Klozete Götüm Sığmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C10H15N
    C10H15N's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Homo

    Bende bu aralar squat ve hip thrust basıyorum full yakında başıma gelir şimdiden önlemini alayım rez

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    C10H15N bunu yazdı

    Bende bu aralar squat ve hip thrust basıyorum full yakında başıma gelir şimdiden önlemini alayım rez

    neden böyle şeyler yapıyorsunuz hocam. neden biceps triceps dumbell press t row bar değil de illla ki squad.

    biz 80 kuşağıyız bize geniş omuz dar bel, ince ama aşırı sağlam bacaklar ve biceps triceps aşılandı, sizin nesilde ilginç bir squad deadlift aşkı var hadi büyük popoyu geçtim bir de bel fıtığı olacaksın hiç gerek yok.


    |: sinirliyim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam takması basit o kadar zor değil 2 tane vidası sağda ve solda onları sökersin daha sonra taheret musluğun hortumu var onu sökersin 100 lük borudan çıkartırsın taker ikende aynı şekilde ama 100 lük boruya taker iken kenarlarına silikon sür. Hocam bi çok klozet markası var gidip hoşuna gideni al bence büyüklük olarak hem görürsün.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seminerist
    Seminerist's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2016
    Erkek

    dönüştürücü al

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Klozetin ustune yine seramikten üç dört kaçak kat çıktır tersine piramit gibi. Açı genişler rahat sıçarsın.


    tabi lan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    korkarabatak bunu yazdı

    Klozetin ustune yine seramikten üç dört kaçak kat çıktır tersine piramit gibi. Açı genişler rahat sıçarsın.

    HUNI GIBI YANI AQ jashkdjashdjasydasjdhkasjdh delırdım


    Kurtlar tasma takmaz....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    :) alaturka kullanın.

    yada mağazaya gidip "en büyük klozetinizi istiyorum"  demek sorunu cozmez mi


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hocam gece gece iyi güldüm yaa :D

    aslında klozetler sağlık açısından çok da iyi değil diye biliyorum, hem anatomik hem de hijyen açısından.

    alaturka tavsiye ederim.


    goo.gl/qBNZmW
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hocam gece gece iyi güldüm yaa :D

    aslında klozetler sağlık açısından çok da iyi değil diye biliyorum, hem anatomik hem de hijyen açısından.

    alaturka tavsiye ederim.

    hocam şimdi yeni camilere dede tuvaletleri koyuyorlar büyük onlar çok şahane oluyor, kabakı şahane tam ortada kalıyor yanlardan seni hafif sıkıştırıyor muhteşem bir konfor, inanılmaz bir sahiplik ve farkındalık duygusu, on üzerinden on veriyorum o tuvaletlere.


    |: sinirliyim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C10H15N
    C10H15N's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Homo
    RETRET bunu yazdı
    C10H15N bunu yazdı

    Bende bu aralar squat ve hip thrust basıyorum full yakında başıma gelir şimdiden önlemini alayım rez

    neden böyle şeyler yapıyorsunuz hocam. neden biceps triceps dumbell press t row bar değil de illla ki squad.

    biz 80 kuşağıyız bize geniş omuz dar bel, ince ama aşırı sağlam bacaklar ve biceps triceps aşılandı, sizin nesilde ilginç bir squad deadlift aşkı var hadi büyük popoyu geçtim bir de bel fıtığı olacaksın hiç gerek yok.

    bizim nesil biraz güç aşığı klasik vücut geliştirme yerine güç odaklı çalışıyor. 

Toplam Hit: 2249 Toplam Mesaj: 44
klozet götüm sığmıyor