Kefen Parası Yalanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    il başkanının gururla yeni parayla 9000 lira demeside bu işin fıtratında var sanırım. Bir kitle nasil daha fazla mide bulandırıcı olur lan? Sorsan , söyledikleri yalanları bile islam için söylüyoruz derler...


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    yav ben insanları anlamıyorum.

    arkadaş bana niye kimse para vermiyor. parası olan niye para üstüne para kazanıyor.

    şimdi o 500 lira bana gelse yazar kasanın borcu ile profilo bayisindeki kasa beyin değiştirme ücretini ödemiştim.

    üstüne motora benzin atıp kızı denize götürmüştüm. benimde yüzüm biraz gülerdi.

    mk bende bir takke taksam hacı hoca ayağına yatsam. cin çıkarsam şeytan soksam büyü yapsam para kazanırmıyım sıcağından.?

    bende gireyim bu işlere neyim eksik ki benim.

    donum kıçıma yapıştı gözlerim 2.5 numara oldu gece gündüz mağara adamı gibi göt kadar dükkanda tamir yapmaktan.

    lehimin dumanı hayatımı zikti. hergün gözüme kaçıyor pasta dumanı küfür ede ede söküyorum parçaları.

    arkadaş ticarette sigortalı işte para yok bence.

    girceksin siyasete dine hacılığa hocalığa . paranın mına koyacak çıkacaksın işin içinden.

    evini arabanı alıp hayatına bakacaksın. izlandalı kızların parfum kokuları içinde deri koltukta viskini yudumlarken fezbukta selfie yapacaksın mına koyacaksın hayatın skip atacaksın şarampolden aşağı yuvarlayacaksın sigortalı işi de ticaretide.

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    şimdi ben nasıl insanlar var 103 yaşındaki teyzenin kefen parasını alıyorlar mı demeliyim 
    yoksa sizin ben medya gibi ..... mi demeliyim 
    bu işler iyice flash tv yalçın abinin programına dönüyor ... 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ateşe dayanıklı kefen var bunlar için


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    mstfcn bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Yalnız kefen parası olayı eskide kaldı.Cenazeyi belediye ücretsiz kaldırıyor, ücretsiz mezar yeri buluyor.Hocadan tutunda, cenaze evinde dağıtılan yemeğe ve içeceğe kadar herşey evinize belediye tarafından ücretsiz getiriliyor.Hatta belediyeye istekte bulunursanız mezarlığa gitmek için özel minibüs bile veriyor.

    hocam öle bi yazmıssın ki insanın ölesi geliyor :)

     

    Tanıdığım iyi bir kiralık katil var.Temiz çalışır.Özel mesajla telefon numarasını atayım istersen ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yeşil kartı vardır

    2 aylık yaşlı maaşı alıyordur

    normal

    o para milletin verdiği vergiler aslında

    keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazen

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Keşke o paralar böyle insanlara gitse;

    BKZ : http://www.milliyet.com.tr/-mutlulugun-fotografi-ndaki-hatice-gundem-1906993/


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    yeşil kartı vardır

    2 aylık yaşlı maaşı alıyordur

    normal

    o para milletin verdiği vergiler aslında

    keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazen

    doğru düzgün oku haberi videoyu izle.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Kadını tutup getirmişler niye geldiğini bile bilmiyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    yeşil kartı vardır

    2 aylık yaşlı maaşı alıyordur

    normal

    o para milletin verdiği vergiler aslında

    keşke hiç türkiye diye birşey olmasaymış diyor insan bazen

    doğru düzgün oku haberi videoyu izle.

    valla cehenneme kadar yolları var böylelerinin ben hiç acımam

    adım gibide eminim ya yeşilkartlıdır yaşlı maaşı alıyordur alayı böyle bunların

    bana maval okumasın kimse ben işin içindeyim

    ilçe teşkilatında her gün millet anasına babasına yaşlı engelli maaşı bağlattırıyor

    devletin malı deniz yemeyen keriz hesaaabı...

Toplam Hit: 7354 Toplam Mesaj: 58