folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kilo Vermek Konusunda Yardım ?



Kilo Vermek Konusunda Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı

    : |

    Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.

    az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)


    ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )

    Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.

    Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.

    Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.

    Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1  muz  1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.

    Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )

    Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.

    Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.

    okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek 

    Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.

    Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.

    Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.

    Gazoz ( şekerli içecek ve asit )

    Cola ( şekerli içecek ve asit )

    Fanta ( şekerli içecek ve asit )

    Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )

    Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )

    Meyve suları  ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )

    Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.

    Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.

    Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman.

    deniyecem hocam . sabah kahvaltısı yapalım gelirim eve saat 3 o zaman da ne akşam yemeği yiyip sonrasınında hiçbirşey yemem anladım . yok hocam kola felan filan ayda yılda bir içiyorum . limonlu maden suyu içiyorum işte . çikilota felan bırakbilirim sorun değil onlar. bide elma çayı denen birşey var onu içersem içelim hoca bağırsakları çok çok çalıştırılıyor yha 

    Ben hepsini denedim, boş ver onları girmene gerek yok, dediğim gibi yaparsan kabız falanda olmazsın, öbür türlü sürekli diyet işine girersen kabızlık çekersin.

    elma çayını falan bırak, açili çayına kadar hepsini denedim tırt 1 cacık yok diyeti bozduktan sonra.

    Sen tamamen dediklerime odaklan, başka tüy kıl hiç bir şey katma en yararlı şeyi bile katma.

    anladım hocam yarın deniyecem biraz zor olacak ama bol bol su içerim. işte bu dönemde kafamın çalışması gerek çünkü sınava gireceğim için hergün ders çalısıyomda bu diyet etkilemez inş


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı

    : |

    Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.

    az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)


    ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )

    Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.

    Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.

    Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.

    Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1  muz  1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.

    Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )

    Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.

    Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.

    okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek 

    Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.

    Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.

    Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.

    Gazoz ( şekerli içecek ve asit )

    Cola ( şekerli içecek ve asit )

    Fanta ( şekerli içecek ve asit )

    Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )

    Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )

    Meyve suları  ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )

    Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.

    Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.

    Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman.

    deniyecem hocam . sabah kahvaltısı yapalım gelirim eve saat 3 o zaman da ne akşam yemeği yiyip sonrasınında hiçbirşey yemem anladım . yok hocam kola felan filan ayda yılda bir içiyorum . limonlu maden suyu içiyorum işte . çikilota felan bırakbilirim sorun değil onlar. bide elma çayı denen birşey var onu içersem içelim hoca bağırsakları çok çok çalıştırılıyor yha 

    Ben hepsini denedim, boş ver onları girmene gerek yok, dediğim gibi yaparsan kabız falanda olmazsın, öbür türlü sürekli diyet işine girersen kabızlık çekersin.

    elma çayını falan bırak, açili çayına kadar hepsini denedim tırt 1 cacık yok diyeti bozduktan sonra.

    Sen tamamen dediklerime odaklan, başka tüy kıl hiç bir şey katma en yararlı şeyi bile katma.

    anladım hocam yarın deniyecem biraz zor olacak ama bol bol su içerim. işte bu dönemde kafamın çalışması gerek çünkü sınava gireceğim için hergün ders çalısıyomda bu diyet etkilemez inş

    Pat diye verdiğim şeylere gireyim deme he ilk 3 hafta unutma, 1 gün normal bir gün diyet sonra diyet günlerini oto yükselteceksindir, o zaman dümeni eline almış olursun, sakın pat diye gireyim deme.

    Yarın deneme, yarın biraz az ye normalden, sonra dene sonra yine biraz normal ye sonra yine diyet vs böyle git.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı

    : |

    Benim dediklerimi yapabilirsen vereyim taktiği.

    az önce 170 kilo birini gördüm televizyonda korktum . zaten bu ayakta bu kilo ile adam olmaz . yürülüş bile yapamıyorum yha. sen söle hocam ben uymaya çalısırım . zaten ekmek çok çok az yemeye başladım :)


    ilk 2-3 hafta, bir gün normal ye bir gün diyet yap, normal yediğin gün pişman olacaksın eğer olursan tabi devamı gelir sonra bir gün normal ye 2 gün diyet 1 gün normal 4 gün diyet derken, bunu kendin isteyeceksin ilk 3 haftan böyle geçsin ( ya buda nedir deme bu değişik bir strateji, uygula gör )

    Ben 132 kilodan 90 kilolara düştüm 3,5 4 ayda.

