İslamla İlgili Bir Soru
-
hojam inançsız insanların sorabileceği bu türden birsürü soru var.. islamı insanların sınırlı mantığıyla sorgulayacak olursak işimiz var. mesela bana da birisi şunu sormuştu;
allah madem sınırsız kuvvete sahip, kendsinin kaldıramayacağı bir taşı yaratamaz mı??
al sana bi kaya nerene dayarsan daya. ben de dedim ki:
len bi s..tir git :))))) -
andidit eyvallah
-
hacktorx o sorunun olayı anlatayım istersen,
lisede bizim endüstriyel elektronik hocasının ev arkadaşına sorulmuş bir soru, adam baya bilgili biri.Odtü de konferans veriyor bu bilgili adam.Tabii odtü de komünist yuvası diyebiliriz. Orda islam ile ilgili açıklama yapıyor bu adam.Öğrencilerden biri bahsetmiş olduğun soruyu soruyor
"Madem Allah herşeyi yaratabilir,peki kaldıramayacağı bir taş yaratabilir mi" diye soruyor,
bu adam da o an şu cevabı veriyor..
"Şuan öyle bir taşa ihtiyacımız var mı?"
çocuk da "Hayır" diyor
adam "O zaman sorun yok" diyor ve olay burda kapanıyor
-
ii kapak yapmş :D
-
adam yalnız iyi laf oturtmuş hakkını verelim beyler böyle dinsizlerin sorduğu çoğu soru cevabını buluyo zaten
-
bediüzzaman said nursinin ve mehmet fullah gülen hosa efendinin bu konuda cok gusel eserleri var
-
öncelikle insanların islam ile ilgili konularda bu kadar rahat konusabilmeleri beni sasırtıyo daha öncede tahribat ın forum larında islam ile ilgili konularda cok az bilgiye sahip insanlrın coook rahat bir sekilde konusabildiklerini biliyorum tabiki konuşmalıdırlar bu site bu yüzden var ama ALLAH ın sözlerini yanlış bir sekilde etrafına aksettirmekbüyük günahlardan . ikincisi islam diniinin özü herkes in esit oldugu bir ilahi sistem olusudur , iddası da budur herkes her sekilde her sartta eşittir.herhalde buraya kadar itiraz edebilecek bir insan yoktur yazdıklarıma,temelinde eiştlik olan bir din kadın ile erkeği de tahmin edeceginiz üzere eşit sayar her kosulda ,bu meshur sahitlik konusu yani kadının sahitliginin gecersiz olması durumu da yanlış bilinen ve insanların baska insanları din ile kandırdıkları bayanları din ile sömürdükleri dönemlerde islam adına yalanlar söyleyen karektersiz kişilerin uydurmasıdır KURAN da gecen bir ayeti kendi cıkarlarına uygun yorumlamıs insaların mirasıdır bizlere.PEYGAMBER imiz zamanında ticaret hayatında bayanların cok yeralmaması ticaret hukukuna ticaret hayatının sartlarına hatta söyle anlatayım o devrin ticaret hayatının raconuna bayanların vakıf olmaması yada az vakıf olması ile ilgili bir olaydır yani ticaret le ilgili konulardabu ayat gecerlidir pek cok kişi bunun sacma bir şey oladugunu söleyebilir ama biraz düsünün bizi doguran analarımız tertemiz insanların herhangi bir konuda hiç bir günahı sucu yokken insan yerine konmaması sahitliginin kabul görmemesi diye bir olay islam ters tir aksini söleyen boş konusmus olur biraz peygamber devrini bilen biraz kuran bilen biraz islamın temellerini bilen kişi kadınları öle ikinci sınıf varlıklar gibi yorumlayıp kılıfını da kuran ın su ayeti söle diyo demez kuran da ayeti direk okuyup yorumlayacaggınız bir kitap degildir belirli olaylar üzerine belirli ayetler inmiş bu ayetler HZ MUHAMMED tarafından insanlara acıklanmıstır ölekuranın su ayti söle yazdı deyip hangi sartlarda indigini bilmeden yorum yapılamaz bu ayri bir ilimdir .son olorak HZ MUHAMMED in bebeklik cocukluk yıllarında dogan kız cocukları diri diri gömülerek öldürülüyormus kadınlar mal bir esya gibi görülüyormus KURAN kadın haklarının en kapsamlı korundugu hatta kadına ilk hakkın verildigi tarihteki yazılı metinlerdir tesekkurler saygılar
-
Bu arada sadece İslam olanların cennete gidecekleri gibi bir izlenim her daim doğru kabul edilmemiştir. Toplumsal açıdan birçok görevini yerine getiren insanlarında cennete girebileceği konuşulmuştur. Bunlardan en meşhuru birçok insanın peygamber kabul ettiği Eflatun'dur.
