Kefen Parası Yalanı
-
SerYolcu bunu yazdı
Hey SUPERBICO, zoruna mı gitti...
Sen de git, kendi desteklediğin adaya para yardımı yap.
al iste, bu ülkeden uzun vadede bi sikim olmayacagının onlarca örneginden birisi.
haberi okuma yok, muhakeme yetenegi yok, bunlar yerine tek dogrultuda "akp ne yaptıysa dogrudur" zihniyeti var.
tipik akp secmeni.
-
bi ara bi haber okuduydum. sırrı sakıkın abisi mi kardeşi mi ne 10 bin lira bağış yapmış erdoğana doğru mu acaba.
konuya dönersek artık bkunu çıkardılar iki taraf da. her ne kadar sevmesem sövesim gelse de bence kampanyayı en iyi yürüten insan gibi devam eden demirtaş mk.
bdpli olmasa basardım ona oyu.
ama en çok güldüğüm de ekmelin sloganı. ekmek için ekmelettin ney lannnn asdfghjklş
-
kazasker1 bunu yazdı
Kefen parasını skiym. O kadına o parayı verip reklam yaptırmadılarsa o para kıçıma girsin...
Videodada soruyo eleman;
-Buraya niye geldin teyze?
-Hıı?
-Başbakanımıza yardım için mi geldin?
-Bilmeyon hiç...
*
Türkiye'ye hoşgeldiniz...
-
SerYolcu bunu yazdı
Hey SUPERBICO, zoruna mı gitti...
Sen de git, kendi desteklediğin adaya para yardımı yap.
g*tüyle post atabilen müritler de varmış.
-
bokunu cikardilar harbi ak tum ulkecek mala bagladik gidioruz
bayram icin babam ziyarete geldi disardaydim beni aradi gelirken ekmek al dedi ekmek icin ekmeleddini arican beni deil die bi laf ettim serefsizim kendimden utandim o gunden beri tv acmiyorum
-
mk koyim, yarin mukaddes Bayram Bayram günü coluguna cocuguna 1 er lira Bayram harcligi veremeyen hatta olupta 1 lirasina kiyip vermeyen Türkiyenin cahil insanlari basit bir secim kampanyasina nasil olurda olan parasini bagisliyor.. yazik yemin ediyorum..
-
Bu lafı 10 sene önce birisi bana söyleseydi ağız burun girerdim.
Ama şimdi ben söylüyorum.
Bu milletten hiç bir sik olmaz arkadaş.
Dünyanın çok yerini gezdim, bu kadar gerizekalı bir millete tanık olmadım.
Adamlar halen bağış yapıldığını kıskandığımızı sanıyor.
