folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kaç Tane Gercek Dostunuz Var ?



Kaç Tane Gercek Dostunuz Var ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaisTLiNTR
    RaisTLiNTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2010
    Erkek

    onu anlıyabilmekiçin dara düşmek gerek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    1 mustafa o simdi asker.:)

    2 ayhan ( ne kadar günde 3 ögün beni sinir krizine soksada degeri var malın)

    3 neonell yeri cok ayrı

    4 ölümne kankam birick sevgilim denis:D

    güvendigim tek insanlar baskada kmseye güvenmem konusmam sklemem etmem zor günümde daima yanımda oldular


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    ne dostu amk bu devirde allah belalarını versin hepsinin kaç bin tane arkadaşım var bitanesi doğru düzgün değildir,yalnız yaşamaya alıştım ben artık.he doğru düzgün insanlar varmı var ama görüşüp konuşamadığım tarzda sanal olanlar yani


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    dost yoktur ne dostu diyen arkadaşlar olaya biraz ön yargılı bakıyolar dost vardır her zaman her devirdede olucaktır. yalnız dost dediğinde insandır sen eşşeğini sağlam kazığa bağla, tedbiri al takdiri bırak allaha, insan kıskanabilir, kızabilir, yeni bi telefon aldıysan dostum dediğin adamında durumu yoksa gözüne gözüne sokma, sevgilini tanıştırma, her sırrını anlatma kendinede bişeyler kalsın. insan babasından kazık yiyor meyil verme dostuna. :)


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne dostu be neyden bahsediyorsun sen kendimden başka kimseye güvenmem dosta cepimde,


    ----------------------------

    Robinson hastayım senin mesajlarına ya :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Şu an tam takır kuru bakır hoca, memleketten en son 8 ay kadar önce 2 dostum vardı, memleket dışında bir ton dostum oldu, ama artık hiç biri yok, yeni dost bulma çalışmalarına başlamış bulunmaktayım, lakin final dönemi çok verimsiz.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    2 tane var liseden arkadaşız   biri kız diğeri erkek aslında bikaçtane vardıda üniversiteye gidince çoğu arayıp sormadı ama o iki dostum beni hiç bırakmadı

    sağolsunlar her gidişimizdede görüşüyoruz


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hiasa
    hiasa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2010
    Erkek

    Hayatta kendimden başkasına güvenmem babam olsa bile !


    Everything that has a beginning and has an end...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    Çizik, kendimi klonlayabilirsem bir gün yazarım buraya.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne dostu be neyden bahsediyorsun sen kendimden başka kimseye güvenmem dosta cepimde,


    -----------------------------

    İnsanları Sev ama Güvenme.. Dost Most hikaye paran varsa herkes dost


    Yol Güzeldir.
Toplam Hit: 17640 Toplam Mesaj: 119