İşte Samsung Galaxy S7
-
ozgunlu bunu yazdımkyb bunu yazdı
Yalnız telefonlarda arka cam tasarımı bir tek ben mi gereksiz buluyorum ? Elde tutulmuyor terden kayıyor, leş gibi parmak izi tutuyor bi yere düşürmede de anında gidiyor.

ne tür bi el onu tutmuş da o hale gelmiş acaba, çok fazla kayması kötü oluyor ama resimdeki kadar da bok olmuyor hocam :D
One Plus One aldım 2014 aralıktan beri de hunharca kullanıyorum, arka kapağı zımpara gibi sandstone ve 89° ye kadar hiç bir yüzeyden kaymıyor(du). OP3 beklediğim için kapağı değiştiresim yok şimdilik ama 10$a değiştirsem yine canavar gibi olur ki şimdi bile elden kolay kolay kaymıyor :)
-
Aynen mat yüzey iyidir. Sony son telefonlarında arka camı buzlu veya alüminyum yapmaya başladı mesala. Bence alüminyum arka kapak daha sağlam.
