Kaliteli Ev Bıçağı Ve Bileme
-
zeybekustasi bunu yazdı
Al dediniz aldık :)
Made in Germany miş.

Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.
Nereden aldın?
Sürmene bıçağı nasıldır?
Pikacu tarafından 01/Tem/25 00:26 tarihinde düzenlenmiştir -
Pikacu bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
Al dediniz aldık :)
Made in Germany miş.

Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.
Nereden aldın?
Sürmene bıçağı nasıldır?
Burdan aldım:
https://app.hb.biz/9W4AxRgWJC6E
5 senedir sürmene bıçağı kullandım bence çok büyük olayı yok. Surbisa mı neydi markası
-
Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

-
zeybekustasi bunu yazdı
Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.
Bu bıçağın neresi ya, tepeden bakış açısı mı.
Garanti ile iletişime geçin, çok garip böyle bir şey olması. Direk net ve sert yamulmuş, sehim de yapmamış.
Bıçak ucuyla bir şey mi açmaya veya ayırmaya çalıştınız acaba. Senelerdir bizimkisi hala cetvel gibi
Castaway tarafından 07/Eyl/25 16:15 tarihinde düzenlenmiştir -
Castaway bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.
Bu bıçağın neresi ya, tepeden bakış açısı mı.
Garanti ile iletişime geçin, çok garip böyle bir şey olması. Direk net ve sert yamulmuş, sehim de yapmamış.
Bıçak ucuyla bir şey mi açmaya veya ayırmaya çalıştınız acaba. Senelerdir bizimkisi hala cetvel gibi
Donmuş tavuk kesmeye çalışınca böyle oluyor tecrübeyle sabit.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

Hocam sen evli miydin? Birisi o bicakla kavanoz acmaya calismis sanki :/
-
zeybekustasi bunu yazdıPikacu bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
Al dediniz aldık :)
Made in Germany miş.

Hayırlı olsun. Kendini kesmeden kullanırsın inşallah.
Nereden aldın?
Sürmene bıçağı nasıldır?
Burdan aldım:
https://app.hb.biz/9W4AxRgWJC6E
5 senedir sürmene bıçağı kullandım bence çok büyük olayı yok. Surbisa mı neydi markası
Dövmesine denk gelmediğin sürece sürmene bıçağı diye klasik fabrikasyon bıçak alırsın onu bulmak mesele biz burda pazarda bile denk gelebiliriz çok ucuza yıllardır kullanırız mis gibi bıçak..
-
NmC bunu yazdızeybekustasi bunu yazdı
Bizim bıçak nanay... Açıkcası jilet gibi kesiyor diyemem artık. Baktım ucu yamulmuş neden oldu bilmşyorum ama 10K verdiğim bıçakta bunu görmek üzdü.

Hocam sen evli miydin? Birisi o bicakla kavanoz acmaya calismis sanki :/
oğlum bile var :)
Muhtemelen kv kavanoz açtı bununla... diğer bıçaklarla açıyordu sorun olmuyordu ama
-
Abi kaşıkla açılan kapağı neden bıçakla açıyorsunuz umarım oğlan yapmamıştır
-
zeybekustasi bunu yazdı
oğlum bile var :)
Muhtemelen kv kavanoz açtı bununla... diğer bıçaklarla açıyordu sorun olmuyordu ama
Allah bagislasin :)
Bi boslukta kayinvalideyi bi sorgula bakalim :DAnnem misafir cocuklari gelecegi zaman bizim pahali oyuncaklari ortadan kaldirirdi, sana da benzer bi yontem lazim :D
