Klozete Götüm Sığmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    C10H15N bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    C10H15N bunu yazdı

    Bende bu aralar squat ve hip thrust basıyorum full yakında başıma gelir şimdiden önlemini alayım rez

    neden böyle şeyler yapıyorsunuz hocam. neden biceps triceps dumbell press t row bar değil de illla ki squad.

    biz 80 kuşağıyız bize geniş omuz dar bel, ince ama aşırı sağlam bacaklar ve biceps triceps aşılandı, sizin nesilde ilginç bir squad deadlift aşkı var hadi büyük popoyu geçtim bir de bel fıtığı olacaksın hiç gerek yok.

    bizim nesil biraz güç aşığı klasik vücut geliştirme yerine güç odaklı çalışıyor. 

    omurganı eline aldıktan sonra beş kilo bile kaldıramayacaksan ne mantığı kalıyor der bizim nesil... sene kaç hatırlamıyorum

    milattan önce olacak, bodyforumtr yi kuran despo diye bir kardeş vardı, 2000 ler ama neresi tam hatırlamıyorum sonra bu ekip supplementleri de kurdu neyse orayı geçelim.

    danimarkaya gittim despoyu görmeye ben patates çuvalı gibiyim tabi, spora uzağım o yıllar tam bir ayıyım günde 20 kahve içiyorum. neyse gittik salona.

    bu hafif ağırlıkları aldı 1kg ısındı bir güzel sonra 5 kg sonra 20kg öyle çalışıyor eleman. 

    bunun yarısı kadar bir çubuk kraker geldi salona çıkardı ayakkabıları beline bir kemer taktı ulan ne kadar ağırlık varsa taktı taktı sonra tuttu onu anıra anıra belinin yarısına kadar çekti yere vurdurdu hadi bir daha hadi bir daha bu ne lan dedim 

    tam kaldırmıyor da ne salak şey bu böyle. güldü eleman deadlift dedi bu... sonra çocuk çok büyük bir bok yemiş gibi bir kaç tur attı bir iki plaka daha kaldırdı bir kaldır indir iki kaldır indir üçüncüde bayıldı çocuk.

    bu esnada çaprazımızdaki kızların hiç birisi o çoraplı kemerli deadlift yapan çocuğa bakmıyordu hepsinin gözü hafif çalışan şekilli elemanlardaydı.

    yani diyeceğim o ki güç istiyorsan halter olabilir power lifting olabilir crossfit olabilir neden squad neden deadlift. bizim nesil anlam veremiyor bunlara...

     

    klozete gelelim bence sporcu tuvaleti kuşkondu alaturka olmalı. martı gibi yukarıdan bırakıp hızla öne adım atıcaksın ilk zamanlar ıslanabilirsin zaman içinde bir çeviklik kazanılır bence.


    |: sinirliyim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    baslik efsane konu detayini okumaya gerek kalmadan bir doz aldim danke :D


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    akmarky bunu yazdı

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

    vileda sopasıyla açı nasıl alınıyor? otururken bacak arasından tuvalete mi sokacak, yoksa oturken sopayı yandan ne yapacak? nasıl olacak?


    |: sinirliyim...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

    vileda sopasıyla açı nasıl alınıyor? otururken bacak arasından tuvalete mi sokacak, yoksa oturken sopayı yandan ne yapacak? nasıl olacak?

    bacak arasından knk otururken sopa deliğe geliyor mu gelmiyor mu

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    akmarky bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

    vileda sopasıyla açı nasıl alınıyor? otururken bacak arasından tuvalete mi sokacak, yoksa oturken sopayı yandan ne yapacak? nasıl olacak?

    bacak arasından knk otururken sopa deliğe geliyor mu gelmiyor mu

    sopa deliğe gelmiyorsa tuvalet küçük almıyoruz şeklinde mi? mantıklı, peki bunu yaparken önce klozet kapağını da takması gerekir mi? klozet kapağı takınca çap küçülüyor sanki!


    |: sinirliyim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    akmarky bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

    vileda sopasıyla açı nasıl alınıyor? otururken bacak arasından tuvalete mi sokacak, yoksa oturken sopayı yandan ne yapacak? nasıl olacak?

    bacak arasından knk otururken sopa deliğe geliyor mu gelmiyor mu

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    akmarky bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    akmarky bunu yazdı

    kanka önce git tekzene koçtaşa bi otur vilada sopasıyla bi açı al bacak arandan derim boy kilo normal çünkü vucut yapısıyla alakalı demek ki geçmiş olsun bol şans

    vileda sopasıyla açı nasıl alınıyor? otururken bacak arasından tuvalete mi sokacak, yoksa oturken sopayı yandan ne yapacak? nasıl olacak?

    bacak arasından knk otururken sopa deliğe geliyor mu gelmiyor mu

    alırken oturup sopayımı ölçüçcez  koçtaşa gidip klozetleri tek tek deneyem :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PersonalJesus
    PersonalJesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2021
    Erkek

    Birinci dünya problemi de bir başka oluyor canım


    Üze Tengri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun ilingin törüngün kim artatı udaçı erti?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yustang
    yustang's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2012
    Erkek
    PersonalJesus bunu yazdı

    Birinci dünya problemi de bir başka oluyor canım

    aga aralıksız hönküre hönküre okudum tüm yazıları bu konun yedeğini alamz mıyız ya:)


    HAYATTAKİ PÜRÜZLERİ EKSİK OLAN KISIMLARINI TAMAMLAMAK İÇİN KULLAN. O ZAMAN HAYAT DAHA KULLANIŞLI VE GENİŞ OLUR.
Toplam Hit: 2252 Toplam Mesaj: 44
klozet götüm sığmıyor