmaktır bu.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartallar_76
    kartallar_76's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------
    irana açılan bi savaşta amerikaya yardım eden bi hükümeti veya müslüman bi ülkeyi asla affedemem (türkiye,suriye ,hindistan vs)
    -----------------------------
     tamnamen katılıyorum sana.. Affetmem!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saiLoRa
    saiLoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    valla arkadaşlar bir konuda daha demiştim abd tek girerse savaşa abd nin sonu olur iran tek başına da yer ama bu savaştan bu kez rusya payını alır kekten rusyaya yine büyük bir pay düşer; Amerika

    ayrıca apo piçiyle de, pkkyla da anlaşma yapacaksın gidin amq arkanızdayım abd de, israil de devleti böllün die tüm yardımlar hazır diceksin hatta bu ülkelerden birinde kürdistan devleti kurulacak die :D


    ЅДGΘρД ҚΑζМ℮Я
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    saiLoRa bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla arkadaşlar bir konuda daha demiştim abd tek girerse savaşa abd nin sonu olur iran tek başına da yer ama bu savaştan bu kez rusya payını alır kekten rusyaya yine büyük bir pay düşer; Amerika

    ayrıca apo piçiyle de, pkkyla da anlaşma yapacaksın gidin amq arkanızdayım abd de, israil de devleti böllün die tüm yardımlar hazır diceksin hatta bu ülkelerden birinde kürdistan devleti kurulacak die :D


    -----------------------------
    bu gidişle türkiyenin bölünmeyecegini anlayıp öyle yapacaklar :) üç günde bölerler onları :))

    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    harddeath0070 bunu yazdı:
    -----------------------------

    not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
    -----------------------------
    sebep?
    vururlar abi çok rahat, bizim korkak politikamız sürdüğü sürece vurulma tehlikemiz artıyo çünkü ::


    -----------------------------

    kumesmi vuruyosun? politika ile ne alakası var bunun cumlelermi savasıyor. iranın fuzeleri neyi vurmaya yeter. daha istanbula kadar bile menzili olan fuzesi yok. hayır fuzesi olsa ne olacak. fuze nedir once bunu anlamak lazım. uzerinde nukleer veya biyolojik baslık olmadıktan sonra milyar tane fuzen olsa kac yazar. iran daha nukleer uretime gecebilmis degil. hala uranyum zenginlestirmeye calısıyo. bos bos fuzeleri atıcaklarsa atsınlar hatta ben kendimi dart tahtası gibi cizip cıkarım kafama dusmedigi surece ölmem. iranın konustugunun %1 i kadar gotu varsa bırak fuzeyi tas atsa yeter. ondan sonrası türk hava kuvvetleri tarafından gosterilir. gunumuzde hava gucu olmayan bir devlet hicbir savasta basarı saglayamaz. savaş demek illa piyadelerin çarpışması demek degildir. havadan girersin dumduz eder cıkarsın olur biter.


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KevinS
    KevinS's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    tr üssü açarsa, adamlar vurursa hakdır, ama vurmazsada ALLAH razı olsun

    İyimser Bir Gül Açsın Yanaklarında . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    iranın lafı başka ülkelere türkiyeye değil.  israile ıraka kuveyte bi nevi   sözleri .. hani ırakta diceniz şimdide amerikalılar var.. olsun senin niye şapkan yok misali işte ;)

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    türkiye üs açarsa savaşa girmiş sayılacağından iran vurmakta gayet haklı sayılır...ama bunun sonucunda 3 kat fazla zararla savaştan yenik çıkar...Ama amerika şu an için olası bir savaşa girebileceğini zannetmiyorum, ne kadar onların gündemlerinde bu haberler gözükse de amerika halkı yakın zamanda olan bütün bu savaşlardan bıkmıştır ki ve bu da patlak verirse epey bir karışıklık çıkacağını düşünüyorum...

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prince
    prince's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaslar merak etmeyin ABD Turkiye de Iran i vurmak icin ust acamaz. Buna hic bir sekilde izin verilmez ve vermeyiz. Olasi bir durumda verilecek en guzel cevap sudur ABD ye

    Sizi destekliyoruz ama uzgunuz su yapacak islerimiz var ve cok yogunuz, simdilik yardimci olamayacagiz.

     Her iki tarafi da memnun etmemiz gerekir. 

    Iran bizim Kürt (devleti) davasinda en buyuk destekcimizdir... 


    Live for Love; Die for freedom!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Silahla vuramayacağı yeri başka yöntemlerle vurur...Geçmişte İzbullah'ı hatırlatırım...


    Her Hakkım Saklıdır
Toplam Hit: 6661 Toplam Mesaj: 40