İşlemcinin Isısını Nasıl Düşürebilirim ?
-
bişey sorucamda , bu program ne işe yarıyo :D bilgisayarım ilginç bi hal aldı :D
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
System.DllNotFoundException: Unable to load DLL 'dwmapi.dll': Belirtilen modül bulunamadı. (Exception from HRESULT: 0x8007007E)
at BlackBox.modul.DwmIsCompositionEnabled(Boolean& IsIt)
at BlackBox.gövde..ctor()
Edit : 32 bit için olanı yokmu
-----------------------------sendedemi :F
la 32 bit.. sabahtan beri bende aynı hatayı aldım :| lanet olsun dedim sağlam sürüm paylaşayım.
-----------------------------
Bunun gibi başka program yokmu ?
-----------------------------everest var hocam dur up'lim :)
-
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bişey sorucamda , bu program ne işe yarıyo :D bilgisayarım ilginç bi hal aldı :D
-----------------------------ne gibi bir ilginç hal aldı hocam :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bişey sorucamda , bu program ne işe yarıyo :D bilgisayarım ilginç bi hal aldı :D
-----------------------------ne gibi bir ilginç hal aldı hocam :D
-----------------------------
çok değişti :D hiç eskisi gibi değil :D yarım et :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bişey sorucamda , bu program ne işe yarıyo :D bilgisayarım ilginç bi hal aldı :D
-----------------------------ne gibi bir ilginç hal aldı hocam :D
-----------------------------
çok değişti :D hiç eskisi gibi değil :D yarım et :D
-----------------------------teamwievier kur hocam bakalım şuna bi ne hal almış :F
-
everest ultimate edition katılımsız kurulum
http://hotfile.com/dl/32283151/dfcc2c5/EVERESTUltimateEdition5.30.2054.exe.html
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
bişey sorucamda , bu program ne işe yarıyo :D bilgisayarım ilginç bi hal aldı :D
-----------------------------ne gibi bir ilginç hal aldı hocam :D
-----------------------------
çok değişti :D hiç eskisi gibi değil :D yarım et :D
-----------------------------teamwievier kur hocam bakalım şuna bi ne hal almış :F
-----------------------------
http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.mindlandgraphics.com/big/Blackbox_SS.JPG&imgrefurl=http://www.mindlandgraphics.com/mix.html&usg=__c2BPPOQiIAq6XSUpB85HTE7XgE8=&h=960&w=1280&sz=186&hl=tr&start=0&zoom=1&tbnid=ITDt_lKJnAsDTM:&tbnh=141&tbnw=192&prev=/images%3Fq%3Dblackbox%26hl%3Dtr%26biw%3D1024%26bih%3D605%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=724&vpy=82&dur=2647&hovh=194&hovw=259&tx=153&ty=124&ei=77_hTNv9GsfLhAfdwMX4DA&oei=1b_hTLK5EIKxtAb3rKjdCw&esq=11&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:3,s:0
Şu resimdekinin daha ilginç bi halini aldı :D -
:D blaxbox'un içinde panel var hocam o'dur.. :D
ctrl alt del çek tanımadıklarını kapat :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
:D blaxbox'un içinde panel var hocam o'dur.. :D
ctrl alt del çek tanımadıklarını kapat :D
-----------------------------
del çalışmıyo :D yapamıyorumki hiç bişey :D -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
:D blaxbox'un içinde panel var hocam o'dur.. :D
ctrl alt del çek tanımadıklarını kapat :D
-----------------------------
del çalışmıyo :D yapamıyorumki hiç bişey :D
-----------------------------res salla mk :F
