Kılıçdaroğlu Başbakan'a Ananı ... Dedi
-
oha :D
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam nerden biliyorsun küfür edeceğini de tayyipdende ana avratlı bir cevap gelir diyorsun. Adam haklı muhalefetliğinidemi yapmasın yani...
-----------------------------
" Ananı ... " sadece parantez içindekini yazıcaktım ( sırf tepkini görmek için ) ama sonra vazgeçtim ,
belli işte daha ne diyeceği illa hepsinin ağzından çıkmasımı lazım . -
ananı sikerim deseymiş bari
-
az bile yapmis
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------XCoder bunu yazdı:
-----------------------------
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam nerden biliyorsun küfür edeceğini de tayyipdende ana avratlı bir cevap gelir diyorsun. Adam haklı muhalefetliğinidemi yapmasın yani...
-----------------------------
ben küfür edecek demedim, normal vatandaşa bile ananı al git diyen tayyip, buna çok daha fazla cevap verir demek istedim.
-----------------------------
Hocam ana avratlı bir cevap verir demişsin. Bu ne demek küfür edecek demek değilmi ?
-----------------------------
vatandaşa ananı al git demesi bence küfürdür, buna paralel olarak küfür edeceğini tahmin ettim.. ki eder de. -
Bildiğin ananı bellerim diyecekmiş işte..
-
"ananı da al git" deseymiş keşke. şimdi koyunlar buna devam getirmedi "zükerim" felan diyecekti bla blaa.
-
Ana… Ana… gerisini söylemeyeyim... Banlarlar şimdi :):)
-
Alt tarafı Başbakan'a gönderme yapmış bence haber niteliği bile yok :|
<Bkz: R.T.E. " Ananıda al git . LAN ! " >
-
kılıçdaroğlu da liseli çıktı.
