Kilo Vermek Konusunda Yardım ?
-
Potansiyel_Virus bunu yazdı
kitap satisi yapilmiyor ordan orasi sadece menuler ve diyeti yapanlarin daha cok birbirine soru-cevap seklindeki destek grubu.kitapevlerinden alabilirsin kitabi
not: kabizlik sadece suyu azalttigin zaman oluyor :)
Bacı o kadar fazla su içmeme rağmen yinede engel olamadım kabızlığa. Sırf o yüzden bıraktım diyeti. goji berry meyvesi ve eucarbon bile denedim.
kitap burada 13 tl
http://www.hepsiburada.com/liste/dukan-diyeti/productDetails.aspx?productId=kpegasus63738&categoryId=213087&SKU=KPEGASUS63738
sanane tarafından 10/Eyl/12 10:51 tarihinde düzenlenmiştir -
kardeş resmin varmı... birde benim yaptıgım olayı anlatayım sana fazla kilo için normal yediğinin yarısını ye öğlen kraker çay akşamda yediğinin yarısını ye ilk önce mideyi küçültmen gerekiyor. 3-4 gün zorlanırsın sonra alışırsın tabi kilo vermek için hırs varsa.. herşeysen ye ama az ye . ben bu şekilde 5 ayda 76 dan 67 kiloya geldim..
-
1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdı
: |
Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)
ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )
Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.
Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.
Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.
Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1 muz 1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.
Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )
Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.
Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek
-
Mantık olarak basittir, bir insan günde 2000 kalori alıp bir sene sonra 20 kilo aldı ise ( misal veriyorum )
Günde 1000 kalori almaya başladığında zaten otomatik olarak kilo vermeye başlıyor.
Ben zamanında diyetisyenlere vs gittim benim yaptığım diyet değil onu söyleyeyim önce, bir analiz sonucu gözlemlediğim bir olay.
Beni yemek yerken görenler açlıktan öleceksin ya ye az diyorlar, halbuki artık tıka basa doymuş oluyorum, eskiden nasıl 1 çiftli ekmekle doyuyorsam şimdide 1 muz 1 şeftali ile doyuyorum işte bu olayı yaptığım için.
Mide elastikimsi bir şey ne kadar yersen o kadar genişler ne kadar genişlerse o kadar senden yemek ister çünkü doymaz az bir şeyle genişlediği için.
Sende bunu farkına varacaksın, az besin ama değerli besinle enerjini alıp mideyi küçülteceksin bu sefer ufacık şeyden doyacaksın hoppala. -
narkozMRT bunu yazdı
kardeş resmin varmı... birde benim yaptıgım olayı anlatayım sana fazla kilo için normal yediğinin yarısını ye öğlen kraker çay akşamda yediğinin yarısını ye ilk önce mideyi küçültmen gerekiyor. 3-4 gün zorlanırsın sonra alışırsın tabi kilo vermek için hırs varsa.. herşeysen ye ama az ye . ben bu şekilde 5 ayda 76 dan 67 kiloya geldim..
hocam da söle birşey var Okul da olacam öğleri akşamlarıda dersin başındayım toplsanız 2-3 saat aram olacak günde sınav var önümüzde.
-
1-618-GR bunu yazdı
Mantık olarak basittir, bir insan günde 2000 kalori alıp bir sene sonra 20 kilo aldı ise ( misal veriyorum )
Günde 1000 kalori almaya başladığında zaten otomatik olarak kilo vermeye başlıyor.
Ben zamanında diyetisyenlere vs gittim benim yaptığım diyet değil onu söyleyeyim önce, bir analiz sonucu gözlemlediğim bir olay.
Beni yemek yerken görenler açlıktan öleceksin ya ye az diyorlar, halbuki artık tıka basa doymuş oluyorum, eskiden nasıl 1 çiftli ekmekle doyuyorsam şimdide 1 muz 1 şeftali ile doyuyorum işte bu olayı yaptığım için.
Mide elastikimsi bir şey ne kadar yersen o kadar genişler ne kadar genişlerse o kadar senden yemek ister çünkü doymaz az bir şeyle genişlediği için.
Sende bunu farkına varacaksın, az besin ama değerli besinle enerjini alıp mideyi küçülteceksin bu sefer ufacık şeyden doyacaksın hoppala.anladım hocam . haklısınız mide genişlemesi konusunda . işte tek sıkıntı okul olduğu için öğleri 3 te geliyom . hocam bide su var ben spor salonuna gittidiğimde 3 günde 2 kilo verdim yani çoğu kilo olduğundan cabuk verebiliyorum bunun farkındayım . peki mısır hocam ? bu aralarda onu yiyorum bolca
-
Elixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdı
: |
Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)
ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )
Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.
Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.
Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.
Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1 muz 1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.
Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )
Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.
Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek
Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.
Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.
Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.
Gazoz ( şekerli içecek ve asit )
Cola ( şekerli içecek ve asit )
Fanta ( şekerli içecek ve asit )
Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )
Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )
Meyve suları ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )
Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.
Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.
Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman. -
Elixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdı
Mantık olarak basittir, bir insan günde 2000 kalori alıp bir sene sonra 20 kilo aldı ise ( misal veriyorum )
Günde 1000 kalori almaya başladığında zaten otomatik olarak kilo vermeye başlıyor.
Ben zamanında diyetisyenlere vs gittim benim yaptığım diyet değil onu söyleyeyim önce, bir analiz sonucu gözlemlediğim bir olay.
Beni yemek yerken görenler açlıktan öleceksin ya ye az diyorlar, halbuki artık tıka basa doymuş oluyorum, eskiden nasıl 1 çiftli ekmekle doyuyorsam şimdide 1 muz 1 şeftali ile doyuyorum işte bu olayı yaptığım için.
Mide elastikimsi bir şey ne kadar yersen o kadar genişler ne kadar genişlerse o kadar senden yemek ister çünkü doymaz az bir şeyle genişlediği için.
Sende bunu farkına varacaksın, az besin ama değerli besinle enerjini alıp mideyi küçülteceksin bu sefer ufacık şeyden doyacaksın hoppala.anladım hocam . haklısınız mide genişlemesi konusunda . işte tek sıkıntı okul olduğu için öğleri 3 te geliyom . hocam bide su var ben spor salonuna gittidiğimde 3 günde 2 kilo verdim yani çoğu kilo olduğundan cabuk verebiliyorum bunun farkındayım . peki mısır hocam ? bu aralarda onu yiyorum bolca
3'te gel, 4,5 gibi ye yemeği, öğle dediğim 12 falan değil, sabah kahvaltısını yap öğleyi 4-5 gibi ye ben öyle yapıyorum.
Mısır yeme tuz atıcan ona yine aynı çorabın grisi olacak.
Dediklerim dışında 1 şey yememen lazım, hatta light yiyecek bile yeme dediklerim dışında onlar yeterli çünki sana. -
1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdı
: |
Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)
ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )
Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.
Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.
Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.
Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1 muz 1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.
Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )
Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.
Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek
Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.
Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.
Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.
Gazoz ( şekerli içecek ve asit )
Cola ( şekerli içecek ve asit )
Fanta ( şekerli içecek ve asit )
Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )
Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )
Meyve suları ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )
Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.
Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.
Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman.deniyecem hocam . sabah kahvaltısı yapalım gelirim eve saat 3 o zaman da ne akşam yemeği yiyip sonrasınında hiçbirşey yemem anladım . yok hocam kola felan filan ayda yılda bir içiyorum . limonlu maden suyu içiyorum işte . çikilota felan bırakbilirim sorun değil onlar. bide elma çayı denen birşey var onu içersem içelim hoca bağırsakları çok çok çalıştırılıyor yha
-
Elixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdıElixiron bunu yazdı1-618-GR bunu yazdı
: |
Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)
ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )
Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.
Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.
Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.
Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1 muz 1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.
Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )
Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.
Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek
Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.
Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.
Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.
Gazoz ( şekerli içecek ve asit )
Cola ( şekerli içecek ve asit )
Fanta ( şekerli içecek ve asit )
Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )
Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )
Meyve suları ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )
Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.
Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.
Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman.deniyecem hocam . sabah kahvaltısı yapalım gelirim eve saat 3 o zaman da ne akşam yemeği yiyip sonrasınında hiçbirşey yemem anladım . yok hocam kola felan filan ayda yılda bir içiyorum . limonlu maden suyu içiyorum işte . çikilota felan bırakbilirim sorun değil onlar. bide elma çayı denen birşey var onu içersem içelim hoca bağırsakları çok çok çalıştırılıyor yha
Ben hepsini denedim, boş ver onları girmene gerek yok, dediğim gibi yaparsan kabız falanda olmazsın, öbür türlü sürekli diyet işine girersen kabızlık çekersin.
elma çayını falan bırak, açili çayına kadar hepsini denedim tırt 1 cacık yok diyeti bozduktan sonra.
Sen tamamen dediklerime odaklan, başka tüy kıl hiç bir şey katma en yararlı şeyi bile katma.
