Konyada Ne İs Kurulur..!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Bizim konyalı arkadaş vişne yada kirazdı tam olarak hatırlamıyorum Konyada iyi yetişiyor ordan Ukraynaya ihraç edicem falan diyordu.


    yine hizir gibi imdada yetistin :))

    nasil irtibata gecebilirim bu arkadasla:.?

    pm attım sana bilgilerini arkadaşın )

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    konyadayım , buluşma olur neden olmasın :)


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Neden özellikle konya,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Neden özellikle konya,

    osb


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Firmayı açtıktan sonra iş verirsen gelmeyi düşünürüm.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    Firmayı açtıktan sonra iş verirsen gelmeyi düşünürüm.

    ne konumda profesyonelsin..!


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı
    MiqRoP bunu yazdı

    Firmayı açtıktan sonra iş verirsen gelmeyi düşünürüm.

    ne konumda profesyonelsin..!

    İthalat ihracat üzerine açarsan hiç bi konuda. Olurda cafe falan açmayı düşünüyosan her türlü yardımcı olabilirim ama yok diyosan amelelikte profesyonelim ;)


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Mekke pazarı aç hocam. Ya da en iyisi siktir et Konya'yı, en akıllısı bile döne döne ölmüş.


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    rsullu
    rsullu's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    Merhaba ;  

    Öncelikle Kiraz , vişne işi veya  Çilek işi Konyanın ilçelerinde yapıllıyor. Konya Merkezde öncelikle ne iş üzerine yapmak istedigine baglı.

    Konya Sanayisi olarak şu an bir çok otomototiv üzerine yedek parça üretmekte ve pazarlamaktadır. dış ticaret işi olabilir.

    Egitim olarak şu an Tüm türkiyede revaçta olan Hastalara bakım veya rehabilitasyon olabilir. 

    İnternet cafe türü eglence yeri olabilir. 

    Ama en önemlisi sigorta aracılık sektoru olabilir.. 

    çok hızlı gelişen bir bölge olmasından dolayı inşaat sektoru olabilir .. 

    Siz yabaliceklerinize göre konyadan bölge ve bu işi yapanların isimlerini verebilirim. Sizleri bilgilendirebilirler. 

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.kto.org.tr/konyanin-sektor-bazinda-ihracati-445s.htm

    http://www.kto.org.tr/konyanin-ulke-bazinda-ihracati-ilk-20-ulke-2011-446s.htm

    Bunlardan fikir edinebilirsin.

    Kiraz, vişne, ceviz vs. gibi geleceğe yönelik olur..

    Hakkıyla, doğru düzgün üretim yapılırsa pastadan mutlaka pay alınılabileceğini düşünüyorum, onun dışında doğru zaman da doğru yerde dedikleri mevzudan başkası kalmıyor.


    boş
Toplam Hit: 4953 Toplam Mesaj: 43