folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kıyamet 2060"Da Mı Gelecek?



Kıyamet 2060"Da Mı Gelecek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korti
    korti's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2007
    Erkek

    ya oncelıkle kıyamet ne zaman koparsa kopsun oan bakılırsa kaıyamet ıkıye ayrılır bırı küçük diğeri büyük bunlardan buyuk olan  dunyanın  kaınatın kıyametı kucuk olan ıse ınsanın kıyamrtıdır

    bır ınsanın kıyametı koptuktan sonr ane gerk var ha buyuk kıyamet kopmus kopmamıs ılk basta ınsan kendıne bakmalı sonra baska seylere bakmalı dıye dusunuyom goruslerı saygılıyımdır

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar '' demişler atalarımız. Bir insan ekmeğin yarısı yiyip çöpe atarken , diğer insan 1 lokma ekmeğe muhtac düştüyse kıyamet zaten kopmuş demekdir...

    Eğer tüm devleteler birleşip tek bir devlette sosyalist yonetime geçerse ve her insan kendi nefsi için düşündüğünü başkası için düşünürse insanlık ve dünya asla yk olmaz,. Nesiller gelir geçer. Tabi dışardan bi etken olmadığı sürece.. Kıyamet insanlığı sömüren emperyalizm yüzünden kopar  kopacaksa..Hem tahmin yapmanın aLLah ın işine karışmakla ne ilgisi var.Adam %100 2060 da kıyamet kopacak mı demiş. Hem dese bile ne olacak yani. Dünyanın nasıl oluştuğunun ve  insanlığın nasıl oluştuğunu bilim bir çok kez kanıtladı. Zaten bu prof lara laf edenler yüzünden islam alemi bilim ve teknolojide gelişememişdirler aslında ''Seni yaratan rabbinin adıyla oku'' cümlesini bile tam kavrayamamış insanlar geri kalmaya ve sömürülmeye mahkumdur...

    ''Hayattaki en hakiki mürşit ilimdir! ''


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar '' demişler atalarımız. Bir insan ekmeğin yarısı yiyip çöpe atarken , diğer insan 1 lokma ekmeğe muhtac düştüyse kıyamet zaten kopmuş demekdir...

    Eğer tüm devleteler birleşip tek bir devlette sosyalist yonetime geçerse ve her insan kendi nefsi için düşündüğünü başkası için düşünürse insanlık ve dünya asla yk olmaz,. Nesiller gelir geçer. Tabi dışardan bi etken olmadığı sürece.. Kıyamet insanlığı sömüren emperyalizm yüzünden kopar  kopacaksa..Hem tahmin yapmanın aLLah ın işine karışmakla ne ilgisi var.Adam %100 2060 da kıyamet kopacak mı demiş. Hem dese bile ne olacak yani. Dünyanın nasıl oluştuğunun ve  insanlığın nasıl oluştuğunu bilim bir çok kez kanıtladı. Zaten bu prof lara laf edenler yüzünden islam alemi bilim ve teknolojide gelişememişdirler aslında ''Seni yaratan rabbinin adıyla oku'' cümlesini bile tam kavrayamamış insanlar geri kalmaya ve sömürülmeye mahkumdur...

    ''Hayattaki en hakiki mürşit ilimdir! ''


    -----------------------------

    abi anlayın şunu ya emperyalizm insanlığı sömürmez, kapitalizm sömürür. Emperyalizm, bir ulusun bir başkası üstünde üstünlük kurmasıdır. İdoelojik bişey değildir. her ülke emperyalisttir. Güçlü ülke daha emperyalisttir :) ezbere konuşup kavramları karıştırmayalım..

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar '' demişler atalarımız. Bir insan ekmeğin yarısı yiyip çöpe atarken , diğer insan 1 lokma ekmeğe muhtac düştüyse kıyamet zaten kopmuş demekdir...

    Eğer tüm devleteler birleşip tek bir devlette sosyalist yonetime geçerse ve her insan kendi nefsi için düşündüğünü başkası için düşünürse insanlık ve dünya asla yk olmaz,. Nesiller gelir geçer. Tabi dışardan bi etken olmadığı sürece.. Kıyamet insanlığı sömüren emperyalizm yüzünden kopar  kopacaksa..Hem tahmin yapmanın aLLah ın işine karışmakla ne ilgisi var.Adam %100 2060 da kıyamet kopacak mı demiş. Hem dese bile ne olacak yani. Dünyanın nasıl oluştuğunun ve  insanlığın nasıl oluştuğunu bilim bir çok kez kanıtladı. Zaten bu prof lara laf edenler yüzünden islam alemi bilim ve teknolojide gelişememişdirler aslında ''Seni yaratan rabbinin adıyla oku'' cümlesini bile tam kavrayamamış insanlar geri kalmaya ve sömürülmeye mahkumdur...

