Kızı Nasıl Tavlarım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek
    kıza lokantadan öğlen yemeği söyle, kendinede aynını söyle ve senin yemeğinde vestel bayine gitsin sonra yanına git beraber yemek yiyin... ben yaptım işe yarıyo :D ama önce bikaç kez kesişki kızda senin için bi göz aşinalığı olsun ondan sonrada planı uygula. işe yaramazsa gel tekrar :D

    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    adamgibi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi kıza arkadaşlık  teklif etmek  cok sacma bence

    aşıksan  bunu tek başına yaşa hocam hatla ona aşık oldugunu  bıle  söleme  en güzeli böle  olur  

    inan bana  tecribe konusuyor hem  aşk tek kişiliktir    iki kişinin yaşadıgı sevgıdır  


    -----------------------------

    öyle de olur mu hocam her şeyi uzaktan yaşayalım öyleyse aşk kime lazımmış ya boşver aşk acı çekmek öyleyse mazoşistse ayrı mesele tabi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th317
    th317's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2008
    Erkek
    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    adamgibi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi kıza arkadaşlık  teklif etmek  cok sacma bence

    aşıksan  bunu tek başına yaşa hocam hatla ona aşık oldugunu  bıle  söleme  en güzeli böle  olur  

    inan bana  tecribe konusuyor hem  aşk tek kişiliktir    iki kişinin yaşadıgı sevgıdır  


    -----------------------------

    kızı 3 gün sonra bi başkasının kolunda görünce ewe gidip aşkını yaşamaya dewam eder misin? yoksa "aklımı s...!" mi dersin?
    başkada bşi sormuyom :D
    -----------------------------

    Duyuyor musun yeğen??? Suyun sesini duyuyor musun?? Yapamam diyordun. Gücün yetmez sanıyordun... Anlarlar, yaptırmazlar, bir daha yenerler diye korkuyordun. İmkansız diyordun... Ama suyun sesini duyor musun yeğen?? Deniz sonunda yarıldı; bize sadece içinden yürümek kaldı......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    2-3 eleman tut de ki " bu kızın çantasını alın, sarkıntılık edin, mümkün olduğunca ağır bir rahatızlık veren bir şeyler yapın. " burada ortaya çıkan ihtiyacı sen karşılayacaksın..

    Şimdi sen oraya çıkıp "dağılın ulan buradan pat küt bam bum cart curt vırt zırt." yap dememi bekliyorsun ama değil.

    Şunu yap ; boş boş gözlerle, asık bir suratla elemanlara bak (hani bu kvpusuda bi keke var ya iskender galiba, onun gibim ) ve yavaş ama çok yavaş bi şekilde psikopatik bir halde olay mahalline gir. sonra da senaryoyu yazdığın kekeler, kaçsınlar..

    ondan sonraki günlerde de kızın çalıştığı mekanın oralarda pineklen..

    eğer iş oturur da ileride sana sorarsa o gün  psikopat, manyak keş tinerci gibiydin derse.. dersin çok pis kafam bozulmuştu, bşi deselerdi onları öldürürdüm vs. dersin..

    tecrübeyle sabitlendi


    yıkılma sakın !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    Her kız aynı değildir ki kızları nasıl tavlarım diye teknik arıyorsun :) kendin ol zaten sevmezse sevme !

    ....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    oturduğu masadaki telefonun tel nosunu bul.. hergün abuk sapuldak isteklerle sorular sor insanların ne kadar zıvanadan çıktığı ve ahmak olduğunu hissetmesini sağla.. bunu bi hafta boyunca sürekli yap sonra o elektrik denen saçma şey onun hayatında alakasız bi manyetik alan oluşturucak :| böle bela gibi bişey sürekli insanların ne kadar saçma isteklerinin olduğunu hissedicek.. işte o sırada jaws müziği eşliğinde iş çıkışında kurbanına yaklaş :| içinden ne geliyosa söyle zaten yeterince dumur olan kız o an seni hayatının erkeği zannedicektir.. :| (dötümden attım) [özellikle onun masasındaki tel bunu denersen bu önemli nokta ben bi keresinde buna benzer bişey yapmıştım bursada meğer öbür hatun çıkıyomuş telefona :| döt oldum yani :D]

    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    media_center bunu yazdı:
    -----------------------------
    Her kız aynı değildir ki kızları nasıl tavlarım diye teknik arıyorsun :) kendin ol zaten sevmezse sevme !
    -----------------------------

    İşin özü bu :)

    Herkes atar tutar yok tecrube yok böyle yap yok şöyle yap diye sen kendin ol senden o elektirikdenen şeyi aldığında zaten kız senle tanışır ortamı kurar.Vakti geldiğinde ise zaten gözler mimikler vs. ile kendini gösterir.

    Rahat ol  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    rapidhacker550 bunu yazdı:
    -----------------------------
    amk oraya git  habire fiyat sor bi eşya al bozuk çıktı gel bizim eve tamir edek de xD
    -----------------------------

    olm senn kadar ipne biri görmedm hayatımda xD işi gücü bu zaten arkadaşın xD

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    Ya kız devamlı pc başında diyosun msni neyim yok mudur, bu kızın?

    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Hocu ne oldu son durum?

    Kızı düşüremedin ve ateistik müslüman oldun galiba :-/


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
Toplam Hit: 10055 Toplam Mesaj: 42