İstanbul Bostancı"Da Teröristlerle Çatışma
-
catısma bitmiş arkadaslar evden bır cesed cıkmıs
-
neden olcak bende eleştirdim adam tvden her bir boku sölüyo içerdeki teröriste tvden dinliyo adam diyorki içerde kaç kişi olduğunu bilemiyorlar:)
teröriste içerde ooo iii diyo:)
böle saçma şeler olurmu ya
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
yayın yasağı geldi neden ki ??
-----------------------------
rtük kararıymış o yüzden yayın yasagi getirilmiş sanırım ciddi olaylar var ki yayın yapilmasına izin verilmedi.. -
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
yayın yasağı geldi neden ki ??
-----------------------------bu saldırının amacı, teröristler tüm Türkiye'yi paniğe sevketmek ve yaptıkları saldırıyı tüm Türkiye'ye duyurmak. Teröristler bunu istiyor böylelikle amaçların ulaşmış oluyorlar.
Yayın yasağı iyiki geldi böylelikle yaptıkları saldırı istedikleri ölçüde duyulamayacak ve artık böyle saldırı düzenlemek için 3 kere düşünecekler.
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
yayın yasağı geldi neden ki ??
-----------------------------teröristler evden göremediği yerleri televizyondan canlı olarak görüyor ondandır.
-
Sabah okula giderken gordum.. Yarali polisler falan vardi. Adamlar devrimci karargahtanmis..
-
bitti mi ne oldu elektrik gidip geliyor burda mına kii
bi karı bağlantı şehit var felan dedi aslı astarı var mı ?
-
12 yaşında bi de çocuk öldü
http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1087957&Date=27.04.2009&b=Olay%20yerindeki%20Milliyet%20muhabiri%20yasadiklarini%20anlatti&KategoriID=15
-
kabuCe bunu yazdı:
-----------------------------
Devrimciler aq 1 mayısta böyle adamlar sahneye cıkıyor işte
-----------------------------hocam yanlış anlamışın heralde adamlar 1 mayısta suikast içindeydi devrim protestosu içinde deil
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------kabuCe bunu yazdı:
-----------------------------
Devrimciler aq 1 mayısta böyle adamlar sahneye cıkıyor işte
-----------------------------hocam yanlış anlamışın heralde adamlar 1 mayısta suikast içindeydi devrim protestosu içinde deil
-----------------------------Hurriyetten rivayetle telsiz diyaloğu:
Örgüt mensupları polis ekipleri ve gazetecileri şöyle seslendi.
“Müdür duyuyor musun sesimi" diye başlayan konuşmada terör örgütü üyeleri gazetecilere de seslendi :
Teslim olmayan bir özel devrimci kuşağına layık olmaya çalışacağım.
İsminin Orhan Yılmazkaya olduğunu söyleyen terörist “ Devrimci karargah savaşçısıyım.
Yaşasın devrim ve sosyalizm. Yaşasın hakların kardeşliği. Yaşasın Türk ve Kürt halklarının mücadele birliği.
Biz düşeceğiz fakat bizden sonra bu kavga mutlaka sürecek. Nasıl binlerce yıldan beri sürdüğü gibi. Thomas Mürchel'den, Şeyh Bedrettin'den, Mahir Çayanlardan, İbrahim Kaypakkaya'lardan ve Deniz Gezmiş'lerden beri sürdüğü gibi.
Bu konuşmaların ardından telsiz konuşmaları sona eriyor. Polis ekipleri ise telsizle konuşan teröristlere cevap vermiyor.
