Kefen Parası Yalanı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    SerYolcu bunu yazdı

    Hey SUPERBICO, zoruna mı gitti...

    Sen de git, kendi desteklediğin adaya para yardımı yap.

    al iste, bu ülkeden uzun vadede bi sikim olmayacagının onlarca örneginden birisi.

    haberi okuma yok, muhakeme yetenegi yok, bunlar yerine tek dogrultuda "akp ne yaptıysa dogrudur" zihniyeti var.

    tipik akp secmeni.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bi ara bi haber okuduydum. sırrı sakıkın abisi mi kardeşi mi ne 10 bin lira bağış yapmış erdoğana doğru mu acaba.

    konuya dönersek artık bkunu çıkardılar iki taraf da. her ne kadar sevmesem sövesim gelse de bence kampanyayı en iyi yürüten insan gibi devam eden demirtaş mk.

    bdpli olmasa basardım ona oyu.

    ama en çok güldüğüm de ekmelin sloganı. ekmek için ekmelettin ney lannnn asdfghjklş

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Kefen parasını skiym. O kadına o parayı verip reklam yaptırmadılarsa o para kıçıma girsin...

    Videodada soruyo eleman;

    -Buraya niye geldin teyze?

    -Hıı?

    -Başbakanımıza yardım için mi geldin?

    -Bilmeyon hiç...

    *

    Türkiye'ye hoşgeldiniz...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    SerYolcu bunu yazdı

    Hey SUPERBICO, zoruna mı gitti...

    Sen de git, kendi desteklediğin adaya para yardımı yap.

    g*tüyle post atabilen müritler de varmış.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    bokunu cikardilar harbi ak tum ulkecek mala bagladik gidioruz

     

     bayram icin babam ziyarete geldi disardaydim beni aradi gelirken ekmek al dedi ekmek icin ekmeleddini arican beni deil die bi laf ettim serefsizim kendimden utandim o gunden beri tv acmiyorum 


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    mk koyim, yarin mukaddes Bayram Bayram günü coluguna cocuguna 1 er lira Bayram harcligi veremeyen hatta olupta 1 lirasina kiyip vermeyen Türkiyenin cahil insanlari basit bir secim kampanyasina nasil olurda olan parasini bagisliyor.. yazik yemin ediyorum..


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Bu lafı 10 sene önce birisi bana söyleseydi ağız burun girerdim.

    Ama şimdi ben söylüyorum.

    Bu milletten hiç bir sik olmaz arkadaş.

    Dünyanın çok yerini gezdim, bu kadar gerizekalı bir millete tanık olmadım.

    Adamlar halen bağış yapıldığını kıskandığımızı sanıyor.

Toplam Hit: 7352 Toplam Mesaj: 58