Kimse Türkiye Fakir Falan Demesin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    haberdeki "ataberk calaz" ismi dikkatimi cekti. haberi bi arattırdım ki bütün haber siteleri birbirlerinden c / p yapmıs.

    adamın adını aratınca herhangi bir sosyal ag cıkmadı, facebook'ta yok, twitter'da yok. merak ettim, elimdeki 55 milyonluk veri tabanında dahi isim cıkmadı.

    diyelim ki adamın adını sahte yazdılar, ne gerek var ? "iphone 6 plus alan vatandaslardan birisi .." diye yazabilirlerdi cümleyi.

    evet buna taktım.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    alsınlarda sıraya girmek nedir sabah 8de git efendi gibi al telefonu, amerikada yaptıkları gibi gece indirimli ürün satışına başlasalar gam yemiycem'de 2950tl diyo utanmadan o..çç...a....a.. neyse..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    ordaki çoğu kişinin hayattaki tek başarısı bu mk. son çıkan iphone sahibi olunca adamlar kendini bişey başarmış sanıyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    elin oglu yapar, sen gider sirada almak icin beklersin.

    sonra turkiye soyle boyle. he hee


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı

    Nasıl bir başlık atmışsın böyle.Ben bu tabloya bakıp Türkiyenin zengin bir ülke olduğunu değil, gelir dağılımındaki adaletsizliği görüyorum.

    +1

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Bankalar iPhone 6 kredisi veriyor 

    babası ölse ameliyat için kredi Çekmez ama iPhone için kredi çekiyor adam

     şimdi bunun zenginlikle fakirlikle alakası nedir 

    aasgari ücretle bile çalışan herkese 2500 tl kredi çıkıyor yani 

     Adam her yeni iPhone için çoluğunu çocuğunu satar yine alır o teli aç gezer alır 

    o kadar gösteriş meraklısı millet

    SeRDaR tarafından 26/Eyl/14 17:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yazık amk...


    Cigu bigule :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    mstfcn bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı

    Nasıl bir başlık atmışsın böyle.Ben bu tabloya bakıp Türkiyenin zengin bir ülke olduğunu değil, gelir dağılımındaki adaletsizliği görüyorum.

    +1

    *TÜİK araştırmasına göre Türkiye'de en yüksek gelire sahip olan yüzde 20'lik grup toplam gelirin yüzde 46,6'sını alırken en düşük gelire sahip yüzde 20'lik nüfus toplam gelirden sadece yüzde 6,1 oranında pay alıyor.

    Yani, Türkiye'de her 100 liranın 46,6 lirasını 5 kişiden 1'i alırken, kalan 4 kişi 53,4 lirayı paylaşıyor. Her 100 liramızın 68 lirası 2 kişinin elinde. Kalan 3 kişi ise 32 lirayla geçinmeye çalışıyor.

    *(alıntıdır)

    Hoca durumu çok güzel özetlemiş, ülkenin fakir veya zengin olmasıyla alakası yok, gelir dağılımındaki adaletsizlikle alakası var.

    bykamu tarafından 26/Eyl/14 17:58 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    bykamu bunu yazdı
    mstfcn bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı

    Nasıl bir başlık atmışsın böyle.Ben bu tabloya bakıp Türkiyenin zengin bir ülke olduğunu değil, gelir dağılımındaki adaletsizliği görüyorum.

    +1

    *TÜİK araştırmasına göre Türkiye'de en yüksek gelire sahip olan yüzde 20'lik grup toplam gelirin yüzde 46,6'sını alırken en düşük gelire sahip yüzde 20'lik nüfus toplam gelirden sadece yüzde 6,1 oranında pay alıyor.

    Yani, Türkiye'de her 100 liranın 46,6 lirasını 5 kişiden 1'i alırken, kalan 4 kişi 53,4 lirayı paylaşıyor. Her 100 liramızın 68 lirası 2 kişinin elinde. Kalan 3 kişi ise 32 lirayla geçinmeye çalışıyor.

    *(alıntıdır)

    Hoca durumu çok güzel özetlemiş, ülkenin fakir veya zengin olmasıyla alakası yok, gelir dağılımındaki adaletsizlikle alakası var.

    ibretlik tesbit

    +1

    Edit: http://www.resimrehberi.com/files/file/parayla-fakiriz-yazisi.jpg

     

    EMRE955 tarafından 26/Eyl/14 20:01 tarihinde düzenlenmiştir

    xxx
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    bazılarının en büyük başarısı iphone 6 almak kullanmak vs. bazıları da iphone almadıkları için abuk subuk modlara girip kendilerini çok zeki zannediyolarya über ayar oluyorum bu tiplere. bide "iphone iki bin lira onun yerine (yine iki bin liraya) bilmemne markanın modelini alın çok güzel" diyen tipler dolu ortalık amk :D 

    ucuz bi telefon kullanan yada pahalı bi telefon alıp yıllarca kullananlar dışındakiler iphone alanlara salak gerizekalı diyip moda girmemeli kanımca. evet apple kapitalist, ama samsung, lg, sony vs çorumlu bi hacı amcanın firmaları değil.iphone 6 ya üç binlira vermekle galaxy s5 e iki bin lira vermek arasında bi fark görmüyorum


    black implies white, self implies other, life implies death.
Toplam Hit: 4413 Toplam Mesaj: 57