Kefen Parası Yalanı
-
il başkanının gururla yeni parayla 9000 lira demeside bu işin fıtratında var sanırım. Bir kitle nasil daha fazla mide bulandırıcı olur lan? Sorsan , söyledikleri yalanları bile islam için söylüyoruz derler...
-
yav ben insanları anlamıyorum.
arkadaş bana niye kimse para vermiyor. parası olan niye para üstüne para kazanıyor.
şimdi o 500 lira bana gelse yazar kasanın borcu ile profilo bayisindeki kasa beyin değiştirme ücretini ödemiştim.
üstüne motora benzin atıp kızı denize götürmüştüm. benimde yüzüm biraz gülerdi.
mk bende bir takke taksam hacı hoca ayağına yatsam. cin çıkarsam şeytan soksam büyü yapsam para kazanırmıyım sıcağından.?
bende gireyim bu işlere neyim eksik ki benim.
donum kıçıma yapıştı gözlerim 2.5 numara oldu gece gündüz mağara adamı gibi göt kadar dükkanda tamir yapmaktan.
lehimin dumanı hayatımı zikti. hergün gözüme kaçıyor pasta dumanı küfür ede ede söküyorum parçaları.
arkadaş ticarette sigortalı işte para yok bence.
girceksin siyasete dine hacılığa hocalığa . paranın mına koyacak çıkacaksın işin içinden.
evini arabanı alıp hayatına bakacaksın. izlandalı kızların parfum kokuları içinde deri koltukta viskini yudumlarken fezbukta selfie yapacaksın mına koyacaksın hayatın skip atacaksın şarampolden aşağı yuvarlayacaksın sigortalı işi de ticaretide.
-
şimdi ben nasıl insanlar var 103 yaşındaki teyzenin kefen parasını alıyorlar mı demeliyim
yoksa sizin ben medya gibi ..... mi demeliyim
bu işler iyice flash tv yalçın abinin programına dönüyor ... -
ateşe dayanıklı kefen var bunlar için
-
mstfcn bunu yazdıMustafa bunu yazdı
Yalnız kefen parası olayı eskide kaldı.Cenazeyi belediye ücretsiz kaldırıyor, ücretsiz mezar yeri buluyor.Hocadan tutunda, cenaze evinde dağıtılan yemeğe ve içeceğe kadar herşey evinize belediye tarafından ücretsiz getiriliyor.Hatta belediyeye istekte bulunursanız mezarlığa gitmek için özel minibüs bile veriyor.
hocam öle bi yazmıssın ki insanın ölesi geliyor :)
Tanıdığım iyi bir kiralık katil var.Temiz çalışır.Özel mesajla telefon numarasını atayım istersen ?
-
yeşil kartı vardır
2 aylık yaşlı maaşı alıyordur
normal
o para milletin verdiği vergiler aslında
keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazen -
Keşke o paralar böyle insanlara gitse;
BKZ : http://www.milliyet.com.tr/-mutlulugun-fotografi-ndaki-hatice-gundem-1906993/
-
DaveReed bunu yazdı
yeşil kartı vardır
2 aylık yaşlı maaşı alıyordur
normal
o para milletin verdiği vergiler aslında
keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazendoğru düzgün oku haberi videoyu izle.
-
Kadını tutup getirmişler niye geldiğini bile bilmiyor
-
SUPERBICO bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
yeşil kartı vardır
2 aylık yaşlı maaşı alıyordur
normal
o para milletin verdiği vergiler aslında
keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazendoğru düzgün oku haberi videoyu izle.
valla cehenneme kadar yolları var böylelerinin ben hiç acımam
adım gibide eminim ya yeşilkartlıdır yaşlı maaşı alıyordur alayı böyle bunların
bana maval okumasın kimse ben işin içindeyim
ilçe teşkilatında her gün millet anasına babasına yaşlı engelli maaşı bağlattırıyor
devletin malı deniz yemeyen keriz hesaaabı...
