İşlemcinin Isısını Nasıl Düşürebilirim ?
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar 9-10 saat açık kaldıktan sonra işlemcide aşırı ısınma oluyo en ufak bi işlemciyi zorlama hareketinde pc kitleniyo reset atıyorum.
İşlemcinin ısısını nasıl düşürebilirim ? fanlarda bi problem yok
-----------------------------Bilgisayarın kaç senelik ? Termal Jelin artık kurumuş olmasını göz önünde bulunduraraktan bir termal jel al ve işlemci ile fan arasındaki jeli yenile.
-----------------------------
o jeli, ojel :D
o jeli ben bizzat silmiştim :D
-----------------------------silmeyeceksin hoca o işlemcinin ısısının fanın alüminyum kısmına daha iyi aktarılmasını sağlıyor. :)
-----------------------------çatlamıştır işlemci jel yoksa beyavv=)
-
git 2 lira ver gümüşlü termal silikon al, o sildiğin silikonu yenile. birde işlemci fanını çıkarda tozları bi temizle tabi kilitlenir makinan. fazla ısıdan işlemciyi bozarsın bile dikkat et.
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
işlemciyi dolapa at hocam buz tutsun :D ısınması zor olur böle :D şaka bir yanada işelmciyi sök temizle güzelce fanına bak olmadı bakır fir fan al . kasayada ek olarak fan tak ısınmaz kolay kolay
-----------------------------
ağrı kesici/ateş düşürücü filan versem düşmezmi :/
Yeni bi fan takıyım en iyisi 3 yıldır temizlemiyorum işlemciyi bugünden sonrada temizlemem :D
-----------------------------eeehh hocam kaşınmışsın sende :D
-
Kaldır havaya fırlat o düşer
-
dostum aç kasayi üzerindeki fanin altında bulunan soğutucuyu temizle sonrasında işlemcinin üzerindeki termal macunu değiştir seni idare eder
-
Uğraşma sittir et, at gitsin.
-
1.Pastayı değiştir
2.Soğutucunu değiştir.
3. yüksek devirli fan al.
Black box'la bi SS gönder hocam
blackbox ;
http://uploaded.to/file/kdgocv
bi bakalım :)
-
System.DllNotFoundException: Unable to load DLL 'dwmapi.dll': Belirtilen modül bulunamadı. (Exception from HRESULT: 0x8007007E)
at BlackBox.modul.DwmIsCompositionEnabled(Boolean& IsIt)
at BlackBox.gövde..ctor()
Edit : 32 bit için olanı yokmu -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
System.DllNotFoundException: Unable to load DLL 'dwmapi.dll': Belirtilen modül bulunamadı. (Exception from HRESULT: 0x8007007E)
at BlackBox.modul.DwmIsCompositionEnabled(Boolean& IsIt)
at BlackBox.gövde..ctor()
Edit : 32 bit için olanı yokmu
-----------------------------sendedemi :F
la 32 bit.. sabahtan beri bende aynı hatayı aldım :| lanet olsun dedim sağlam sürüm paylaşayım.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
System.DllNotFoundException: Unable to load DLL 'dwmapi.dll': Belirtilen modül bulunamadı. (Exception from HRESULT: 0x8007007E)
at BlackBox.modul.DwmIsCompositionEnabled(Boolean& IsIt)
at BlackBox.gövde..ctor()
Edit : 32 bit için olanı yokmu
-----------------------------sendedemi :F
la 32 bit.. sabahtan beri bende aynı hatayı aldım :| lanet olsun dedim sağlam sürüm paylaşayım.
-----------------------------
Bunun gibi başka program yokmu ?
