Kaliteli Ev Bıçağı Ve Bileme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Al dediniz aldık :)

    Made in Germany miş.

    Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.

    Nereden aldın?

    Sürmene bıçağı nasıldır?

     

    Pikacu tarafından 01/Tem/25 00:26 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Al dediniz aldık :)

    Made in Germany miş.

    Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.

    Nereden aldın?

    Sürmene bıçağı nasıldır?

     

    Burdan aldım:

    https://app.hb.biz/9W4AxRgWJC6E

    5 senedir sürmene bıçağı kullandım bence çok büyük olayı yok. Surbisa mı neydi markası


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

    Bu bıçağın neresi ya, tepeden bakış açısı mı.

    Garanti ile iletişime geçin, çok garip böyle bir şey olması. Direk net ve sert yamulmuş, sehim de yapmamış.

    Bıçak ucuyla bir şey mi açmaya veya ayırmaya çalıştınız acaba. Senelerdir bizimkisi hala cetvel gibi

     

     

    Castaway tarafından 07/Eyl/25 16:15 tarihinde düzenlenmiştir

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    Castaway bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

    Bu bıçağın neresi ya, tepeden bakış açısı mı.

    Garanti ile iletişime geçin, çok garip böyle bir şey olması. Direk net ve sert yamulmuş, sehim de yapmamış.

    Bıçak ucuyla bir şey mi açmaya veya ayırmaya çalıştınız acaba. Senelerdir bizimkisi hala cetvel gibi

     

     

    Donmuş tavuk kesmeye çalışınca böyle oluyor tecrübeyle sabit.


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

     

    Hocam sen evli miydin? Birisi o bicakla kavanoz acmaya calismis sanki :/


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı
    Pikacu bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Al dediniz aldık :)

    Made in Germany miş.

    Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.

    Nereden aldın?

    Sürmene bıçağı nasıldır?

     

    Burdan aldım:

    https://app.hb.biz/9W4AxRgWJC6E

    5 senedir sürmene bıçağı kullandım bence çok büyük olayı yok. Surbisa mı neydi markası

    Dövmesine denk gelmediğin sürece sürmene bıçağı diye klasik fabrikasyon bıçak alırsın onu bulmak mesele biz burda pazarda bile denk gelebiliriz çok ucuza yıllardır kullanırız mis gibi bıçak..


    Kendine İyi Bak ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    NmC bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

     

    Hocam sen evli miydin? Birisi o bicakla kavanoz acmaya calismis sanki :/

    oğlum bile var :)

    Muhtemelen kv kavanoz açtı bununla... diğer bıçaklarla açıyordu sorun olmuyordu ama


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Abi kaşıkla açılan kapağı neden bıçakla açıyorsunuz umarım oğlan yapmamıştır


    Yav he he
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    oğlum bile var :)

    Muhtemelen kv kavanoz açtı bununla... diğer bıçaklarla açıyordu sorun olmuyordu ama

    Allah bagislasin :)
    Bi boslukta kayinvalideyi bi sorgula bakalim :D

    Annem misafir cocuklari gelecegi zaman bizim pahali oyuncaklari ortadan kaldirirdi, sana da benzer bi yontem lazim :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
Toplam Hit: 2835 Toplam Mesaj: 50
bıçak