folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Kimliğinizi Belli Etmeden Yapılacak Pislikler..



Kimliğinizi Belli Etmeden Yapılacak Pislikler..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Bizim bir arki yagmurlu havada aşa işiyodu ahaha:D

     ama sidik olayına koptum kesin denicem ama yakalanırsan yazık olur oylum oylum:D


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    Ortaokuldayken birkeresinde küçük kolonya şişesinin yarısını boşalttım,bi kaç arkadaşla içinde işemiştik,sonra hocalara sunduk :)

    -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    bizim evın altında terzi vardı elimizde ayna parcalrı güneşi içeri yansıtırdık gözüne dogru adam deli olurduu bizden cok cekdı garibim ama bize top oynatrımıyodu evın onunde  :D haketi hepsini.. pişman degğlım yıne olssa yine yaparım :D

    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    sipidik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------
    gülsemmi aglasammı bilemiyorum, canınız saolsun ne diyim...
    -----------------------------nasıl yani canımız saolsun?? :S farketmeden sanadamı yapdık yoksa baskasımı yapdı sana nedir hocam? 
    -----------------------------
    bak kocum herkezle dalganı geç ama dayıyla konuşurken mesafeli konuş.. adam sana kısacası konu hiç bişeye yaramaz ama senin canın saolsun demiş nezaketi elden bırakmamış sen gidip ona sana da mı yaptılar diyorsun..neyse gereksiz konu


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    sipidik bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tyler_Dayi
    bunu yazdı:
    -----------------------------
    gülsemmi aglasammı bilemiyorum, canınız saolsun ne diyim...
    -----------------------------
    nasıl yani canımız saolsun?? :S farketmeden sanadamı yapdık yoksa baskasımı yapdı sana nedir hocam?
    -----------------------------

    Sipidik babacan takılırken kime ne şekilde takılacağına en azından ne şekilde olacağına dikkat etmen lazım. Bu yaptınız boş ve sana yapılsa ana avrat söveceğin işleri yapmanın zaten bir anlamı falan yok eğer birine gıcık oluyorsan git bodoslama dal delikanlılık budur ama bu yapılan hoş ve bir delikanlıya yakışan bir şey değil babacan. ve gelen yorum larada biraz daha dikkatli cevap versen iyi olur en azından biraz büyüğe saygı.


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    rEfLeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    sipidik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------
    gülsemmi aglasammı bilemiyorum, canınız saolsun ne diyim...
    -----------------------------nasıl yani canımız saolsun?? :S farketmeden sanadamı yapdık yoksa baskasımı yapdı sana nedir hocam? 
    -----------------------------
    bak kocum herkezle dalganı geç ama dayıyla konuşurken mesafeli konuş.. adam sana kısacası konu hiç bişeye yaramaz ama senin canın saolsun demiş nezaketi elden bırakmamış sen gidip ona sana da mı yaptılar diyorsun..neyse gereksiz konu
    -----------------------------
    ref öyle diyosa doğrudur,

    kimliği belli etmeden yapılan pislik deyince bok sidik mi anlıyonuz, kimliği belli ederek nasıl yapılıyo ? neyse gereksiz konu:S


    ///______________
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    kon8uyu beğenenler yorum yapsa begenmeyenler direk çıksa hiç sorun olamayacak..

    ama neden yorum yapma zorunlugu hissediyor ya.Rica ediyorum bendende alıntı falan yapmayın ugraşamıcam:D 


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bi arkadas yapmisti

    beden dersinde sinifta bi nobeci kalirdi. arkadasin anlattigi nobetci kaldigi sirada uyuz oldugu kizin kabaninin cebine kucuk cisimi yaptim demisti  


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    tbtmad bunu yazdı:
    -----------------------------

    kon8uyu beğenenler yorum yapsa begenmeyenler direk çıksa hiç sorun olamayacak..

    ama neden yorum yapma zorunlugu hissediyor ya.Rica ediyorum bendende alıntı falan yapmayın ugraşamıcam:D 


    -----------------------------

    ya ben hiç bir konuları begenmesem hepsinden çıkcakmıyım düşüncemi paylaşmayacakmıyım konuyu açıyosan sonunu düşünüp acaçaksın.hee şimdi senden alıntı yaptım kusura bakma :D


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    rEfLeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    tbtmad bunu yazdı:
    -----------------------------

    kon8uyu beğenenler yorum yapsa begenmeyenler direk çıksa hiç sorun olamayacak..

    ama neden yorum yapma zorunlugu hissediyor ya.Rica ediyorum bendende alıntı falan yapmayın ugraşamıcam:D 


    -----------------------------

    ya ben hiç bir konuları begenmesem hepsinden çıkcakmıyım düşüncemi paylaşmayacakmıyım konuyu açıyosan sonunu düşünüp acaçaksın.hee şimdi senden alıntı yaptım kusura bakma :D


    -----------------------------
    ref diyosa doğrudur. sana mı soracak yorum yapıp yapmamayı. kusura bakma :C


    ///______________
Toplam Hit: 7433 Toplam Mesaj: 36