folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul Bostancı"Da Teröristlerle Çatışma



İstanbul Bostancı"Da Teröristlerle Çatışma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    catısma  bitmiş arkadaslar  evden bır cesed  cıkmıs

    kontra bisiklet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    neden olcak bende eleştirdim adam tvden her bir boku sölüyo içerdeki teröriste tvden dinliyo adam diyorki içerde kaç kişi olduğunu bilemiyorlar:)

     

    teröriste içerde ooo iii diyo:)

     

    böle saçma şeler olurmu ya

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    yayın yasağı geldi neden ki ??
    -----------------------------
    rtük kararıymış o yüzden yayın yasagi getirilmiş  sanırım ciddi olaylar var ki yayın yapilmasına izin verilmedi..

     


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    yayın yasağı geldi neden ki ??
    -----------------------------

    bu saldırının amacı, teröristler tüm Türkiye'yi paniğe sevketmek ve yaptıkları saldırıyı tüm Türkiye'ye duyurmak. Teröristler bunu istiyor böylelikle amaçların ulaşmış oluyorlar.

    Yayın yasağı iyiki geldi böylelikle yaptıkları saldırı istedikleri ölçüde duyulamayacak ve artık böyle saldırı düzenlemek için 3 kere düşünecekler.


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    yayın yasağı geldi neden ki ??
    -----------------------------

    teröristler evden göremediği yerleri televizyondan canlı olarak görüyor ondandır.


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Sabah okula giderken gordum.. Yarali polisler falan vardi. Adamlar devrimci karargahtanmis..

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bitti mi ne oldu elektrik gidip geliyor burda mına kii 

    bi karı bağlantı şehit var felan dedi aslı astarı var mı ? 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    12 yaşında bi de çocuk öldü

    http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1087957&Date=27.04.2009&b=Olay%20yerindeki%20Milliyet%20muhabiri%20yasadiklarini%20anlatti&KategoriID=15


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    kabuCe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Devrimciler aq 1 mayısta böyle adamlar sahneye cıkıyor işte
    -----------------------------

    hocam yanlış anlamışın heralde adamlar 1 mayısta suikast içindeydi devrim protestosu içinde deil 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabuCe
    kabuCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    kabuCe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Devrimciler aq 1 mayısta böyle adamlar sahneye cıkıyor işte
    -----------------------------

    hocam yanlış anlamışın heralde adamlar 1 mayısta suikast içindeydi devrim protestosu içinde deil 


    -----------------------------

    Hurriyetten rivayetle telsiz diyaloğu:

     

    Örgüt mensupları polis ekipleri ve gazetecileri şöyle seslendi.

    “Müdür duyuyor musun sesimi" diye başlayan konuşmada terör örgütü üyeleri gazetecilere de seslendi :

    Teslim olmayan bir özel devrimci kuşağına layık olmaya çalışacağım.

    İsminin Orhan Yılmazkaya olduğunu söyleyen terörist “ Devrimci karargah savaşçısıyım.

    Yaşasın devrim ve sosyalizm. Yaşasın hakların kardeşliği. Yaşasın Türk ve Kürt halklarının mücadele birliği.

    Biz düşeceğiz fakat bizden sonra bu kavga mutlaka sürecek. Nasıl binlerce yıldan beri sürdüğü gibi. Thomas Mürchel'den, Şeyh Bedrettin'den, Mahir Çayanlardan, İbrahim Kaypakkaya'lardan ve Deniz Gezmiş'lerden beri sürdüğü gibi.

    Bu konuşmaların ardından telsiz konuşmaları sona eriyor. Polis ekipleri ise telsizle konuşan teröristlere cevap vermiyor.

     


    ...Orada Olmayan Adam...
Toplam Hit: 8991 Toplam Mesaj: 59