    Sabah haşlanmış yumurta ( olur veyahut olmaz ) domates kabukları alınmış, salatalık yine aynı, 2-3 zeytin, kızarmış kepek ekmeği bir dilim uno'nun jumbo boy olabilir.

    Öğlenleri ızgara çeşidi et türleri, yada meyve yiyeceksin, çörek otlu grissini ile beraber yada ona kezâ bir şey.

    Mesela bir kaç günlük kahvaltım üste yazdığım gibiydi öğlenleri, dün 700 gram üzüm çörek otlu grissini yedim, 4-5 gibi, ondan önceki öğlen, 1  muz  1 şeftali yedim, ondan önceki öğlen, erik yemişimdir.

    Sen şimdi kilolu olduğun için, vücut , yağdan yakmaya başlayacak alamadığı enerjiyi, bu sefer idrarında koyulaşma olacak altuni bir renge dönecek o zaman anlayacaksın gidiyor yavaş yavaş ( altuni, altına yakın renk yani normal idrardan daha koyu )

    Sabahlarıda muhakkak az 30-40 dk spor yap fazla değil, bisiklete binme neden dersen o çok zaman alır, hemen git bir tane ip al, 100x 2 yap yani 100 kere atla 3-5 dk dinlen 1 yüz daha atla. mekik kesinlikle çek ama az çek göbekli olduğun için pek faydasını göremezsin ama yinede az yakar.

    Bu talimatlara uy 3 ay sonra fit bir vücutsun, saat 18:00'dan sonra kesinlikle yemiyorsun, extra ilaç vitamin vs bunlarda yok.

    okuduğum yemek işini sabah yapabilirim. öğle okulda olurum yemek 3 te gelir meyve felan birşey atıştılıım saat 6 gibide akşam yemeğini yerim . hocam ayak sakat ip atlamam çok çok zor zaten zıplarken burktum . hocam bide sunu soralım mısır yesem nasıl olur öğle 3-4 gibi gelince böle tane mısır ısıtıp biraz tuz birazda karabiberle yesem akşam yemeğinde birşey yemem çünkü o zaman . sabah sporu için erken kalkmak gerek 

    Hocam ne akşamı ne yemeği, sabah kahvaltı yaptın, öğlen yedin daha ondan sonra meyve bile yok.

    Mesela öğlen 4'te yedin bitti gün kapandı, yarın sabaha kadar döneceksin başa.

    Abi zayıflamanın yegâne kuralı şunlar bak sana söylim.

    Gazoz ( şekerli içecek ve asit )

    Cola ( şekerli içecek ve asit )

    Fanta ( şekerli içecek ve asit )

    Meyveli sodalar ( şekerli içecek ve asit )

    Çikolatalar ( şekerli & glikoz şuruplu vs besinler kalorisi yüksek )

    Meyve suları  ( glikoz şurubu içeren besinler, besin değeri olmayan kiloya yönelik zararlı şeyler )

    Tatlı, bisküvi, kuru pasta, turta, ekmek, un işleri, yağlı besinler, tuzlu besinler, şekerli besinler, sürekli çay nescafe vs bunların hepsini bırakmalısın kilo vermek için yoksa boşuna o kadar çaba.

    Ben sana ne diyorum bak, sabah kahvaltım yukarda yazdığım gibi öğlen 700 gram üzüm yedim 10 tane falanda grissini, kapadım günü bitti daha bir şey yok 6'dan önce yemekmiş, 6'dan sonra meyveymiş kilo aldırmaz falan diye, yok öyle bir şey.

