Konyada Ne İs Kurulur..!
-
evet hocalar,
konyada bi firma acmak istiyorum ithalat ihracat ama konya ve konya bolgesi ile ilgili pek bilgim yok orda yasayan bilen veya konu ile ilgili bilgisi olan hocalardan aydınlatmasini rica ediyorum..
simdiden tesekkurler...
-
konyada öğrenci coktur bosna hersek iyidir oralara bir şeyler kurabilirsin ama ne kuracağını bilmiyorum =)
-
Power-Hacker bunu yazdı
konyada öğrenci coktur bosna hersek iyidir oralara bir şeyler kurabilirsin ama ne kuracağını bilmiyorum =)
ne diyorsun peki ogrencimi ihrac edip ithal edelim :))) -
:)) hocu parfum işi diyecem her tarafta kekolar açmış ama o civarlara yemek büfe vs şeyler kurabilirsin avmden bi yer alıp mağaza açsan kentplaza kule site falan zaferde bu gibi yerler iyidir.giyim falan açma her tarafda dolu zaten
-
COURAGE_x bunu yazdıPower-Hacker bunu yazdı
konyada öğrenci coktur bosna hersek iyidir oralara bir şeyler kurabilirsin ama ne kuracağını bilmiyorum =)
ne diyorsun peki ogrencimi ihrac edip ithal edelim :)))hocam onuda sen göreceksin. Ne yapacağına karar ver, nasıl yapacağına bu arkadaşlar yardımcı olur.
Öğrenci ortamı olan yerlerde neler önemlidir ona bak. Bunun için Eskişehir'e gelmeni tavsiye ederim. Donastan tut bir sürü şey vardır cafeler şunlar bunlar. Fikir verir en azından. Diğer yandan konya'da tutucu kesim fazla olduğu için buna da dikkat etmen gerekecektir.
Kıyafet, yiyecek, cafe iyi olabilir fakat sana bağlı.
Senin hangi işler konusunda becerin var yada iyi olduğunu düşünüyorsun ?
-
Hocam tarim makinaları, otomotiv ve inaşaat sektörü yoğun olarak mevcut. Firma derken birde nasıl yani direk 0'dan mı geliyorsun yoksa buralımısın ?
Not: Bu arada buluşma ayarlanabilecek kadar Konya'lı müridler varmış.
-
valla yemek üzerine kur her türlü gider. Bence konyanın kalteli yerlere ihtiyacı var . Bıkmıştık üniv. deyken tavuk dönerden. Kafe canlı işleri de tutuyor bknz.
zafer. Giyim açma derim zaten yeterince var . Şöyle rakı balık yapılacak yer lazım. Kız arkadaşla gidilecek bar lazım lazım da lazım ag.
-
zumsuk bunu yazdıCOURAGE_x bunu yazdıPower-Hacker bunu yazdı
konyada öğrenci coktur bosna hersek iyidir oralara bir şeyler kurabilirsin ama ne kuracağını bilmiyorum =)
ne diyorsun peki ogrencimi ihrac edip ithal edelim :)))hocam onuda sen göreceksin. Ne yapacağına karar ver, nasıl yapacağına bu arkadaşlar yardımcı olur.
Öğrenci ortamı olan yerlerde neler önemlidir ona bak. Bunun için Eskişehir'e gelmeni tavsiye ederim. Donastan tut bir sürü şey vardır cafeler şunlar bunlar. Fikir verir en azından. Diğer yandan konya'da tutucu kesim fazla olduğu için buna da dikkat etmen gerekecektir.
Kıyafet, yiyecek, cafe iyi olabilir fakat sana bağlı.
Senin hangi işler konusunda becerin var yada iyi olduğunu düşünüyorsun ?
ne is oldugu onemli diil acmak istedigim o bolge kesimine hitap edecek derecesi deil..
(ithalat ihracat) hem ic hem dis piyasaya hitap edecek bolge olarakta dusundugum konya sanayi bolgesi veya cok yakininda
benim istedigim o bolge ile ilgili bilgisi olan isin buyugu kucugu onemli deil yani onemli dedigim butce acisindan problem yok
-
yokmu yahu kimse ilgisi bilgisi olan veya irtibat kuracagim birileri
-
Bizim konyalı arkadaş vişne yada kirazdı tam olarak hatırlamıyorum Konyada iyi yetişiyor ordan Ukraynaya ihraç edicem falan diyordu.
-
u235 bunu yazdı
Bizim konyalı arkadaş vişne yada kirazdı tam olarak hatırlamıyorum Konyada iyi yetişiyor ordan Ukraynaya ihraç edicem falan diyordu.
yine hizir gibi imdada yetistin :))nasil irtibata gecebilirim bu arkadasla:.?