İslam toplumların mutluluğunu korumaya çalışan dindir. Topluma sevgi ve huzur katan herkese Allah(c.c) yardım etsin inş...
Altın kurallardan biri nasıl sorunun sorulduğuna dikkat edilmesidir. HolyOne ile sabahlara kadar sohbet ettik. Her sorusuna dilim döndüğünce ve kendi içinde tutarlı cevap verdiğime inanıyorum. Holy açısından ise ben sadece kıvırmayı iyi biliyorum.
İnsan insan tezatlığına bulaşmadan sevgiyi artırmaya çalışalım. O zaman kadın veya erkek haklarından konuşmamıza gerek kalmayacaktır. -
fizilal demişki;
Bu arada sadece İslam olanların cennete gidecekleri gibi bir izlenim her daim doğru kabul edilmemiştir. r. Bunlardan en meşhuru birçok insanın peygamber kabul ettiği Eflatun"dur.
kimdir bu söylediklerini söyleyenler, eflatunu Peygamber olarak kabul edenler bilmiyorum ama Allah ın Kuranı Kerimde mealen ;
Kim İslam'dan başka bir din ararsa asla ondan kabul edilmez. O, ahirette de kayba uğrayanlardandır. (Ali İmran /85)
Nisa Suresi 115. Kim, kendisine hidayet (doğru yol) besbelli olduktan sonra peygambere karşı çıkar, mü’minlerin yolundan başkasına uyarsa, onu yöneldiği yolda bırakırız ve cehenneme sokarız. Orası ne kötü bir varış yeridir
şimdi eğer senin dediğin gibi 'Toplumsal açıdan birçok görevini yerine getiren insanlarında cennete girebileceği konuşulmuştu '
ise biz bu ayetlerimi reddedeceğiz.O zaman niye İslam dinini seçtik , Kuranı Kerimi kabul ettik.Toplumsal açıdan birçok görevi yerine getirir cennete gideriz. ( Toplumsal açıdan dediğin görevler nedir ? kim belirleyecek? o da ayrı bir poblem )
Niye namaz kılıp , oruç tutalım , hacca gidelim ki? Neden içkiden , faizden uzak duralım ki , toplumsal açıdan görevlerimizin birçoğunu yaparız olur-biter.
fizilal ne dediğini tekrar bir düşün.Düşünmeden önce müslüman olarak kabul ettiğin Kuranı Kerimide oku.Olyalara inanıp kabul ettiğin din açısından tekrar bir bak.
yoksa Ladrenin ;
öncelikle insanların islam ile ilgili konularda bu kadar rahat konusabilmeleri beni sasırtıyo daha öncede tahribat ın forum larında islam ile ilgili konularda cok az bilgiye sahip insanlrın coook rahat bir sekilde konusabildiklerini biliyorum tabiki konuşmalıdırlar bu site bu yüzden var ama ALLAH ın sözlerini yanlış bir sekilde etrafına aksettirmekbüyük günahlardan ...........
yazısına muhatab olursun.Daha da kötüsü kabul ettiğin dini bilmeden yalanlarsın , inkar etmiş olursun.
-
student biraz yanlışsın bu konuda.İslam Müslümanlık değildir, İslam namaz kılma da değildir...İslam bir bütündür.Allah ın gönderdiği tüm dinler İslamdır.Hristiyanlık da islamdır,yahudilik de ama şuanki hrisitiyanlık değil, gerçek hristiyanlık.. İslamın bir parçasıdır.Diğer dinler asimile olduğu için H.z. peygamber (sav) getirdiği son dine genel ve büyük dine İslam a inanırız,asimile olmuş insanlarında bu dine tabii olmaları zorunludur,ama eskiden böyle bir zorunululukları yoktu (tahrif edilmeden önce).
İslam arapça bir kelime olup türkçe "BARIŞ" anlamındadır ve çoğu kişi kendi dininin anlamını bilmez.Bizim dinimiz "Barış" dinidir..
Allah herkese bazı görevler vermiştir.. Mesela şöyle bir yorum yapayım kendimce.Einstein insanlığı karanlıktan kurtarmıştır,Tanrı ya da inancı vardır ama islamın farzlarını yerine getirmemiştir. Bu ve bunun gibi insalar olmasaydı hala cahiliye devrinydik.Bence bu insalar Allah tarafından cennet e sokulur (benim yorumum).. Tabii Allah bilir yine de ama insalığı kurtarma noktasında büyük buluşlara imza atmıştır
Toplam Hit: 9455 Toplam Mesaj: 62