    Yeterli bu senin vücuduna buna alışmak içinde işte ilk dediğim gibi bir gün normal ye 1 gün diyet sonra 1 gün normal 2 gün diyet göreceksin o zaman.

    deniyecem hocam . sabah kahvaltısı yapalım gelirim eve saat 3 o zaman da ne akşam yemeği yiyip sonrasınında hiçbirşey yemem anladım . yok hocam kola felan filan ayda yılda bir içiyorum . limonlu maden suyu içiyorum işte . çikilota felan bırakbilirim sorun değil onlar. bide elma çayı denen birşey var onu içersem içelim hoca bağırsakları çok çok çalıştırılıyor yha 

    Ben hepsini denedim, boş ver onları girmene gerek yok, dediğim gibi yaparsan kabız falanda olmazsın, öbür türlü sürekli diyet işine girersen kabızlık çekersin.

    elma çayını falan bırak, açili çayına kadar hepsini denedim tırt 1 cacık yok diyeti bozduktan sonra.

    Sen tamamen dediklerime odaklan, başka tüy kıl hiç bir şey katma en yararlı şeyi bile katma.

    anladım hocam yarın deniyecem biraz zor olacak ama bol bol su içerim. işte bu dönemde kafamın çalışması gerek çünkü sınava gireceğim için hergün ders çalısıyomda bu diyet etkilemez inş

    Pat diye verdiğim şeylere gireyim deme he ilk 3 hafta unutma, 1 gün normal bir gün diyet sonra diyet günlerini oto yükselteceksindir, o zaman dümeni eline almış olursun, sakın pat diye gireyim deme.

    Yarın deneme, yarın biraz az ye normalden, sonra dene sonra yine biraz normal ye sonra yine diyet vs böyle git.

    teşekkür edelim hocam . ben sele bir 70-80 insem yeter bana fazlası zarar bu akşam kiloyu not alacam odama asacam :)


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    takip ediyorum umarım faydalı konular olacaktır bizde uygulayalım


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    tek yol yediğinden az yemektir. eğer tıbbı bi rahatsızlığın yoksa demek ki çok yiyorsun

    15 gün bende diyet yaptım ekmeği komple kestim şeker zaten pek sevmezdim kestim tuzu (kalp probleminden dolayı) kestim

    2 gün elim ayağım titriyordu akşamları ama sonra alışmaya başladım tartıda 101'i gördüm 13 sonra ama ramazan filan diye diye tekrar

    eskiye döndüm 106 oldum şimdi :W aslında niyetim var tekrar başlamaya

    hatta ve hatta şu an kesin başlama kararı aldım arada yardımcı olurum sana bakalım neler olacak :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    tek yol yediğinden az yemektir. eğer tıbbı bi rahatsızlığın yoksa demek ki çok yiyorsun

    15 gün bende diyet yaptım ekmeği komple kestim şeker zaten pek sevmezdim kestim tuzu (kalp probleminden dolayı) kestim

    2 gün elim ayağım titriyordu akşamları ama sonra alışmaya başladım tartıda 101'i gördüm 13 sonra ama ramazan filan diye diye tekrar

    eskiye döndüm 106 oldum şimdi :W aslında niyetim var tekrar başlamaya

    hatta ve hatta şu an kesin başlama kararı aldım arada yardımcı olurum sana bakalım neler olacak :F

    aynen ya birbirimize motive etsek çok iyi olurdu :) evet çok yiyom teyzerlerim saolsun nenem nenem yanımızda hemen kimde güzel bi yemek varsa bana yediriyorlardı. cocukken 2 yaşına kadar 25 kiloyu geçmemişim sonra hamur işi vermişler felan sonuç bu yani :)


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Elixiron bunu yazdı

    Arkadaşlar 17 yaşındayım 1.80 boy 116.8 kiloyum :( ve şıkıldım kilolarımdan önceden tatlı felan oluyordukta artık iştemiyorum 

     

    geçen sene gittim diyetisyene hormon testleri felan filan herşey normal çıktı adamda sasıldı. kolestrol felan filanda yok .

     

    bu yazında spor salonuna gittim kum torbasında tekme attım ayak burkuldu sonra tam iyileşmeden zıplayarak koşsayım derken ayağım burkuldu ve bağ yırtığı bilmem ney ney ney baya sey oluşmuş 1 ay yürüyemedim işte. doktorda spor felan yapamazsın yaparsan yırtığın genişlerse ameliyat olursun oda zorlu bir ameliyattır dedi. 

