folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kıyamet 2060"Da Mı Gelecek?



Kıyamet 2060"Da Mı Gelecek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bilim neden ilerleyemez bizde :

    1- her konuya muhalefet olmayi severiz,
    2- destek yerine kostek olmayi severiz,
    3- bilimsel bir konu uzerinde konusurken mutlaka isin icine dini karistiririz
    4- her bilimsel konu icin mutlaka biryerlerden bir ayet bulur ve bunu bilimsel konuya muhalefet olacak sekilde yorumlariz
    5- her ayeti mutlaka kendimize uygun sekilde ve karsimizdakine muhalefet olacak sekilde ceviririz,
    6- yapmak arastirmak tartismak yerine yerine bos konusmayi cok severiz

    vs vs

    eskiden televizyon icin seytan icadi deniliyordu simdi butun hacilarin hocalarin evinde plazma tv den gecilmiyor,
    araba ya gunah diyenlerin altinda mercedes var

    vs vs  


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    :)))) emperyalizm ne olursa olsun, işde sonuç ortada senin hayatını sömürüyor. Kullandığın ADSL dünya standartlarının altında olmasına rağmen TürkTelekom ne yaparsak yapalım mutlu edemiyyoruz diyor kısaca seni keriz yerine koyyor.Ama sen emperyalizm şu dur, şu değildir diye tartışıyorsun. Konu newtondan çıkdı emperyalizmle devam ediyor bakalım ne olacak :D


    -----------------------------

    ben kavramların karıştırılmasına gıcık oluyorum. öte yandan ben onları tartışınca keriz oluyorum, sen tartışmayınca keriz olmuyor musun aynı telekom seni de keriz yerine koyuyor :) sonuçta bilgi insanı özgür kılar  :)
    -----------------------------
    ama şuda bi gerçek benim tanımladığım ( leninin anlattığı) emperyalizm (kapitalizm in 1 üst aşaması) dünyada uygulanıyor. Küresel Sermaye ve oligarşi dünyayı sömürmekdetir.Halân seçimlerden umutlu olanlar var.Belkide son seçim olacak.Kim kime oy verirse versin ABD nin istediği ve ABD'nin çıkarlarını savunacak bir parti gelcek.Ben başlarda TKP ye oy vermeyi düşnüyordum fakat vazgeçdim.eğer bir insan Mustafa Kemal'i anladıysa çözümün seçimde olmadığını anlar.Boşunamı anadoluya gidip silahlı direniş başlattı emperyalistlere karşı.Şuanda açık işgal olmamasına rağmen ekonomik olarak ve siyasi olarak %100 Küresel Sermayeye bağlıyız.HErgün şehit vermemize rağmen K.Iraka operasyon yapamadık.Acaba neden??? Hadi hükümeti geçdim. Ordu neden bişi yapmıyor.Seçimleri mi bekliyor. Şimdiden başa kimin geçeceğinin belirlendiğini bildiği halde.Birileri yuakrdan dümeye basıp olayı kapattı.Artık şehit haberlerini TV ler pek yayınlamıor.Her ay farklı bir konu gundemde oluyo.Bunların hepsi sizce tesadüfmü?

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------

    :)))) emperyalizm ne olursa olsun, işde sonuç ortada senin hayatını sömürüyor. Kullandığın ADSL dünya standartlarının altında olmasına rağmen TürkTelekom ne yaparsak yapalım mutlu edemiyyoruz diyor kısaca seni keriz yerine koyyor.Ama sen emperyalizm şu dur, şu değildir diye tartışıyorsun. Konu newtondan çıkdı emperyalizmle devam ediyor bakalım ne olacak :D


    -----------------------------

    ben kavramların karıştırılmasına gıcık oluyorum. öte yandan ben onları tartışınca keriz oluyorum, sen tartışmayınca keriz olmuyor musun aynı telekom seni de keriz yerine koyuyor :) sonuçta bilgi insanı özgür kılar  :)
    -----------------------------
    ama şuda bi gerçek benim tanımladığım ( leninin anlattığı) emperyalizm (kapitalizm in 1 üst aşaması) dünyada uygulanıyor. Küresel Sermaye ve oligarşi dünyayı sömürmekdetir.Halân seçimlerden umutlu olanlar var.Belkide son seçim olacak.Kim kime oy verirse versin ABD nin istediği ve ABD'nin çıkarlarını savunacak bir parti gelcek.Ben başlarda TKP ye oy vermeyi düşnüyordum fakat vazgeçdim.eğer bir insan Mustafa Kemal'i anladıysa çözümün seçimde olmadığını anlar.Boşunamı anadoluya gidip silahlı direniş başlattı emperyalistlere karşı.Şuanda açık işgal olmamasına rağmen ekonomik olarak ve siyasi olarak %100 Küresel Sermayeye bağlıyız.HErgün şehit vermemize rağmen K.Iraka operasyon yapamadık.Acaba neden??? Hadi hükümeti geçdim. Ordu neden bişi yapmıyor.Seçimleri mi bekliyor. Şimdiden başa kimin geçeceğinin belirlendiğini bildiği halde.Birileri yuakrdan dümeye basıp olayı kapattı.Artık şehit haberlerini TV ler pek yayınlamıor.Her ay farklı bir konu gundemde oluyo.Bunların hepsi sizce tesadüfmü?
    -----------------------------

