folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Korsan Oyunlar Bitiyomu?



Korsan Oyunlar Bitiyomu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tam1Hacker
    Tam1Hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    arahman bunu yazdı:



    nerden bulcaz o kadar parayı biz sonu gelene kadar bu işi devam ettirecez.korsan cd alcaz.




    tutupta bir oyuna a.q bilmem kaç ytl verilirmi :D 5 ytl almak varken!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    haaayııııııııııııır olamaaaaaaaaaazzzzzzzzz


    s.kseler vermem orjinale para..fifa'06 90ytl..halflife2 75ytl..holding patronunun oğlu tikkycan bile olsam vermem onlara o kadar para!! oyunsuz kalcaz sonunda:)


    fasist kaynıyo ortalık yaa..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    Ben canadadayim korsan diye bi olay yok burda hersey orjinal o yuzden hic oyun almadim simdiye kdr. korsan isini dusunuorum burda ama yakalanirsan cezasi cok fazla el altindan yurutmeye calisicam bi sekilde ...

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakco
    burakco's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Korsan Türkiye de hatta dünyanın hiç bir yerinde asla bitmezzzzzz


    KORSANA EVET

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    SAtıcıLarında bir suçu alıcılara"Bak bu olay böyle böyle dir" dememeLeri.Adam satıyor bişey de demiyor sonra geri geldimi ben napim diyo.Böyle korsanın ben a.q um.İşini yapıyorsan adam gibi yap.Bende her oyunu sizLer gibi korsan aLdım.Çalıştırma sorunu yaşamadım.Hani ben çaLıştırdım.Çalıştıramayan ne yapsın .Bişey yapıyorsan adam gibi yap.Satıcılardan bahsediyorum cracker lardandeğil.Satıcının söyLemesi Lazım.


    E o zaman ne satıcak die sormayın o satıcının sorunu...


    İmzalamazsam ne olcak?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m3rt
    m3rt's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek

    Cm5 çıkmıştı securom7 korumalı onu da 2 haftada kırdılar.


    Korsanı bitirmek zor.


    ama benim şimdi aklıma yatan en kesin gibi çözüm Ps3 çıktığında olacak. bildiğim kadarıyla ps3ün oyunları özel bi diskte çıkacak piyasaya ki, bu da o diskin boşunu bulamayacağımız için korsanı engelleyecek.


     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek
    -

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    walaa securom mudur nedir hepsini ugrassam kirarim da musteri portfoyu korsan yazilim dagitimcilari olan bir isten ne kar beklersin :) ? 1 kopyayi sattinmi isin bitti...

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    polis geçen hafta baskın yapdı kadıköydeki tüm cd dükkanları kapatıldı 46 dükkan kapatıldı herzmana siviller zabıtalar bekliyo... tabi çareler tükenmez hanın yukarsına uranyuma giden yolda otelin orda köşede sağınıza solunuza bakarak gezinin sizi son kaleye götürücekler :)


    ama korsancıların kökünü kazımışlar şerefsizler... 3 ay böyle olcak sonra yine açılacak dükkanlar adamlarıda takibe almışlar cd ciyle yürüyoz arkadan siviller takip edio :) ulan eroin bu kadar gizli satılmıo bu ülkede şerefsiz bsa nın işidir bu yine

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Korsan ı Allah tan başkası durduramaz..

    The king is bleeding.
Toplam Hit: 8163 Toplam Mesaj: 37