     

    şimdi oturduğum yer diyarbakırın bir ilçesi olan bismil. güvenlik yüzünden dışarı çıkmak iştemiyorum . evde yapabileceğim ekzersizler felan varmı . biraz mekik çekmeyi denedim 2 gün karnımı ağrısında yatamadım . şimdi ne yapmamılım. tavsiyelerinizi bekliyorum . evde bisiklette var kondisyon bisikleti. bide üniversite sınavına hazırlandığım için çok uğraştırmayan birşey olması gerek .

     

    Şimdi doktora felan git diyecekseniz gitmek iştemiyorum alayı para göz olmuş fazla ilgilenmiyorlar.

    Haci 127 kiloydum :(

    4 ayda 78.4 oldum.. 10000001 tane sahit getiririm.

    Ama sen o k iloyla direkt kosmaya basladiysan olay bitmistir.

    ilk bir ay ayaklarini dahada kuvvetlendirmen icin YURUYUS + SPOR SALONUNDA NORMAL AGIRLIKLAR.

    2nci ayda hafiif kisa mesafe kosular

    3ncu ayda normal jogging yapacan ve yemegi kesecen...

    4ncu jogging uzun mesafeler... 4 km falan gunde... (6 km ye ulasmistim) hatta bir gun 6X 2 = 12 km yaptim hatirliyorum.

    ONEMLI OLAN YEMEGI KE-SE-CEN

     

    (Ha simdi ne haldeyim dersen eski halime dondum :) 6-7 yil aradan sonra :(

    Fakat tekrar vermeyi planliyorum saglik cok onemli amk :)

    BASARILAR


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    dhmm bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı

    Arkadaşlar 17 yaşındayım 1.80 boy 116.8 kiloyum :( ve şıkıldım kilolarımdan önceden tatlı felan oluyordukta artık iştemiyorum 

     

    geçen sene gittim diyetisyene hormon testleri felan filan herşey normal çıktı adamda sasıldı. kolestrol felan filanda yok .

     

    bu yazında spor salonuna gittim kum torbasında tekme attım ayak burkuldu sonra tam iyileşmeden zıplayarak koşsayım derken ayağım burkuldu ve bağ yırtığı bilmem ney ney ney baya sey oluşmuş 1 ay yürüyemedim işte. doktorda spor felan yapamazsın yaparsan yırtığın genişlerse ameliyat olursun oda zorlu bir ameliyattır dedi. 

     

    şimdi oturduğum yer diyarbakırın bir ilçesi olan bismil. güvenlik yüzünden dışarı çıkmak iştemiyorum . evde yapabileceğim ekzersizler felan varmı . biraz mekik çekmeyi denedim 2 gün karnımı ağrısında yatamadım . şimdi ne yapmamılım. tavsiyelerinizi bekliyorum . evde bisiklette var kondisyon bisikleti. bide üniversite sınavına hazırlandığım için çok uğraştırmayan birşey olması gerek .

     

    Şimdi doktora felan git diyecekseniz gitmek iştemiyorum alayı para göz olmuş fazla ilgilenmiyorlar.

    Haci 127 kiloydum :(

    4 ayda 78.4 oldum.. 10000001 tane sahit getiririm.

    Ama sen o k iloyla direkt kosmaya basladiysan olay bitmistir.

    ilk bir ay ayaklarini dahada kuvvetlendirmen icin YURUYUS + SPOR SALONUNDA NORMAL AGIRLIKLAR.

    2nci ayda hafiif kisa mesafe kosular

    3ncu ayda normal jogging yapacan ve yemegi kesecen...

    4ncu jogging uzun mesafeler... 4 km falan gunde... (6 km ye ulasmistim) hatta bir gun 6X 2 = 12 km yaptim hatirliyorum.

