İşlemcinin Isısını Nasıl Düşürebilirim ?
-
bilgisayar 9-10 saat açık kaldıktan sonra işlemcide aşırı ısınma oluyo en ufak bi işlemciyi zorlama hareketinde pc kitleniyo reset atıyorum.
İşlemcinin ısısını nasıl düşürebilirim ? fanlarda bi problem yok -
işlemcinin hızını düşürmek istiyorsun sandım :D
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
işlemcinin hızını düşürmek istiyorsun sandım :D
-----------------------------
yani salak sandın beni .D -
işlemciyi dolapa at hocam buz tutsun :D ısınması zor olur böle :D şaka bir yanada işelmciyi sök temizle güzelce fanına bak olmadı bakır fir fan al . kasayada ek olarak fan tak ısınmaz kolay kolay
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi dolapa at hocam buz tutsun :D ısınması zor olur böle :D şaka bir yanada işelmciyi sök temizle güzelce fanına bak olmadı bakır fir fan al . kasayada ek olarak fan tak ısınmaz kolay kolay
-----------------------------
ağrı kesici/ateş düşürücü filan versem düşmezmi :/
Yeni bi fan takıyım en iyisi 3 yıldır temizlemiyorum işlemciyi bugünden sonrada temizlemem :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi dolapa at hocam buz tutsun :D ısınması zor olur böle :D şaka bir yanada işelmciyi sök temizle güzelce fanına bak olmadı bakır fir fan al . kasayada ek olarak fan tak ısınmaz kolay kolay
-----------------------------
ağrı kesici/ateş düşürücü filan versem düşmezmi :/
Yeni bi fan takıyım en iyisi 3 yıldır temizlemiyorum işlemciyi bugünden sonrada temizlemem :D
-----------------------------hocam toz filan girmiştir araya anakarttaki işlemci yuvasında temizle süpürge ile filan çek ama dikkat et :D
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi dolapa at hocam buz tutsun :D ısınması zor olur böle :D şaka bir yanada işelmciyi sök temizle güzelce fanına bak olmadı bakır fir fan al . kasayada ek olarak fan tak ısınmaz kolay kolay
-----------------------------
ağrı kesici/ateş düşürücü filan versem düşmezmi :/
Yeni bi fan takıyım en iyisi 3 yıldır temizlemiyorum işlemciyi bugünden sonrada temizlemem :D
-----------------------------hocam toz filan girmiştir araya anakarttaki işlemci yuvasında temizle süpürge ile filan çek ama dikkat et :D
-----------------------------
Bi gün bi bilgisayar yaparsam içine kendi kendini temizleme yazılımı atıcam , hem para veriyoruz hem pisliğini biz temizliyoruz :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar 9-10 saat açık kaldıktan sonra işlemcide aşırı ısınma oluyo en ufak bi işlemciyi zorlama hareketinde pc kitleniyo reset atıyorum.
İşlemcinin ısısını nasıl düşürebilirim ? fanlarda bi problem yok
-----------------------------Bilgisayarın kaç senelik ? Termal Jelin artık kurumuş olmasını göz önünde bulunduraraktan bir termal jel al ve işlemci ile fan arasındaki jeli yenile.
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar 9-10 saat açık kaldıktan sonra işlemcide aşırı ısınma oluyo en ufak bi işlemciyi zorlama hareketinde pc kitleniyo reset atıyorum.
İşlemcinin ısısını nasıl düşürebilirim ? fanlarda bi problem yok
-----------------------------Bilgisayarın kaç senelik ? Termal Jelin artık kurumuş olmasını göz önünde bulunduraraktan bir termal jel al ve işlemci ile fan arasındaki jeli yenile.
-----------------------------
o jeli, ojel :D
o jeli ben bizzat silmiştim :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar 9-10 saat açık kaldıktan sonra işlemcide aşırı ısınma oluyo en ufak bi işlemciyi zorlama hareketinde pc kitleniyo reset atıyorum.
İşlemcinin ısısını nasıl düşürebilirim ? fanlarda bi problem yok
-----------------------------Bilgisayarın kaç senelik ? Termal Jelin artık kurumuş olmasını göz önünde bulunduraraktan bir termal jel al ve işlemci ile fan arasındaki jeli yenile.
-----------------------------
o jeli, ojel :D
o jeli ben bizzat silmiştim :D
-----------------------------silmeyeceksin hoca o işlemcinin ısısının fanın alüminyum kısmına daha iyi aktarılmasını sağlıyor. :)
-
walla bende işlemci hızını düşürmek istiyosun sandım.
öncelikle işlemci üzerindeki sıvıyı tekrar tamamla derim.
pc de virüs var mı kontrol et derim.
fanıda değiştirip daha kocaman takma şansın varsa dehşet olur
