Konyada Ne İs Kurulur..!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    etli ekmek...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    rsullu bunu yazdı

    Merhaba ;  

    Öncelikle Kiraz , vişne işi veya  Çilek işi Konyanın ilçelerinde yapıllıyor. Konya Merkezde öncelikle ne iş üzerine yapmak istedigine baglı.

    Konya Sanayisi olarak şu an bir çok otomototiv üzerine yedek parça üretmekte ve pazarlamaktadır. dış ticaret işi olabilir.

    Egitim olarak şu an Tüm türkiyede revaçta olan Hastalara bakım veya rehabilitasyon olabilir. 

    İnternet cafe türü eglence yeri olabilir. 

    Ama en önemlisi sigorta aracılık sektoru olabilir.. 

    çok hızlı gelişen bir bölge olmasından dolayı inşaat sektoru olabilir .. 

    Siz yabaliceklerinize göre konyadan bölge ve bu işi yapanların isimlerini verebilirim. Sizleri bilgilendirebilirler. 

    Çilek yetiştiren köylülerden bunların toplanıp ihraç edilmesi gibi bir iş yapabilirsin. Bir de üzerlerine organik etiketi yapıştırırsan iyi kar elde edebilirsin gibi...


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    yeni açılan sanayiden bir dükkan alıp orada üretilen otomotiv parçalarını ihrac edebilir lazım olanları ithal edebilirsin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    müritlerden konyada olup muhasebeci olan veya yakın tanıdık guvenilir muhasebeci tanıdığı olan kimse varmı..!


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı

    müritlerden konyada olup muhasebeci olan veya yakın tanıdık guvenilir muhasebeci tanıdığı olan kimse varmı..!

    benim var pm atabilirsin.


    Hoop.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Mekke pazarı aç hocam. Ya da en iyisi siktir et Konya'yı, en akıllısı bile döne döne ölmüş.

    terbiyesizlik yapma

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Elektronik counterli dijital tesbih yap diyecektim ama onu da yapmışlar

    http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=zikirmatik&gclid=CPqO0evpvLQCFURY3godRxsAbA&keyword=+dijital%20+tesbih&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0 

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Eger ithalat-ihracat isi yapacaksan kesinlikle ic bolgelerden uzak dur. Daha cok liman olan illere bak.

    Cunku mali gemiyle limana getirmek 500 dolar ise, limandan oraya nakliye en az 1500 dolar tutar.

    Ihracat icinde ayni sey gecerli.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek
    COURAGE_x bunu yazdı

    müritlerden konyada olup muhasebeci olan veya yakın tanıdık guvenilir muhasebeci tanıdığı olan kimse varmı..!

    Eger hocam illaki ithalat-ihracat yapacam diyorsan sana birkac tane secenegim var.

    1 - Kibris'ta (sanirim bu secenek sana uymaz. Daha cok Zumsuk icin gecerli) ikinci el Japon arabalari alim-satim isi.

    Turkiye'ye ikinci el araba girmiyor ama bildigim kibris'a giriyor. Bu iste deli para var.

    2 - Turkiye'de bir yerde oto yedek parca. Yine japonya'dan ikinci el oto yedek parca ithali. bunda da deli para var.

    3 - Kapali devre guvenlik sistemleri. Parmak izi ile acilan kapilar. Hirsiz alarmlari, goruntulu kapi telefonlari. Kartli guvenlik sistemleri. vs vs (Bu iste para varda ne kadar var bilemiyorum)

    4 - Ikinci el is makineleri. Froklift, loader, vinc...vs vs (Bak bunlarin ikinci elleri Turkiye'ye giriyor) bu iste de iyi para var.

     

    Hadi gel seninle ortak olalim. Gerci 200 bin dolar icin sen bana ne kadar guvenirsin ben sana ne kadar guvenirim orasi biraz muallakta.

    sniperscope tarafından 28/Ara/12 12:15 tarihinde düzenlenmiştir

    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    kiraz işinde çok güzel para wardır.yalnız bakımı zahmetlidr.biraz sermaye ve 5-6 sene ister(meyve vermek için)

Toplam Hit: 4957 Toplam Mesaj: 43