    ''Hayattaki en hakiki mürşit ilimdir! ''


    -----------------------------

    abi anlayın şunu ya emperyalizm insanlığı sömürmez, kapitalizm sömürür. Emperyalizm, bir ulusun bir başkası üstünde üstünlük kurmasıdır. İdoelojik bişey değildir. her ülke emperyalisttir. Güçlü ülke daha emperyalisttir :) ezbere konuşup kavramları karıştırmayalım..
    -----------------------------

    Sen emperyalizm hakkında hiç birşey bilmiyorsun :) ama burda asıl mesele newtonun  %0.1 zekasına sahip olmayanların ona laf etmesidir..


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek

    emperyalizmi anlat bana o zaman. ben ezbere laflar öğrenmek yerine lafları daha tarafsız yerlerden öğrenmeye çalışıyorum. Senin emperyalizmini duyalım bakalım.

    Solcuların bu ezber lafları kullanması çok komik oluyor..


    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------

    emperyalizmi anlat bana o zaman. ben ezbere laflar öğrenmek yerine lafları daha tarafsız yerlerden öğrenmeye çalışıyorum. Senin emperyalizmini duyalım bakalım.

    Solcuların bu ezber lafları kullanması çok komik oluyor..


    -----------------------------
    Emperyalizm, kapitalizmin en yüksek aşamasıdır. Lenin, kapitalizmin serbest rekabet dönemi ile emperyalizm dönemini birbirinden ayırır. Öne çıkardığı hususlar; sanayi sermayesi ile banka sermayesinin kaynaşarak mali-sermayeyi oluşturması ve dev tekellerin ekonomi üzerinde belirleyici bir role ulaşması; ulusal sınırlara artık sığmayan mali-sermayenin sermaye ihracı yoluyla dış pazarlara yani tüm dünyaya yayılması; büyük emperyalist devletlerin dış ticaretinde meta ihracına nazaran sermaye ihracının belirleyici önem kazanması; serbest rekabetin dev tekeller arasındaki rekabete dönüşmesi; dünyanın toprak bakımından paylaşımının tamamlanmış olması ve nüfuz alanları temelinde yeniden-paylaşımın gündemde olması. Tüm bu saptamaların bugün ne ölçüde gerçekliği yansıttığını görmek zor değildir. Emperyalizm aşamasında, kapitalist üretim tarzının bağrındaki tüm çelişkiler en olgun biçime bürünür ve bu çelişkiler kendilerini çok keskin biçimlerde dışa vurmaya başlar. Bu durum emperyalizm çağını, savaşlar, devrimler ve karşı-devrimlerle yüklü bir çağ haline getirir. Emperyalizm, tek kelimeyle, mali-sermayenin egemenlik sistemidir. Demek ki, emperyalizm kapitalist dünya sisteminin bugünkü gelişmişlik düzeyini ifade eder. Bu sistem, tepesinde en güçlü emperyalist devletler olmak üzere, eşitsiz bir temelde karşılıklı bağımlılık içerisinde bulunan ulus-devletlerin oluşturduğu hiyerarşik bir yapıdır.

    Emperyalizm sömürgecilik midir?

