Kızı Nasıl Tavlarım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rahmandaburda
    rahmandaburda's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2017
    Homo

    Öldü öldü kız, kaç sene geçmiş aradan :D 


    1 mkyb gitsin yerine 20 Pakistanlı'nın bu ülkeye gelmesini kabul ediyorum. Pakistanlılar terbiyeli insanlar ayrıca da kültürümüze ayak uydurmaya çalışıyorlar, bu konuda oldukça çaba gösteriyorlar. Misal Afganlar öyle değil, yine Afganlar da terbiyeli insanlar 1 mkyb gitsin 2 Afganlı gelsin. Ama bu Afganlar darülharpcı yinede inanıyorum ki, kültürümüzden kısa sürede etkilenip ayak uydurucaklar. 1 mkyb gitsin 25 Moğol gelsin, şu budist olanlardan, çok saygılı insanlar, şimdiye kadar bir terbiyesizliklerine şahit olmadım. 1 tane yamyam gelsin, 1 tane mkyb gitsin ülkeden. Niyet önemli benim için; Yamyamların insanları yemesine karşı değilim. Ama insanların anasına, bacısına sövülmesine karşıyım. O yüzden mkyb gitsin. Yerine her millet den en az 1 kişiyi kabul edebilirim.
Toplam Hit: 10054 Toplam Mesaj: 42