İrandan Üstü Kapalı Tedit !!!!
-
iran vurma gibi bir hareket yapacağını sanmıyorum müttefikiz sonuçta.
e biz salaklık edip incirlik üssünü açtırırsak iranı vurması için abd ye....büyük yanlış yaparız abd ye yem atmaktır bu.
-
Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
irana açılan bi savaşta amerikaya yardım eden bi hükümeti veya müslüman bi ülkeyi asla affedemem (türkiye,suriye ,hindistan vs)
-----------------------------
tamnamen katılıyorum sana.. Affetmem! -
valla arkadaşlar bir konuda daha demiştim abd tek girerse savaşa abd nin sonu olur iran tek başına da yer ama bu savaştan bu kez rusya payını alır kekten rusyaya yine büyük bir pay düşer; Amerika
ayrıca apo piçiyle de, pkkyla da anlaşma yapacaksın gidin amq arkanızdayım abd de, israil de devleti böllün die tüm yardımlar hazır diceksin hatta bu ülkelerden birinde kürdistan devleti kurulacak die :D
-
saiLoRa bunu yazdı:
-----------------------------valla arkadaşlar bir konuda daha demiştim abd tek girerse savaşa abd nin sonu olur iran tek başına da yer ama bu savaştan bu kez rusya payını alır kekten rusyaya yine büyük bir pay düşer; Amerika
ayrıca apo piçiyle de, pkkyla da anlaşma yapacaksın gidin amq arkanızdayım abd de, israil de devleti böllün die tüm yardımlar hazır diceksin hatta bu ülkelerden birinde kürdistan devleti kurulacak die :D
-----------------------------
bu gidişle türkiyenin bölünmeyecegini anlayıp öyle yapacaklar :) üç günde bölerler onları :)) -
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------not= bizdede incirlik üssü var ama bize bişe yapamazlar
-----------------------------
sebep?
vururlar abi çok rahat, bizim korkak politikamız sürdüğü sürece vurulma tehlikemiz artıyo çünkü ::
-----------------------------kumesmi vuruyosun? politika ile ne alakası var bunun cumlelermi savasıyor. iranın fuzeleri neyi vurmaya yeter. daha istanbula kadar bile menzili olan fuzesi yok. hayır fuzesi olsa ne olacak. fuze nedir once bunu anlamak lazım. uzerinde nukleer veya biyolojik baslık olmadıktan sonra milyar tane fuzen olsa kac yazar. iran daha nukleer uretime gecebilmis degil. hala uranyum zenginlestirmeye calısıyo. bos bos fuzeleri atıcaklarsa atsınlar hatta ben kendimi dart tahtası gibi cizip cıkarım kafama dusmedigi surece ölmem. iranın konustugunun %1 i kadar gotu varsa bırak fuzeyi tas atsa yeter. ondan sonrası türk hava kuvvetleri tarafından gosterilir. gunumuzde hava gucu olmayan bir devlet hicbir savasta basarı saglayamaz. savaş demek illa piyadelerin çarpışması demek degildir. havadan girersin dumduz eder cıkarsın olur biter.
-
tr üssü açarsa, adamlar vurursa hakdır, ama vurmazsada ALLAH razı olsun
-
iranın lafı başka ülkelere türkiyeye değil. israile ıraka kuveyte bi nevi sözleri .. hani ırakta diceniz şimdide amerikalılar var.. olsun senin niye şapkan yok misali işte ;)
-
türkiye üs açarsa savaşa girmiş sayılacağından iran vurmakta gayet haklı sayılır...ama bunun sonucunda 3 kat fazla zararla savaştan yenik çıkar...Ama amerika şu an için olası bir savaşa girebileceğini zannetmiyorum, ne kadar onların gündemlerinde bu haberler gözükse de amerika halkı yakın zamanda olan bütün bu savaşlardan bıkmıştır ki ve bu da patlak verirse epey bir karışıklık çıkacağını düşünüyorum...
-
Arkadaslar merak etmeyin ABD Turkiye de Iran i vurmak icin ust acamaz. Buna hic bir sekilde izin verilmez ve vermeyiz. Olasi bir durumda verilecek en guzel cevap sudur ABD ye
Sizi destekliyoruz ama uzgunuz su yapacak islerimiz var ve cok yogunuz, simdilik yardimci olamayacagiz.
Her iki tarafi da memnun etmemiz gerekir.
Iran bizim Kürt (devleti) davasinda en buyuk destekcimizdir...
-
Silahla vuramayacağı yeri başka yöntemlerle vurur...Geçmişte İzbullah'ı hatırlatırım...