    orası doğru. ama acı olan şu an silahlı bir direnişle kurtarılsa bile harbi özgür olsa bile 50-100 bilemedin 200 yıl içinde yine aynı hale dönecek olması.. insanın doğasından kaynaklanıyor kanımca bunlar..

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    evet çok doğru. Zaten orhun anıtlarındada belirtilmiş.Bizim hainlik kontenjanımız çok yüksek.Kesin içimizden birisi satıcı oluo.Zaten yüzyıllarca devlet yıkıp develt kurmuşumuz bu hiçde tesadüf değil , sanırım buda bizim kaderimiz.

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mAdmAn
    mAdmAn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar birinci sayfaya baktım sonradan konular nereye taşınmış bilmiyorum ama konuyu belki saptıracak bir mesaj olmasına rağmen yazamadan duramıcam.

    Bakın arkadaşlar allah yada din olduğuna inanmıyorum bakın arkadaşlar eğer kader varsa biz ozgur diiliz ve allah ne yapacağımızı bilio ve o zamanda bizi cezalandırması yani cennet yada cehennem olayı çok saçma ve salakça olur eğer kader yoksa da allah kadir diildir eğer bazılarının dediği gibi kader varsa ve sen bunu değiştirebiliyorsan yani yaptığın her harekete gore yeni bir kader çiziliyorsa o zamanda allah onume o seçeneği koymaması gerekir.Yani ondan uzaklaşacağımız seçeneği.

    Allah bizi neden dunya ya gonderdi?

    ona ibadet etmemiz ve itiraz etmememiz için değil mi.

    Peki ama o zaman neden bize bunların zıttını yapma hakkını yani itiraz etme hakkını tandıı?

    bir rivayete gore şeytan sonradan isyan etmiş ve cennetten kovulmuş ee allah bunun boyle yapacağını bilmio muydu yani biliorsa neden yarattı ya da neden cezalandır madı?


    Ayrıca itiraz edince şeytan ondan sure istemiş kıyamete kadar allahta izin vermiş iyide o zaman allah neden orda böyle bir cömertik yapmışki onun comertliği yuzunden belkide ben şimdi boyleyim ve şeytan beni değitşirdi?

    ayrıca şeytan ona demişki (rivayete gore) ben kıyamete kadar sure istiyorum ve insanları yoldan çıkarmaya çalışacağım.

    iyide o zaman şeytan isyan etmeden onceki insanların aklından hiç kotu duşunce geçmio muydu yani o zaman neden ben o zaman yaşamadım?

    ben belki bundan 1500 sene once yaşayarak hz. muhammedin yaşıtlarından biri olacak ve dolayısıylada ona inanacaktım ama şimdi gozumle gormediğim için neden inanayım ki?

    inanmasamda bu benim suçum değil allahın suçu.

    şimdi ben bunları dediğime goreya sizden çok aklıllıyım yada sizden çok salağım


    İyide o zaman neden allah herkese eşit aklı vermedi?

    allah neden diğer kutsal kitaplarının değiştirilmesini onlemedi?

    allah neden bir peygamberle butun insanları inandırmak yerine bunu binlerce peygambere bıraktı?

    Neden butun peygamberler arap yarımadasında?

    ayrıca kur an da cenneti tanımlarken diyorki orası hurma ağaçlarıyla, göllerle sularla dolu.

    gorduğunuz gibi bunlar hep arap halkının ağzını sulandıracak şeyler.


    Bence kur anıda hz.uhammed yazmıştır çunku bunun en buyuk ispatı da Zariyat suresi 51.ayettir.

    " o halde allaha koşun.Şuphesiz ben onun varlığının gosterisiyim."  --- kim soyluyor. allah mı?

     

     

    neden hep çoğul kullanılmış?

    yeryuzunu biz doşedik

     

     

    vs.vs.vs.


    barnak bassam?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    hacım bütün cevapları okültizmde bulacaksın :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 7524 Toplam Mesaj: 57