    Hayır! Emperyalizm kavramı güçlü devletlerin sömürgeci dış politikası anlamına gelmeyip, bir bütün olarak kapitalist sistemin 20. yüzyılın başından itibaren girdiği evreyi anlatır. Kapitalizmin geçmişteki sömürgecilik dönemine özgü yayılmacılık eğilimi ile, günümüzde mali sermaye egemenliğine dayanan emperyalist tarzda yayılma eğilimini birbirinden ayırt etmek gerekir. Sömürge, bir ülkenin siyasal ve hukuksal olarak bir başka ülkenin eklentisi haline getirilmesi demektir. Bu durum yalnızca bir sömürü ilişkisini değil, esas ve ayırt edici özelliği bakımından hukuksal-siyasal bir statüyü anlatır. Sömürgecilik, siyasal bağımsızlıktan yoksun kılınmış sömürgelerden oluşan bir sömürge imparatorluğu kurmak anlamına gelir. Kapitalizmin emperyalizm çağı ise en güçlü mali-sermaye gruplarının dünya ölçeğinde oluşturdukları nüfuz alanlarına dayanır. Bu mali-sermaye gruplarının tüm dünyayı sömürmeleri için, çağımızda artık geri ülkeleri mutlaka sömürge statüsünde tutmaları gerekmiyor. Geri ülkeler siyasal bağımsızlıklarını kazanmakla sömürge statüsünden çıkıyorlar. Ama emperyalizm kıskacından çıkmaları yine de mümkün olmuyor, çünkü emperyalizm esas olarak bir siyasal bağımlılık biçimini değil, ekonomik ve mali bağımlılığı anlatır.

    “Emperyalizme göbekten bağımlı olmak” ne demektir?

    Emperyalizm çağında hiçbir ulus-devlet ekonomik ilişkiler bağlamında diğer ulus-devletlerden yalıtık ve bağımsız değildir. Dünya kapitalist sistemine entegre olmayan bir kapitalist ülke yaşayamaz. Bu nedenle siyasal bağımsızlığını kazanmış bir ülkenin, emperyalist metropollerden ekonomik ve mali bakımdan da bağımsızlaşması son tahlilde mümkün değildir. Emperyalizmden tam bağımsızlık diye bir şey, ancak kapitalist ilişkilerin tasfiyesiyle mümkündür. Aslında en güçlü emperyalist ekonomiler bile dünya pazarından ve diğer ülkelerden bağımsız durumda değildirler. Tüm “ulusal” ekonomiler birbirleriyle tek yanlı değil, karşılıklı bir bağımlılık ilişkisi içerisindedirler. Fakat şüphesiz bu bağımlılığın derecesi eşit değildir, çeşitli ülkeler için farklılıklar barındırır. Bu bakımdan, ekonomisi zayıf olan ve ancak emperyalist ülkelere devasa miktarlarda borçlanarak yaşayan kapitalist ülkelerin durumuyla, güçlü kapitalist ülkelerin durumu ayırdedilebilir; birincilerin ikinciler karşısındaki eşitsiz konumu bazı sıfatlar aracılığıyla da vurgulanabilir. Ancak emperyalist-kapitalist sistem her zaman bu tür bir eşitsizliği üretir ve bu sistemin dışında eşitlik ya da bağımsızlık temelinde işleyen bir kapitalizm olamaz.


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Neyse konu fazla sapmasın 2060 ı görebilicek miyiz acaba? Bu gidişle 5 yıl sonrası bile mechuL

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek

    lenine göre öyle.. ayrıca orda açık bir şekilde emperyalizmin sömürü olmadığı geçirilmiş bir aşama olduğuda belirtiliyor. Benim söylediklerimle de örtüşüyor, senin iddia ettiğin gibi sömüren emperyalizm değilmiş demekki.. emperyalizmin tanımı ve lenin dışındaki yorumları için:

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Emperyalizm


    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    :)))) emperyalizm ne olursa olsun, işde sonuç ortada senin hayatını sömürüyor. Kullandığın ADSL dünya standartlarının altında olmasına rağmen TürkTelekom ne yaparsak yapalım mutlu edemiyyoruz diyor kısaca seni keriz yerine koyyor.Ama sen emperyalizm şu dur, şu değildir diye tartışıyorsun. Konu newtondan çıkdı emperyalizmle devam ediyor bakalım ne olacak :D


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    :)))) emperyalizm ne olursa olsun, işde sonuç ortada senin hayatını sömürüyor. Kullandığın ADSL dünya standartlarının altında olmasına rağmen TürkTelekom ne yaparsak yapalım mutlu edemiyyoruz diyor kısaca seni keriz yerine koyyor.Ama sen emperyalizm şu dur, şu değildir diye tartışıyorsun. Konu newtondan çıkdı emperyalizmle devam ediyor bakalım ne olacak :D


    -----------------------------

    ben kavramların karıştırılmasına gıcık oluyorum. öte yandan ben onları tartışınca keriz oluyorum, sen tartışmayınca keriz olmuyor musun aynı telekom seni de keriz yerine koyuyor :) sonuçta bilgi insanı özgür kılar  :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 7527 Toplam Mesaj: 57