    ONEMLI OLAN YEMEGI KE-SE-CEN

     

    (Ha simdi ne haldeyim dersen eski halime dondum :) 6-7 yil aradan sonra :(

    Fakat tekrar vermeyi planliyorum saglik cok onemli amk :)

    BASARILAR

    Hiçbirini yapamam usta :) ilk postu okumadınmı ama arkadaslarıma yararlı olur inş :) Dediğim gibi ayak sakat ayakla yapılmayan birşey olmalı


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Elixiron bunu yazdı
    dhmm bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı

    Arkadaşlar 17 yaşındayım 1.80 boy 116.8 kiloyum :( ve şıkıldım kilolarımdan önceden tatlı felan oluyordukta artık iştemiyorum 

     

    geçen sene gittim diyetisyene hormon testleri felan filan herşey normal çıktı adamda sasıldı. kolestrol felan filanda yok .

     

    bu yazında spor salonuna gittim kum torbasında tekme attım ayak burkuldu sonra tam iyileşmeden zıplayarak koşsayım derken ayağım burkuldu ve bağ yırtığı bilmem ney ney ney baya sey oluşmuş 1 ay yürüyemedim işte. doktorda spor felan yapamazsın yaparsan yırtığın genişlerse ameliyat olursun oda zorlu bir ameliyattır dedi. 

     

    şimdi oturduğum yer diyarbakırın bir ilçesi olan bismil. güvenlik yüzünden dışarı çıkmak iştemiyorum . evde yapabileceğim ekzersizler felan varmı . biraz mekik çekmeyi denedim 2 gün karnımı ağrısında yatamadım . şimdi ne yapmamılım. tavsiyelerinizi bekliyorum . evde bisiklette var kondisyon bisikleti. bide üniversite sınavına hazırlandığım için çok uğraştırmayan birşey olması gerek .

     

    Şimdi doktora felan git diyecekseniz gitmek iştemiyorum alayı para göz olmuş fazla ilgilenmiyorlar.

    Haci 127 kiloydum :(

    4 ayda 78.4 oldum.. 10000001 tane sahit getiririm.

    Ama sen o k iloyla direkt kosmaya basladiysan olay bitmistir.

    ilk bir ay ayaklarini dahada kuvvetlendirmen icin YURUYUS + SPOR SALONUNDA NORMAL AGIRLIKLAR.

    2nci ayda hafiif kisa mesafe kosular

    3ncu ayda normal jogging yapacan ve yemegi kesecen...

    4ncu jogging uzun mesafeler... 4 km falan gunde... (6 km ye ulasmistim) hatta bir gun 6X 2 = 12 km yaptim hatirliyorum.

    ONEMLI OLAN YEMEGI KE-SE-CEN

     

    (Ha simdi ne haldeyim dersen eski halime dondum :) 6-7 yil aradan sonra :(

    Fakat tekrar vermeyi planliyorum saglik cok onemli amk :)

    BASARILAR

    Hiçbirini yapamam usta :) ilk postu okumadınmı ama arkadaslarıma yararlı olur inş :) Dediğim gibi ayak sakat ayakla yapılmayan birşey olmalı

    Haci ayak sakat ne demek la :) oglum koptumu kesildimi Allah koruisun. Toparla kendini. Git doktora gecir o ayagi. Fizyoterapiste git.

    Enguzeli de eger Istanbuldaysan spor kuluplerinde calisan bir doktora basvur adamlar isini iyi yapiyor. Once gecir ayagi sonra da yava yavas basla.

    Bak bir futbol sahasini ilk basta sadece bir defa turlayabilecen. 1 hafta sonra cok rahat 2 tur atabilecen (DURMADAN)

    3 haftaa 4 tur durmadan

    ama hersey icin kademe gerekir yani kadmeli kademeli gidecen HAYDAA ALLAH NE VERDIYESE DEMEK vucuda ve kendine eziyettir unutma:)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    Reberals bunu yazdı

    Nasıl o kadar kilolo oluyonuz anlamıyorumki. Ben eşşek gibi yesemde yine kilo alamıyorum. Ben kilo almaya çalışıyorum millet vermekle uğraşıyor.

    millet şeker yakıyor sen yağ yakıyorsun, bünye meselesi, ara öğünler dahil hiç boş kalmamalısın, tıkın sürekli :D


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
Toplam Hit: 4751 Toplam Mesaj: 51